Werk & Studie alle pijlers

Dronken collega

10-02-2013 00:31 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onlangs uit eten met groep vh werk geweest. Tijdens het eten vroeg ik me al af waar al die flessen wijn heen gingen die ik in hoog tempo voorbij zag komen. Na het eten met een paar nog even het cafe in gegaan en daar bleek 1 collega nogal bijdehante ontboezemingen te gaan doen. We wilden haar naar huis brengen maar ze gaf geen adres, en achterlaten durfden we haar niet. Een paar uur later hebben we uiteindelijk maar de politie gebeld omdat er niets mee te beginnen was. Die hebben haar aangehouden en meegenomen. Terecht denk ik. Nu zie ik haar af en toe op het werk en dan merk je dat zij dan opeens net als ik dan erg gewoon gaat doen. Ongemakkelijk dus. Is dat iets om te bespreken of zo laten ? Van beide weet ik niet wat we ermee opschieten. Ik heb het niet verder verteld, de andere collega's die erbij waren denk ik ook niet. Waarschijnlijk wordt ze er uitgekegeld als het bekend wordt. Ik zit niet te wachten op dit soort kennis/verantwoordelijkheden.
quote:Soya schreef op 10 februari 2013 @ 01:16:

Wat was er nou zo schokkend aan haar gedrag dat de politie moest worden gebeld? Begon ze mensen te slaan? Met dingen te gooien?ze wist haar adres niet meer.
TO's tweede post....
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 februari 2013 @ 01:19:

[...]

ze wist haar adres niet meer.Het zijn toch collega's? Ik vind het echt belachelijk. Blij dat ik vroeger niet van die 'collega's' had zeg!
Ik geef mijn adres ook niet aan mensen die ik niet vertrouw. Ze beweren goede collega's van je te zijn maar bellen vervolgens doodleuk de politie als je net een wijntje teveel ophebt.

Met zulke vriendelijke collega's heb je geen vijanden nodig.
quote:Jonari schreef op 10 februari 2013 @ 01:22:

[...]

Het zijn toch collega's? Ik vind het echt belachelijk. Blij dat ik vroeger niet van die 'collega's' had zeg!dan was ik kind aan huis geweest in het bureau
Je gaat niet gewoon doen, je doet gewoon. Dus gewoon doorgaan lijkt mij. En je zit niet te wachten op dat soort kennis/verantwoordelijkheden? Nou dan snap ik het dillema helemaal niet. Vreemd topic zo.
Optimist tot in de kist!
quote:alie_mentatie schreef op 10 februari 2013 @ 01:14:

Ik vind het nog vreemder dat de politie hiervoor gaat komen. De stad is iedere avond vol met zatlappen die niet naar huis willen. Stel je voor dat ze die allemaal mee naar het bureau nemen.

Inderdaad!

Ik denk dat het wel nog gezellig kan worden als je die met z'n allen in één cel zet.
ik ben wel benieuwd naar die ontboezemingen
Ja, die ontboezemingen moeten wel inwijs spannend zijn, anders bel je de politie niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 februari 2013 @ 01:27:

[...]

dan was ik kind aan huis geweest in het bureau

Haha jij drinkt niet eens!

Maar de politie heeft wel wat beters te doen toch?
Voor ontboezemingen de politie bellen vind ik nóg veel gekker.
Of ze moet iemand vermoord hebben.........
Hoe gaat zo'n telefoongesprek vraag ik me dan af.

112 zegt u het maar:

Ja hallo met Dinges566, zeg ik zit hier in cafe Huppeldepup met mijn collega's Frits, Henk, Annie en Karolien. En nu heeft Karolien allerlei ontboezemingen gedaan

Is dit een noodgeval mevrouw?

Ja nou, dat kan je wel zeggen, want Frits, Henk, Annie en ik willen graag naar huis, maar met Karolien valt niks te beginnen. Die heb alle wijn opgezopen.

Kunt u uw collega niet naar huis brengen mevrouw?

Nee dat is nu net het probleem want zoals ik al zei heeft ze alle wijn opgezopen en nu weigert ze haar adres te vertellen. En we zitten dus in cafe huppeldepup met die ontboezemingen, maar ik wil naar huis want ik moet morgen een dienst draaien op de postkamer. Maar ja kunnen we haar zo maar achterlaten?

Is de patient bij kennis?

Ja, ze maakt ons helemaal gek met die rare verhalen.

Nou mevrouwtje, dat klinkt ernstig, blijft u aan de lijn hangen dan sturen we het surveillanceteam erop af.
quote:Jonari schreef op 10 februari 2013 @ 01:34:

[...]

Haha jij drinkt niet eens!

Maar de politie heeft wel wat beters te doen toch?zalig zijn de onwetenden
Ik zou ook direct de politie bellen als een zatte collega haar adres niet zou willen geven. Natuurlijk vermoed ik dan direct een weedplantage. Hoe kan ze anders al die dure flessen wijn bekostigen? Ik voel me dan moreel verplicht om direct de politie op de hoogte te stellen van mijn bevindingen, stel je voor dat ze ook nog eens stroom illegaal aftapte en het hele rijtje hierdoor 's nachts in de fik vliegt en er dan dooien vallen.....Bovendien, het zal je kind maar zijn, aan de drugs.
hier het gesprek van de meldkamer naar de surveillancewagen.

Hallo hier meldkamer voor 123 - over

hallo hier 123 - over

Zijn jullie al klaar met die code 8 negatief? - over

Zo goed als twee T2 afgevoerd - over

Kunnen jullie even naar Cafe Huppeldepup aan de Flakkeestraat voor een mogelijk gevalletje ontboezemingen? - over

Karolien weer? - over

Ja Karolien, Dinges566 heeft de meldkamer gebeld - over

Ik haal haar op, dit is al de derde keer deze week. Sorry jongens, mijn vrouw is nu eenmaal wat loslippig - over
TO? Waar ben je? Ik wil graag nog even horen wat die ontboezemingen waren.
Ja, die ontboezemingen wil ik eigenlijk ook wel weten.
Ontboezemingen:

Frits deed Karolien op het kopieerapparaat terwijl Henk met de cheffin lag de rollen op de vouwmachine. Dinges baalt want die is nog niet verder gekomen dan het postzegel-lik-apparaat en hoopte tijdens het bedrijfsuitje eindelijk tussen de envelopjes te komen met Frits. Toen Karolien ineens haar enorme boezem uit haar topje haalde was het gedaan met de pret en de politie ingezet.
Optimist tot in de kist!
Jemig wat een spannend topic!
Het speelt zich zeer waarschijnlijk af in het koude hoge noorden.
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 februari 2013 @ 01:49:

hier het gesprek van de meldkamer naar de surveillancewagen.

Hallo hier meldkamer voor 123 - over

hallo hier 123 - over

Zijn jullie al klaar met die code 8 negatief? - over

Zo goed als twee T2 afgevoerd - over

Kunnen jullie even naar Cafe Huppeldepup aan de Flakkeestraat voor een mogelijk gevalletje ontboezemingen? - over

Karolien weer? - over

Ja Karolien, Dinges566 heeft de meldkamer gebeld - over

Ik haal haar op, dit is al de derde keer deze week. Sorry jongens, mijn vrouw is nu eenmaal wat loslippig - over
de laatste keer dat ik met een flinke swabber naar huis ging na een borrel met collega,s,werd ik netjes gebeld of ik thuis was.of als ik weet dat het die kant op gaat dan laat ik mij ophalen door mijn man.maar zou zeker waar nodig een slaapplaats aanbieden

Het ligt er ook aan met wie ik weg ga,maar ik gedraag me het laatste jaar erg netjes. Ik word ouder en (wijzer)???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven