Mode & Beauty alle pijlers

witte jas in de winter!/

11-02-2013 12:04 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg mij af een witte winterjas in de winter wel kan.

Is dat niet te licht? De meeste mensen die ik zie dragen van die donkere kleur jassen, en al zou je dan een witte aandoen, dan zou dat waarschijnlij wel opvallen. EN hij wordt snel vies lijkt mij.

Wat vinden jullie? zou dat kunnen? of is die kleur meer voor in de zomer!?
Waarom niet??? Gewoon doen!!
Natuurlijk kan dat!

Ik heb jarenlang een wit ski-jack gehad, met rode accenten. Heel mooi!

En nu heb ik een turquoise (blauw dus).

Durf het zwart/grijs/bruin eens te doorbreken, doe 's wild!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
want ik had een leuke jas gezien in de opruimng en die was wat langer, die ik nu heb is wat korter en dat is ook niet prettig in de winter;) wou graag een wat langere jas hebben
Mijn tussenjasis wit. Wel besmettelijk maar hij is makkelijk te wassen en snel droog.
Been there, done that, got the T-shirt.
Gewoon doen! Kan prima! Heb zelf een zilverkleurige jas en moet dus ook opvallen maar heb nog niemand raar zien kijken :p
Doen! Ik heb een knalrode, valt ook lekker op!
Tuurlijk! Waarom zou het niet kunnen?
Supermooi, maar ook heel onpraktisch vrees ik
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Nee idd een witte WINTERjas is meer iets voor in de zomer

Ik heb nog wel een leuke donkerblauwe zomerjas die qua kleur geweldig is voor de winter, matched leuk met een gele sjaal en wanten.
Waarom laat je anderen bepalen wat je mooi moet vinden?
Ik vroeg alleen maar of die kleur niet raar lijkt in de winter! Niet of ik het wel of niet moet kopen
Het lijkt mij vooral onhandig een witte jas, nogal besmettelijk. Maar voor de rest: waarom niet?
Raar? Wit in de winter? Neuh. Ik heb ook een witte winterjas. ( en een zwarte en een rode en een roze en nog veel meer zwarten) . Hij word wel vies ja vooral bij mijn mouwen. Maar goed al mijn jassen worden vies . Alleen valt dat bij wit meer op. Gelukkig gaat het er in de was meestal weer uit.

Ik zie trouwens dat er juist allerlei kleuren winterjassen gedragen worden dit jaar. Volgens mij hebben er meer mensen dit jaar een gekleurde jas aan ( rood,groen,blauw en paard voornamelijk ) dan een zwarte.
Als mensen geen witte winterjassen wilden dragen zouden ze ze ook niet verkopen. Ik heb een wit ski-jack (komt hier nu ook goed van pas) en een korte witte winterjas. Ze worden snel vuil maar ze kunnen gewoon in de wasmachine en zelfs in de droger.
verba volant, scripta manent.
Ik heb een heel lichte jas, bijna wit. Wol en kasjmier, met grote capuchon. Na de winter laat ik hem wel altijd stomen.
Ik vind witte jassen heel mooi zolang ze maar geen gore waas hebben of vieze manchetten of een vuile kraag. Dus een schoon exemplaar. Mooi hoor, vooral bij donker haar.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Idd waarom niet maar wit staat niet iedereen dus staat alleen mooi als het bij je gezichtskleur past. Bij mij staat wit alleen mooi als ik bruin ben, dus als het je wel staat gewoon aantrekken.
Ik heb een wollen roomwitte winterjas. Is juist heel mooi. Maar als het heel koud is volstaat hij niet en dan heb ik een donzen jas aan, die is wel donkerblauw.

Maar ik vind wit juist wel heel mooi in de winter.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:zonvakantie schreef op 11 februari 2013 @ 12:48:

Ik vroeg alleen maar of die kleur niet raar lijkt in de winter! Niet of ik het wel of niet moet kopen

Ik vroeg ook niet of je anderen laat bepalen wat je wel of niet moet kopen. Ik vroeg of je anderen laat bepalen wat je mooi moet vinden.

Uit jouw posts maak ik op dat je de mening van de massa erg belangrijk vindt. Dat je zo'n topic opent geeft daar eigenlijk al blijk van.

"lijkt de kleur raar in de winter"

"de meesten lopen in een donkere jas"

"valt het op"

"zou het kunnen"

Lijkt me verschrikkelijk, die gedachtegang te moeten ervaren.

Ik heb overigens al jaren witte winterjassen, vind ik mooi.
Als ik wit aantrek in de winter lijk ik een rondwandelend lijk
Ik vind wit juist prachtig in de winter, vooral een wollen gebroken witte jas. Ik had er eentje die ik combineerde met donkerpaars. Très chic al zeg ik het zelf. Bovendien val je lekker op, net als met knalrood, wat ik nu heb.

Mooi:

Ik heb een gebroken witte dons jas. Ik krijg vaak een compliment. Het enige is dat hij snel vies is.
Hartstikke leuk! Ik heb van mn man een roomwitte winterjas (mantel) gekregen voor mn verjaardag, en krijg er ontzettend veel complimenten over!

Ik draag hem ook alleen s weekends of een koud zonnig dagje! Voor doordeweeks naar het werk e.d. Heb ik een zwarte ivm snel vies worden...

Trouwens, ik had gister nog geluk, we liepen in een natuurgebied in de buurt, heerlijk in de sneeuw. Komt er een grote

, natte, vieze herdershond op me af... Werd net optijd terug geroepen door zn baasje! Ik zag het al helemaal gebeuren...
..............................................
Wit raar in de winter?

Wie gaat dat aan de arme sneeuw vertellen?
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven