Het wakkere kletstopic!
zaterdag 9 februari 2013 om 23:40
Een oude huisarts van mijn moeder zei ooit eens dat iets van keelsnoepjes ofzo onzin was, volgens hem kon je net zo goed op een steentje zuigen. Het was het speeksel wat je dan aanmaakt wat de keel verzacht..
Hier gebruiken we trouwens wel gewoon zo'n simpel drop hoest drankje, lekker en heb het gevoel dat dat wel wat werkt
Hier gebruiken we trouwens wel gewoon zo'n simpel drop hoest drankje, lekker en heb het gevoel dat dat wel wat werkt
zaterdag 9 februari 2013 om 23:47
quote:zegmaarAns schreef op 09 februari 2013 @ 23:44:
Hoe heette die film? Ik hou van zwaarmoedige films.
Biutiful
Film (Sp-Mex)
Drama De criminele tussenbaas Uxbal is de schakel tussen een Chinees naaiatelier en illegale Afrikanen die nepspullen verkopen in combinatie met drugs.
Hij leeft met zijn twee kleine kinderen in een smerig appartementje in een deel van Barcelona waar toeristen nooit komen. Het is een schimmig en grauw bestaan,
waar geen van de betrokkenen veel plezier in heeft. Dat wordt er niet beter op als Uxbal te horen krijgt dat hij nog maar een paar maanden te leven heeft.
Wat kan hij nog rechtbreien aan de verziekte situatie waarin hij zich bevindt?
Hoe heette die film? Ik hou van zwaarmoedige films.
Biutiful
Film (Sp-Mex)
Drama De criminele tussenbaas Uxbal is de schakel tussen een Chinees naaiatelier en illegale Afrikanen die nepspullen verkopen in combinatie met drugs.
Hij leeft met zijn twee kleine kinderen in een smerig appartementje in een deel van Barcelona waar toeristen nooit komen. Het is een schimmig en grauw bestaan,
waar geen van de betrokkenen veel plezier in heeft. Dat wordt er niet beter op als Uxbal te horen krijgt dat hij nog maar een paar maanden te leven heeft.
Wat kan hij nog rechtbreien aan de verziekte situatie waarin hij zich bevindt?