Het wakkere kletstopic!
zaterdag 9 februari 2013 om 15:45
Oh wat zou je graag er eentje nemen als je dit ziet en hoort he;
19 proefpuppys zoeken een huisje;
http://www.telegraaf.nl/b ... y_s__zoeken_baasje__.html
Bron, is zon hondje niets voor jullie? Het zijn wel hele drukke hondjes maar wel super schattig.
19 proefpuppys zoeken een huisje;
http://www.telegraaf.nl/b ... y_s__zoeken_baasje__.html
Bron, is zon hondje niets voor jullie? Het zijn wel hele drukke hondjes maar wel super schattig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 9 februari 2013 om 17:44
Hier alleen even een 'teken van leven' posting.
Ben circa 1x per week even online en dan met name internetbankieren.
Verder slaap ik met name tochwel zo'n 16 uur per dag en dan staan telefoons ook uit.
MV, vanmiddag was ik net vergeten vaste lijn uit te zetten maar was te moe om te praten. Hoe lief ook, bel maar even niet. Misschien heb ik volgende week puf om te bellen.
Sorry niks terug gelezen. Ga weer even liggen.
Verder slaap ik met name tochwel zo'n 16 uur per dag en dan staan telefoons ook uit.
MV, vanmiddag was ik net vergeten vaste lijn uit te zetten maar was te moe om te praten. Hoe lief ook, bel maar even niet. Misschien heb ik volgende week puf om te bellen.
Sorry niks terug gelezen. Ga weer even liggen.
zaterdag 9 februari 2013 om 17:56
zaterdag 9 februari 2013 om 21:05
quote:Jonari schreef op 09 februari 2013 @ 21:02:
Klinkt inderdaad niet goed, thee. Sterkte!
Hoe gaat het met de pijn in je mond, Myleen?
He Jo,
Ja de zenuwpijn is over. Alleen 1 tand kan ik nog niet aanraken maar alleen dan, dus geen zenuwpijn. Zo heerlijk die pijn weg, ik wist echt niet meer waar ik het moest zoeken van de zenuwpijn, oorpijn en hoofdpijn ervan.
Klinkt inderdaad niet goed, thee. Sterkte!
Hoe gaat het met de pijn in je mond, Myleen?
He Jo,
Ja de zenuwpijn is over. Alleen 1 tand kan ik nog niet aanraken maar alleen dan, dus geen zenuwpijn. Zo heerlijk die pijn weg, ik wist echt niet meer waar ik het moest zoeken van de zenuwpijn, oorpijn en hoofdpijn ervan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 9 februari 2013 om 21:25
zaterdag 9 februari 2013 om 22:47
quote:thee schreef op 09 februari 2013 @ 17:44:
Sorry niks terug gelezen. Ga weer even liggen.Ik heb je sms gisteren direct beantwoord. Wel gezien?
Sorry niks terug gelezen. Ga weer even liggen.Ik heb je sms gisteren direct beantwoord. Wel gezien?