minder zin in seks na bevalling.

10-02-2013 22:10 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds ik bevallen ben, nu 4 maanden geleden, een stuk minder zin in seks. En dat is gek, zeker voor mij maar even zonder dollen. Het is niet omdat ik moe ben, want dat ben ik niet echt, en opgewonden word ik ook wel, maar om dan te seksen daar heb ik dan echt weinig zin in, het is best ingewikkeld om te snappen als ik het zo lees :-) maar vraag me af of andere dit herkennen en of het weer bij trekt.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ja dat heb ik ook. 12 weken geleden bevallen. .. Maar ik wil zo graag weer zwanger zijn. En dan moet je wel
Ja, en ja. Het idee dat dat gebied wat best even geblesseerd is geweest weer wordt betreden is (nbewust) best eng.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb nu, 3,5 jaar later, nog steeds bijna nooit zin. Ik hoop dat het bij jou niet zo lang gaat duren...
Ja had ik ook! Nu na 8 maanden voel ik me weer een beetje mezelf en nu komt het ook langzaam terug... Tot die tijd heb ik soms zin gemaakt en soms voor mezelf gekozen. Heb het ook eerlijk tegen vriend gezegd en die vond het gelukkig wel begrijpelijk (jammer, maar begrijpelijk ;-P).

Komt waarschijnlijk wel weer goed dus, maar die hormonen zijn killing!! (en echt, na 12 weken weer zwanger willen worden!? Respect (en een beetje jaloers )

succes!
Oh nee het ook geen pijn hoor, alles is goed geheeld om het zo maar even te zeggen. Heb zelf bij de eerste keer seks weer totaal geen pijn gehad. Maar ik weet niet wat t is. Misschien nog hormonen ofzo?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Kan door zoveel dingen komen. Je hormoonhuishouding is nog niet de oude, je krijgt je portie lijfelijk contact/knuffelen in overdosis van je baby, je lichaam kan nog niet helemaal de oude zijn, gelegenheid die verstoord wordt door baby... Allemaal van invloed op je libido/ seksleven.
Misschien omdat je je nu meer 'moeder van' voelt in plaats van 'partner van', en bij 'moeder van' hoort geen seks?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
12 weken geleden bevallen en nu weer zwanger willen worden, pipvanwoezel?! Wow, knap zeg! :-) Ik ben nu zwanger, maar heb zoveel klachten, dat ik overweeg om 't never nooit meer over te doen!
quote:himalaya schreef op 10 februari 2013 @ 22:19:

Misschien omdat je je nu meer 'moeder van' voelt in plaats van 'partner van', en bij 'moeder van' hoort geen seks?

Misschien dat dat voorkomt.

Maar bij veruit de meeste vrouwen is het libido in het begin een stuk lager.

Wat Kees schrijft dus.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Geef je borstvoeding? Dat kan ook behoorlijk van invloed zijn op je libido!
Heb ik ook gehad. Ik was alleen maar bezig met de baby dingen, huishoudingen , druk doen, en weet ik veel waar allemaal nog meer mee, maar sex? Ho maar. Het heeft bij mij ongeveer een half jaar tot een jaar geduurd voordat ik een de boel voor mijn gevoel weer een beetje op orde had en daarna werd ook de sex weer beter
Ik ben 6 weken geleden bevallen en heb mijn grote voorraad mooie strings weer uit de mottenballen gehaald. Naast naar melk-kots ruikende moeder ben ik ook nog 'vrouw van' en dat wil ik niet laten verslonzen.

Heb al weken weer zin in sex.
Nu een dochter van een jaar en zelf 35 weken zwanger zoveel zin had ik toen. Is nu verdwenen als sneeuw voor de zon hoop straks als ik bevallen en hersteld ben ook me libido omhoog gaat ti's om te janken nu. Gelukkig lieve vriend die er erg goed mee omgaat . Je ben cker niet de enige zo te zien gelukkig ( stelt mij ook gerust)
Kuzu, niks geks aan, al vond ik het pas na een maand of 3 weer een beetje leuk worden (dingen die zeer deden, liters glijmiddel nodig) en heeft het tot een half jaar geduurd voordat het weer helemaal als vanouds voelde.
anoniem_61464 wijzigde dit bericht op 10-02-2013 23:54
Reden: bweh.. rare zin
% gewijzigd
Vlgns mij is het helemaal niet gek. 4 maanden pas! Maar als je het zelf een probleem vindt dan maak je zin. Van doen doen doen komt het meestal weer terug de echte zin. Eerlijk bij mij duurde het echt wel ff voordat ik weer super zin had.
Iemand hier in de reacties had het over een moeder die tekeer ging naar kinderen en huisdieren :(
Voor mij niet herkenbaar. Dag van bevalling nog gevreeen en 4 weken erna weer. Frequentie is wel wat minder vanwege moe zijn of druk met zoon maar de zin is er zeker wel.
ja herkenbaar! ik raakte ook opgewonden maar dan seks wilde ik toch niet, heel irritant!! daarvoor was ik echt van de minimaa 3x per week. Het is goedgekomen! geen 3x per week, maar wel regelmatig en kwalitatief goed. geef het even, kan zeker een jaar duren voor je lijf weer een beetje normaal is. heel vervelend is dat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven