Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff bron, zit ook niet mee. Beterschap en
Ik wil in bed kruipen en er de eerste maanden niet meer uitkomen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Zoon heeft bij zijn schorsing voor twee dagen werk mee gekregen,niet af natuurlijk.. Hij zoekt het maar uit.

De gevolgen zjn voor hem. luisteren doet hij toch niet. Slapeloze nachten heb ik er van.

Vrijdag naar huisarts,die wilde dat ik mijn AD af ga bouwen,gaat nu niet lukken denk ik..
Speelt zijn pa hier nog een rol in? Of kan één of meerdere van je broers niet eens met hem praten?
Het advies van de hulpverleners is dat zoon naar een instelling gaat,dus geloof niet dat vader en mijn broers nog een beduidende rol zullen kunnen gaan spelen hierin..
Jeetje. Weet verder niet wat ik moet zeggen.
Echt k.t voor je allemaal.
Bron

Prada heel veel sterkte vandaag
Van mij ook veel sterkte vandaag,Prada.
Moge allemaal,

Bron het zit ook niet mee zeg. Is het nu dan definitief dat zoon uit huis moet? Sterkte he en beterschap.

Praadje, sterkte vandaag . Is het vandaag al dat je 4 dagen naar het ziekenhuis moet?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Praadje, kom je even een brengen, sterkte lieverd

Bron, ook een voor jou

en een naar de rest en nog voor wie er eentje kan gebruiken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
,Het is nu nog alleen een advies.. Maar ja,dat het al is genoemd is voor mij een veeg teken.
quote:lichtbron schreef op 07 februari 2013 @ 10:13:

,Het is nu nog alleen een advies.. Maar ja,dat het al is genoemd is voor mij een veeg teken.

Schrikt je zoon daar niet van? Dat als hij zo door gaat hij het huis uit moet? Je zou toch denken dat hij nu moet denken, oh ik moet echt veranderen anders heeft het consequenties die helemaal niet leuk zijn.

Dat kan hij natuurlijk zien aan de situatie van zijn zus.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Prada, veel succes en sterkte vandaag!

Bron, voor jou nog maar een , ik wilde dat ik vanaf hier iets voor je kon doen, maar meer dan een luisterend oor bieden zit er denk ik niet in. Mocht er wel iets zijn wat ik, of een ander hier, voor je kan doen, schaam je dan niet om te vragen!
Uiteindelijk heb ik hem dus laten bungelen en dat heeft hij geweten, ik trok mijn handen van hem af en dacht als hij er een rotzooi van wil maken, so be it. Ik ben er klaar mee, mij trek je niet meer mee. Maar dan zal je ook alle consequenties met je meedragen. Want zo werkt dat, actie geeft reactie en deal er maar mee. Dat gaf mij lucht, maar diep van binnen deed het wel zeker pijn.. qoute..

Op dit punt sta ik nu dus ook...

Zijn strafwerk heeft hij nog niet gemaakt,maar hij moet maar zien.

Ik zal hem er straks op aan spreken en verder moet hij maar zien..
quote:maroon5 schreef op 07 februari 2013 @ 15:11:

Prada, veel succes en sterkte vandaag!

Bron, voor jou nog maar een , ik wilde dat ik vanaf hier iets voor je kon doen, maar meer dan een luisterend oor bieden zit er denk ik niet in. Mocht er wel iets zijn wat ik, of een ander hier, voor je kan doen, schaam je dan niet om te vragen!Lief van je,Maroon..
Huh, waarom zijn nu al die berichten weer gewist?
quote:maroon5 schreef op 07 februari 2013 @ 15:19:

Huh, waarom zijn nu al die berichten weer gewist?

Laatste bericht stond dat ze een oude bekende was. Denk dat het daarmee te maken heeft?

Bron wanneer spreek je die mensen van Jeugdzorg? weer? Krijg jij nu ook wel genoeg steun en begeleiding? Dit kan je ook niet alleen he.
Ik had gister een mega probleem en gelukkig vandaag opgelost. Na mijn ziekenhuis proces had ik spullen te leen van TZ om te revalideren. Waren ze mij vergeten te berichten dat ze terug moesten (je krijgt ongeveer 1,5 week van te voren schriftelijk bericht).

Dus gister zei ik tegen TZ, telefonisch zeiden ze dat het tot eind febr. mocht lenen maar ik wilde de precieze datum. Was van alles fout gegaan met het sturen van een ophaalbericht en daarbij een rekeningnota erbij waar je Haleluja tegen zegt. Gelukkig belde ze vanochtend dat zij een fout hebben gemaakt maar ondanks dat hebben ze ook meteen alle spullen opgehaald omdat het termijn was verlopen. Nou ja, blij dat ik kon bewijzen dat de fout bij hun lag en de rekening verscheurd is. Een rekening voor een stoel van 800 euro kan je echt niet betalen om die dagelijks te huren. De rekening stond al richting de 200 euro.
MV,zoon heeft 21 februari een gesprek met iemand van de hulpverlening. Met mijzelf is nog geen afspraak gemaakt. Dus..
quote:lichtbron schreef op 07 februari 2013 @ 15:38:

MV,zoon heeft 21 februari een gesprek met iemand van de hulpverlening. Met mijzelf is nog geen afspraak gemaakt. Dus..Lieverd, bel dan ook voor een afspraak voor jezelf, dit kan je niet in je eentje meis.
Jeetje Mleen, dat zijn beste prijzen zeg..

Word er dan bij de uitleen niet meteen een afspraak gemaakt, wanneer ze het ongeveer weer op komen halen?

Nu hoef je niks extra's te betalen, of alleen de gebruikelijke kosten?
quote:maroon5 schreef op 07 februari 2013 @ 15:43:

Jeetje Mleen, dat zijn beste prijzen zeg..

Word er dan bij de uitleen niet meteen een afspraak gemaakt, wanneer ze het ongeveer weer op komen halen?

Nu hoef je niks extra's te betalen, of alleen de gebruikelijke kosten?

Nee ik hoef niets te betalen. Ik ben lid en heb als extra verzekering dat bij Evean, naast mijn gewone verzekering dus lenen is gratis. Zij horen je alleen even te melden wanneer ze het komen halen, waren ze vergeten en dan gaat het in dat je per dag een huurprijs moet betalen die niet normaal is. Kan je een nieuwe stoel van kopen. Dus ben blij dat alles is opgelost.

Is misschien een tip voor het vrekkentopic. Als je bij hun lid bent dan krijg je per jaar meer korting op je eigen verzekering, dus die 2 verzekeringen samen ben ik goedkoper uit dan alleen mijn Achmea verzekering.

Hard gewerkt vandaag. Ik ben moe..!

*zwaait even terug naar Roos*

Lekker uitrusten dan Anne.

Prada, hoe is het gegaan?

Zo, ik heb een lekkere tinto ingeschonken en beweeg me nu nog zo min mogelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven