Op stap in Tilburg! :)
vrijdag 8 februari 2013 om 20:56
Heej hoi, leuk dat je reageert Ik heb je een vriendschapverzoek gestuurd, als t goed is kunnen we dan privé berichtjes versturen (fingers crossed
)
Jij bent dus ook geen geboren Tilburgse? Ik woonde hiervoor in Amsterdam
Ik hoop dat er nog een of twee of drie of ... reageren, toch? Met z'n 2-en op pad is leuk, maar ik vind t ook altijd gezellig om met een groepje op pad te gaan Dames, schroom niet
Jij bent dus ook geen geboren Tilburgse? Ik woonde hiervoor in Amsterdam
Ik hoop dat er nog een of twee of drie of ... reageren, toch? Met z'n 2-en op pad is leuk, maar ik vind t ook altijd gezellig om met een groepje op pad te gaan Dames, schroom niet
vrijdag 8 februari 2013 om 22:55
Kijk aan, een echte Brabantse
Ik heb je een mailtje gestuurd!
Wat vinden jullie nou leuke kroegen in Tilburg? Anvers is wel leuk, maar ook wel snel druk. Meesters vind ik ook gezellig, ehm.. ff verder denken hoor. Standaard is natuurlijk de Korte Heuvel..
En zijn jullie van de bier of van de wijn? Ik van de wijn (en cocktails trouwens!)
Jaja, ik vraag jullie de hemd van t lijf
Ik heb je een mailtje gestuurd!
Wat vinden jullie nou leuke kroegen in Tilburg? Anvers is wel leuk, maar ook wel snel druk. Meesters vind ik ook gezellig, ehm.. ff verder denken hoor. Standaard is natuurlijk de Korte Heuvel..
En zijn jullie van de bier of van de wijn? Ik van de wijn (en cocktails trouwens!)
Jaja, ik vraag jullie de hemd van t lijf
zaterdag 9 februari 2013 om 00:11
zaterdag 9 februari 2013 om 12:40
Heej hoi Pegster, ik heb jouw mailtje wel ontvangen, ook eentje terug gestuurd. Ga het nogmaals proberen, komt goed
Van wat voor muziek hou jij, Pegster? Inge is volgens mij n echte rockchick, ik verwacht nu n dame in leer Inge! Haha
Mijn smaak is wel vrij breed, maar voorkeur bij electo, indie, dubstep en dance.
Van wat voor muziek hou jij, Pegster? Inge is volgens mij n echte rockchick, ik verwacht nu n dame in leer Inge! Haha
Mijn smaak is wel vrij breed, maar voorkeur bij electo, indie, dubstep en dance.
zaterdag 9 februari 2013 om 12:41
zaterdag 9 februari 2013 om 13:47
Hoi hoi true_love Echte Liefde mag natuurlijk niet ontbreken!
Ik stuur je een vriendschapverzoek.
Om elkaar een eerste keer te ontmoeten kunnen we misschien wat gelegenheden combineren? Bijvoorbeeld NWE Vorst en Polly en nog iets wat we allemaal niet kennen. Maillijstje maken en daar verder te praten?
Dit lijkt mij wel leuk, wie ook? Of andere ideeën
http://www.denwevorst.nl/programma/22-2 ... de-gingin/
Om elkaar een eerste keer te ontmoeten kunnen we misschien wat gelegenheden combineren? Bijvoorbeeld NWE Vorst en Polly en nog iets wat we allemaal niet kennen. Maillijstje maken en daar verder te praten?
Dit lijkt mij wel leuk, wie ook? Of andere ideeën
http://www.denwevorst.nl/programma/22-2 ... de-gingin/
zondag 10 februari 2013 om 11:45
Heej heej, t gaat de goede kant op Ik heb de e-mailadressen van Pegster en true_love, nu die van Inge nog en ik stuur een groepsmailtje!
Inge, heb je m'n mailtje inmiddels gekregen? Als je antwoord niet op reply klikken (dat deed ik eerst fout iniedergeval), maar terug naar Viva en via het profiel iets versturen..
Meer dames welkom hoor, wat mij betreft, gezellig
Inge, heb je m'n mailtje inmiddels gekregen? Als je antwoord niet op reply klikken (dat deed ik eerst fout iniedergeval), maar terug naar Viva en via het profiel iets versturen..
Meer dames welkom hoor, wat mij betreft, gezellig
maandag 11 februari 2013 om 17:00
maandag 11 februari 2013 om 17:43
Leeftijden zijn natuurlijk altijd een gevoelige zaak, buzz1985
jij bent 28/29 schat ik zo? we hebben in ieder geval eentje van jouw leeftijd in de aanbieding, ikzelf ben ietsjepietsje ouder, slechts een decennium hoor 
We gaan gewoon een keertje afspreken, drankje doen (maakt niet uit wat), praatje doen en wie weet dansje doen
Ik stuur je een vriendschapverzoek!
We gaan gewoon een keertje afspreken, drankje doen (maakt niet uit wat), praatje doen en wie weet dansje doen
Ik stuur je een vriendschapverzoek!
maandag 11 februari 2013 om 19:15