Helix
vrijdag 8 februari 2013 om 14:25
Hoi allemaal,
Ik heb jaren geleden een helix piercing laten zetten. Nu is het gaatje in mijn kraakbeen al erg klein geworden, maar bijvoorbeeld oorbelknopjes passen er nog wel gewoon in.
Ik heb op het internet gezocht naar helixpiercings (die vind ik toch wel mooier), maar de diktes van het staafje die ik zie, zijn altijd 1,2 mm of zelfs 1,6 mm. Ik denk dat ik zelf eerder 1 mm, of 0,8 mm in kan hebben.
Weet er iemand of er ook helixpiercings bestaan met zo'n dunne dikte?
Ik heb jaren geleden een helix piercing laten zetten. Nu is het gaatje in mijn kraakbeen al erg klein geworden, maar bijvoorbeeld oorbelknopjes passen er nog wel gewoon in.
Ik heb op het internet gezocht naar helixpiercings (die vind ik toch wel mooier), maar de diktes van het staafje die ik zie, zijn altijd 1,2 mm of zelfs 1,6 mm. Ik denk dat ik zelf eerder 1 mm, of 0,8 mm in kan hebben.
Weet er iemand of er ook helixpiercings bestaan met zo'n dunne dikte?
vrijdag 8 februari 2013 om 14:51
Mijn piercings zijn gezet met 1.2 mm sieraden, dat is volgens mij standaard. Ik ben nog nooit dunnere sieraden tegen gekomen maar wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan.
In een goede piercingshop kunnen ze het gaatje een beetje oprekken zodat je er een dikker staafje in kunt dragen. Omdat het om kraakbeen gaat is dat wl pijnlijk en het kan lang duren voor het genezen is, maar het is een optie.
In een goede piercingshop kunnen ze het gaatje een beetje oprekken zodat je er een dikker staafje in kunt dragen. Omdat het om kraakbeen gaat is dat wl pijnlijk en het kan lang duren voor het genezen is, maar het is een optie.
vrijdag 8 februari 2013 om 15:35
1.2 is het kleinste wat er is, als je piercings zou zetten die dunner zijn dan dat, is de kans op uitgroeien heel groot omdat een dunner sierraad makkelijker door de huid heen snijdt.
ik heb dat gehad met mijn helix piercings ondanks dat ze door mijn kraakbeen heen zaten.
ik droeg trouwens een normale oorbel, en die was dus te dun.
ik heb dat gehad met mijn helix piercings ondanks dat ze door mijn kraakbeen heen zaten.
ik droeg trouwens een normale oorbel, en die was dus te dun.