Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
donderdag 7 februari 2013 om 20:08
quote:Bokito schreef op 07 februari 2013 @ 19:56:
Hier een mini's fan! Vanaf 5 mini's of meer betaal ik met alle liefde de verzendkosten, anders wordt het idd een duur grapje
Zal kijken of ik nog een potje heb staan!Wil je ook nog die kruidvat-dingen? En jij woonde toch in 0172? Ik ook, misschien woon je wel bij mij in de buurt..... Je kunt me mailen op kikkerprinsesviva @ ziggo.nl
Hier een mini's fan! Vanaf 5 mini's of meer betaal ik met alle liefde de verzendkosten, anders wordt het idd een duur grapje
Zal kijken of ik nog een potje heb staan!Wil je ook nog die kruidvat-dingen? En jij woonde toch in 0172? Ik ook, misschien woon je wel bij mij in de buurt..... Je kunt me mailen op kikkerprinsesviva @ ziggo.nl
donderdag 7 februari 2013 om 23:13
quote:Shenandoah schreef op 07 februari 2013 @ 17:57:
[...]
bokito haar zoon spaarde die dingen.
Hier een gezocht oproepje.
Zijn er hier mensen die producten van olvarit/bambix gebruiken en niet meedoen met het spaarprogramma daarvan? nutriciaspaaractie.nl Zou je als je ze zelf niet nodig hebt de barcodes van die producen voor mij willen sparen? Alles telt, behalve de flesvoeding tot 6 maanden
ik heb ook nog wel wat voor je! moet ze even opzoeken, maar je mag ze hebben! mail je me je adres even op ayla_1973 @ hotmail.com ?
mini's doen we hier ook, ik heb de eerste dubbele al
[...]
bokito haar zoon spaarde die dingen.
Hier een gezocht oproepje.
Zijn er hier mensen die producten van olvarit/bambix gebruiken en niet meedoen met het spaarprogramma daarvan? nutriciaspaaractie.nl Zou je als je ze zelf niet nodig hebt de barcodes van die producen voor mij willen sparen? Alles telt, behalve de flesvoeding tot 6 maanden
ik heb ook nog wel wat voor je! moet ze even opzoeken, maar je mag ze hebben! mail je me je adres even op ayla_1973 @ hotmail.com ?
mini's doen we hier ook, ik heb de eerste dubbele al
vrijdag 8 februari 2013 om 08:51
Ik heb ook wel interesse in de mini's voor mijn dochters, ze zouden er erg blij mee zijn!
Uiteraard wil ik de verzendkosten vergoeden.
Mijn mailadres is vivalayla1969@gmail.com
Uiteraard wil ik de verzendkosten vergoeden.
Mijn mailadres is vivalayla1969@gmail.com
vrijdag 8 februari 2013 om 09:46
Kikkerprinses ik mail je vanmiddag even, ben enorm aan het soggen nu
Shenandoah moet je echt de streppjescodes zelf hebben of gewoon het nr? Zal eens rondvragen voor je, heb er zelf nog 1 gevonden.
Layla vanavond komt albert bij me langs Zullen we anders over 2 weken kijken wie wat heeft en dan in 1 keer een paar tegelijk ruilen? scheelt weer in de kosten
Zijn er nog liefhebbers voor bloemenzaadjes? Ik heb iig heel veel akelei, alleen niet zo'n grote tuin
Nu echt aan de poets!!! Wil ik ook wel weggeven, een hoop stof
Shenandoah moet je echt de streppjescodes zelf hebben of gewoon het nr? Zal eens rondvragen voor je, heb er zelf nog 1 gevonden.
Layla vanavond komt albert bij me langs Zullen we anders over 2 weken kijken wie wat heeft en dan in 1 keer een paar tegelijk ruilen? scheelt weer in de kosten
Zijn er nog liefhebbers voor bloemenzaadjes? Ik heb iig heel veel akelei, alleen niet zo'n grote tuin
vrijdag 8 februari 2013 om 10:01
Shenandoah, ik heb best wel een aantal volledig gevulde spaarkaarten voor je en nog wat losse codes. Ik zal het even opsnorren voor je (ligt ergens in een kast onder allerlei oude administratie....) Mail me anders even je gegevens door:
mamak77 at lijf punt nl
Oh ja, zoon is gister onder t mes gegaan en dat was niet voor niks. De KNO arts had nogal bewondering voor het gigantische formaat van zijn amandelen.... Viel me reuze mee en hij heeft zich kranig gedragen...
mamak77 at lijf punt nl
Oh ja, zoon is gister onder t mes gegaan en dat was niet voor niks. De KNO arts had nogal bewondering voor het gigantische formaat van zijn amandelen.... Viel me reuze mee en hij heeft zich kranig gedragen...
vrijdag 8 februari 2013 om 14:18
quote:Bokito schreef op 08 februari 2013 @ 09:46:
Ik heb wel belang bij bloemenzaadjes! Leuk!!
't stof mag je wel houden, dat heb ik hier ook nog wel in de aanbieding.....
Ik heb wel belang bij bloemenzaadjes! Leuk!!
't stof mag je wel houden, dat heb ik hier ook nog wel in de aanbieding.....
vrijdag 8 februari 2013 om 16:01
vrijdag 8 februari 2013 om 23:16
Maylea, kan ik je mailen over de minicruise?
Edit: Je kan mij ook mailen: ikforum.jijforumt@gmail.com
Edit: Je kan mij ook mailen: ikforum.jijforumt@gmail.com
zaterdag 9 februari 2013 om 09:09
quote:SuperGoomba schreef op 08 februari 2013 @ 23:16:
Edit: Je kan mij ook mailen: ikforum.jijforumt@gmail.comIk heb je gemaild
Edit: Je kan mij ook mailen: ikforum.jijforumt@gmail.comIk heb je gemaild
zaterdag 9 februari 2013 om 10:49
quote:MamaK77 schreef op 08 februari 2013 @ 16:01:
Ik had meer moeite met het wakker worden. Ik hoorde hem gillen en krijsen in volledige paniek en dan moet je wachten tot je naar hem toe mag....Dat was echt zielig. Hij was zoooo bang en in paniek. Maar het is voorbij en is nu lekker met speelgoed van Linton en NewNick aan het spelen.
Pff, dat lijk me inderdaad moeilijk, dat je kind huilt en je er niet naartoe mag. Fijn dat hij zich nu weer beter voelt.
Gisteravond begon zoon hier ook ineens te krijsen, wat hij anders nooit doet (behalve na zijn vaccinatie) Waarschijnlijk last van zijn buik. Net begonnen met groentenhapjes
Zo zielig dan, en je kunt zo weinig om ze te helpen
Ik had meer moeite met het wakker worden. Ik hoorde hem gillen en krijsen in volledige paniek en dan moet je wachten tot je naar hem toe mag....Dat was echt zielig. Hij was zoooo bang en in paniek. Maar het is voorbij en is nu lekker met speelgoed van Linton en NewNick aan het spelen.
Pff, dat lijk me inderdaad moeilijk, dat je kind huilt en je er niet naartoe mag. Fijn dat hij zich nu weer beter voelt.
Gisteravond begon zoon hier ook ineens te krijsen, wat hij anders nooit doet (behalve na zijn vaccinatie) Waarschijnlijk last van zijn buik. Net begonnen met groentenhapjes
Zo zielig dan, en je kunt zo weinig om ze te helpen
zaterdag 9 februari 2013 om 15:06
quote:MamaK77 schreef op 08 februari 2013 @ 16:01:
Ik had meer moeite met het wakker worden. Ik hoorde hem gillen en krijsen in volledige paniek en dan moet je wachten tot je naar hem toe mag....Dat was echt zielig. Hij was zoooo bang en in paniek. Maar het is voorbij en is nu lekker met speelgoed van Linton en NewNick aan het spelen.oh, mocht je niet al naar hem toe, toen hij nog sliep?? Hier mocht ik na de ingreep gelijk naar mijn slapende mannetje toe, en toen hij wakker werd, was ik bij hem.... dat lijkt me idd vreselijk als je hem hoort gillen en je moet nog wachten.....
Ik had meer moeite met het wakker worden. Ik hoorde hem gillen en krijsen in volledige paniek en dan moet je wachten tot je naar hem toe mag....Dat was echt zielig. Hij was zoooo bang en in paniek. Maar het is voorbij en is nu lekker met speelgoed van Linton en NewNick aan het spelen.oh, mocht je niet al naar hem toe, toen hij nog sliep?? Hier mocht ik na de ingreep gelijk naar mijn slapende mannetje toe, en toen hij wakker werd, was ik bij hem.... dat lijkt me idd vreselijk als je hem hoort gillen en je moet nog wachten.....
zondag 10 februari 2013 om 11:26
Italie; ik heb de trui gevonden, maar ondanks dat het een maatje M moet zijn, is het eerder maar zeeschuit en is ook een zoom gaan rafelen (en dan gaat het hard met een wollen trui...) dus ik heb de kliko er blij mee gemaakt...
Ayla, ze maken ze eerst een beetje schoon voor het geval mensen schrikken van al het bloed en daarna mag je er bij, maar ik denk dat hij gewoon erg snel wakker is geworden, aangezien hij al gillend binnen werd gereden.
Giraf, ik denk dat ik al het 80 spul al naar Shenandoah heb gestuurd, maar ik moet een dezer dagen de doos met te kleine kleding toch weer opruimen (man begint te zeuren) en dan zal ik even kijken of er nog wat tussen zit. Anders wordt het 86, daar heb ik nog wel wat van... kan ik wel verdelen tussen shenandoah en jou?
Ayla, ze maken ze eerst een beetje schoon voor het geval mensen schrikken van al het bloed en daarna mag je er bij, maar ik denk dat hij gewoon erg snel wakker is geworden, aangezien hij al gillend binnen werd gereden.
Giraf, ik denk dat ik al het 80 spul al naar Shenandoah heb gestuurd, maar ik moet een dezer dagen de doos met te kleine kleding toch weer opruimen (man begint te zeuren) en dan zal ik even kijken of er nog wat tussen zit. Anders wordt het 86, daar heb ik nog wel wat van... kan ik wel verdelen tussen shenandoah en jou?