Op stap in Tilburg! :)

08-02-2013 10:52 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lekker dansen in bijvoorbeeld De NWE Vorst, concerten bezoeken, filmpje pakken, beetje kletsen, beetje drinken, er even tussen uit zonder man en kinderen ;) Wie heeft daar ook zin in? Ik hoor graag van je!
Hoi!

Lijkt mij leuk!

Woon sinds een paar jaar in Tilburg en heb in die tijd veel mensen leren kennen, maar sta altijd open voor nieuwe contacten!

En er even tussenuit zonder man en kinderen is een heel goed plan :-).

Kan ik je mailen?
Heej hoi, leuk dat je reageert Ik heb je een vriendschapverzoek gestuurd, als t goed is kunnen we dan privé berichtjes versturen (fingers crossed ;))

Jij bent dus ook geen geboren Tilburgse? Ik woonde hiervoor in Amsterdam

Ik hoop dat er nog een of twee of drie of ... reageren, toch? Met z'n 2-en op pad is leuk, maar ik vind t ook altijd gezellig om met een groepje op pad te gaan Dames, schroom niet ;)
Hoi! Na 16 jaar Utrecht woon ik sinds 2,5 jr in Loon op Zand. Lijkt me leuk om kennis te maken :Imao:

Grtz
Ik heb je een berichtje gestuurd.

Lijkt mij leuk om met een groepje te gaan.

Heb al eerder via dit forum afgesproken toen ik net in Tilburg woonde en heb er leuke contacten aan overgehouden en zelfs een hele goede vriendin!
Hoi Pegster! leuk dat jij ook reageert ik zal jou ook meteen een vriendschapverzoek sturen!

Hoe ben je zo in Loon op Zand terecht gekomen? Ikzelf ben de liefde nagereisd, mijn Brabander zou niet kunnen aarden in Amsterdam ;)
Ben Brabander van oorsprong en wilde graag terug naar het Brabantse. Op huizenjacht gegaan en dat ene leuke huis stond toevallig in LoZ (-:

Ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd inmiddels!
Kijk aan, een echte Brabantse

Ik heb je een mailtje gestuurd!

Wat vinden jullie nou leuke kroegen in Tilburg? Anvers is wel leuk, maar ook wel snel druk. Meesters vind ik ook gezellig, ehm.. ff verder denken hoor. Standaard is natuurlijk de Korte Heuvel..

En zijn jullie van de bier of van de wijn? Ik van de wijn (en cocktails trouwens!)

Jaja, ik vraag jullie de hemd van t lijf ;)
Zeker geen bier, rosé gaat nog maar niet een echte wijnliefhebber. Ben meer van mixdrankjes. Cocktails ook prima :Imao:
Ik heb je mailtje niet gekregen. Jij de mijne?

De NWE Vorst vind ik erg leuk, concertjes in 013 ga ik ook graag naar toe. Verder ben ik nog niet zo bekend met de kroegjes in Tilburg. Maar wat nog niet is...
anoniem_139025 wijzigde dit bericht op 09-02-2013 00:17
Reden: .
% gewijzigd
Ik ben absoluut van het bier :-)!

Een paar jaar geleden ging ik vaak naar Extase, maar de

laatste jaren meestal Cul de Sac of Polly's.

Ik ben trouwens ook een echte Brabantse!
Heej hoi Pegster, ik heb jouw mailtje wel ontvangen, ook eentje terug gestuurd. Ga het nogmaals proberen, komt goed

Van wat voor muziek hou jij, Pegster? Inge is volgens mij n echte rockchick, ik verwacht nu n dame in leer Inge! Haha ;)

Mijn smaak is wel vrij breed, maar voorkeur bij electo, indie, dubstep en dance.
Ha meiden! Voor mij klinkt het allemaal ook bekend in de oren, woon nu al ruim 10 jaar in Tilburg. Zou t leuk vinden om me bij jullie aan te sluiten! Ik ga meestal naar Polly als ik op stap ga, maar ben overal voor in! Hoop wat van jullie te horen.

Ps. Als ik op stap ga, ben ik van t bier
Hoi hoi true_love Echte Liefde mag natuurlijk niet ontbreken! ;) Ik stuur je een vriendschapverzoek.

Om elkaar een eerste keer te ontmoeten kunnen we misschien wat gelegenheden combineren? Bijvoorbeeld NWE Vorst en Polly en nog iets wat we allemaal niet kennen. Maillijstje maken en daar verder te praten?

Dit lijkt mij wel leuk, wie ook? Of andere ideeën

http://www.denwevorst.nl/programma/22-2 ... de-gingin/
Ik zag trouwens wat berichtjes van Viva in m'n junk-mail. Een idee om dat te checken als iets niet aankomt!
Hahaha, nee hoor. Heb geen leren pakske!

Toen ik een jaar of 16 was wel zwaar alternatief gekleed, maar nu ben ik gewoon een keurig geklede moeder ;-D

Verder goed idee om een maillijst te maken.
Als het goed is heb ik nog geen berichten gekregen. Heb er tenminste geen notificatie van gekregen. Maar misschien zit ik wel helemaal verkeerd te kijken!!
Wat vreemd! Ik krijg jullie berichten wel :S

Jij hebt dus ook geen mailtje van mij gekregen Inge? Ook niet in je junk-mail?
Ik krijg jullie berichtjes wel. Als jullie mij jullie e-mailadressen doorsturen, kan ik een email-lijst maken. Goed idee, of goed idee? :P
Hoi LouLoene, ik heb je een bericht gestuurd met mijn mail-adres erin. Lijkt me leuk om binnenkort een keer met z'n allen af te spreken en te gaan stappen, dus ik zie de mail wel tegemoet. X
Heej heej, t gaat de goede kant op Ik heb de e-mailadressen van Pegster en true_love, nu die van Inge nog en ik stuur een groepsmailtje!

Inge, heb je m'n mailtje inmiddels gekregen? Als je antwoord niet op reply klikken (dat deed ik eerst fout iniedergeval), maar terug naar Viva en via het profiel iets versturen..

Meer dames welkom hoor, wat mij betreft, gezellig
Up!
Hi hi, ook ik ben in voor nieuwe contacten Heb altijd in Tilburg gewoond, nu door omstandigheden in Kaatsheuvel.

Ga niet vaak meer op stap maar zo af en toe. Live bar vind ik erg gezellig. Drink geen alcohol dus ga maar voor een colatje ;)

Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie leefdtijden...
Leeftijden zijn natuurlijk altijd een gevoelige zaak, buzz1985 ;) jij bent 28/29 schat ik zo? we hebben in ieder geval eentje van jouw leeftijd in de aanbieding, ikzelf ben ietsjepietsje ouder, slechts een decennium hoor :P

We gaan gewoon een keertje afspreken, drankje doen (maakt niet uit wat), praatje doen en wie weet dansje doen

Ik stuur je een vriendschapverzoek!
Hoi Buzz!

Leuk dat je reageert! Ik sluit me helemaal bij LouLoene aan, gewoon binnenkort gezellig een keer afspreken en lekker kletsen (evt met een drankje ).

Wie weet tot snel, ik stuur je ook even een vriendschapsverzoek.

Ps ik word over 2 weekjes 29.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven