Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook afgewassen en een was opgehangen. Mag ik er nou dos Jo?

Hoi allemaal. Lekker druk, zat hier steeds allenig te wezen 's avonds laat.
Ik heb er een glaasje rood bij.
Ik twijfel nog een prosecco of een tinto.
Hee wat een drukte ineens!

Met mij gaat het goed hoor. Dinsdag krijg ik weer behandeling bij de pijnpolie. Krijg nu spuiten in mn bil. Ben benieuwd. Ze zoeken eerst de zenuw op in rug/bil. Als mn voet dan gaat klapperen hebben ze de goeie te pakken. Vorige keer deed het pijn. Het enige voordeel is dat de dokter een snoepie is.
Het bier wat hier achter in mijn keukenkastje staat zal inmiddels heel ver over de datum zijn.

Ik drink nauwelijks alcohol.

o en bier al helemaal niet. Maar voor visite toch in huis. En dan willen ze niet..
Ik heb er maar een biertje bij genomen. Niks op tv, kom ik net zappend bij Graham Norton, is het alweer bijna afgelopen Vind ik nou net zo'n leuk programma
Ik neem ook rood. Lekker
He jakkes Ans. Maar heb je wel meteen resultaat?
Ik neem ook maar een tinto dan.....
quote:Mocy schreef op 09 februari 2013 @ 22:53:

Ik heb ook afgewassen en een was opgehangen. Mag ik er nou dos Jo?

Hoi allemaal. Lekker druk, zat hier steeds allenig te wezen 's avonds laat.Leuk dat jullie er weer eens vroeg(er) zijn.
Vorige keer heeft het wel geholpen maroon. Verdoofd gevoel in mijn voet blijft, maar pijn was een stuk minder.
Klinkt niet echt fijn, Ans. Hopen dat het helpt!
Graham Norton vind ik ook vaak hilarisch.
quote:AnneRoos74 schreef op 09 februari 2013 @ 22:58:

[...]

Leuk dat jullie er weer eens vroeg(er) zijn.Dat vind ik nou ook!
Gelukkig ans, dan weet je tenminste waar je het voor doet.
Neem ik ook maar een tinto. Beter, want met die prosecco ben ik geneigd die hele fles leeg te drinken.
Hoe vaak moet je zoiets doen dan Ans? Is het elke keer maar tijdelijk dat de (meeste) pijn wegblijft, of is het de bedoeling dat het voor altijd wegblijft op den duur?

Ja he Mocy, ik vind vooral de rooie stoel op het laatst zo leuk!
Behandeling klinkt niet fijn Ans. Maar als het resultaat maar goed/ redelijk is.
quote:maroon5 schreef op 09 februari 2013 @ 22:56:

Ik heb er maar een biertje bij genomen. Niks op tv, kom ik net zappend bij Graham Norton, is het alweer bijna afgelopen Vind ik nou net zo'n leuk programmaJa, dat is leuk! Zag net een heel klein stukje met Helen Mirren. Man heeft afstandsbediening in zijn hand dus vandaar dat kleine stukje
Ik weet niet maroon. Dit wordt de tweede keer. Soms schijnt het niet te helpen. Ik wacht het maar af. Ik kan ook medicijnen krijgen tegen zenuwpijn. Soort anti epileptica. Veel bijwerkingen, dus ik probeer eerst dit maar.
quote:zegmaarAns schreef op 09 februari 2013 @ 22:58:

Vorige keer heeft het wel geholpen maroon. Verdoofd gevoel in mijn voet blijft, maar pijn was een stuk minder.Spannend, ga voor je duimen dat het weer helpt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Was het wat, Myleen? Die nieuwe serie bedoel ik.
Wel de moeite van het proberen waard dus, zal voor je duimen dat het deze keer ook weer helpt!
Morgenavond komt er, dacht ik, ook weer een Ned. nieuwe serie: Cell? Las er een stukje over, lijkt me wel wat. Met Daan Schuurmans.
Thanks ladies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven