Geld & Recht alle pijlers

Huis..

08-02-2013 20:06 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vivalady's..!

Sinds juni 2012 ben ik weg bij mijn ex.. (eerder topic; hij was vreemd gegaan)

Hij woont nog in het huis wat op onzer beide namen staat..helaas.. Nu moet ik elke maand nog betalen aan hem. Ik vind eigenlijk dat ik nu wel genoeg betaald heb, wat vinden jullie daarvan? In feite betaal ik 2 huizen, mijn huurhuisje én het deel wat ik aan mijn ex betaal.. Ik kan eigenlijk niks, mezelf onderhouden, maar niet eens shoppen of spontaan uit eten met vriendinnen.

Ik baal er gewoon erg van, hij zit in een mooi huis en vind het wel fijn dat ik betaal, heeft een nieuwe vriendin (woont niet bij hem) en ik zit hier in een klein huisje, nu is het niet heel erg maar wel dat ik nog moet betalen, vind ik oneerlijk voor mezelf.

Ook vraag ik me af of iemand weet hoe het zit met belastingaangifte. (We zijn geen fiscale partners)

Alvast bedankt en fijn weekend allemaal..!
ga die HRA teruggave checken. want de belastingschijven zijn veranderd.
wij slapen nooit.
Als jullie NHG garantie hebben: prijs naar beneden knallen en verkopen die hap. Dáárvoor heb je die garantie.
Zeg maar Spijker.
Ja, dikke restschuld wordt het zeker, ik zit er gewoon allemaal mee in mijn maag..ook de belastingaangifte..stel je voor dat hij flink wat terug krijgt..waar sta ik dan..
jij hoort toch compleet op de hoogte te zijn als mede eigenaar van dat huis?

wie doet de boekhouding?
wij slapen nooit.
quote:Spijk-er schreef op 08 februari 2013 @ 20:59:

Als jullie NHG garantie hebben: prijs naar beneden knallen en verkopen die hap. Dáárvoor heb je die garantie.
Ja, ik ga eens goed voor mezelf opkomen..!!!

Dankjewel allemaal!
je moet wel toestemming van de bank hebben om die hypotheek ver naar beneden te knallen.

en de NGH heeft ook nogal wat eisen.
wij slapen nooit.
Ja, idd, je kan niet zomaar de prijs naar beneden halen, eerst overleg met de bank..

Maar ex is nu aant carnavallen en kga volgende week om de tafel..!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven