Een luisterend oor

11-02-2013 23:24 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toch maar even alles weggehaald. Iedereen bedankt iig!
redheadgingerbread wijzigde dit bericht op 11-02-2013 23:50
Reden: Herkenbaarheid!
% gewijzigd
Een dikke virtuele knuffel toegewenst!

Het verhaal is alleen wel erg gedetailleerd, pas op voor herkenbaarheid hoor!
Wat erg allemaal

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je wel veel sterkte wensen
Jeetje dikke knuffel
Ah meis wat heftig allemaal! Heftig dat die dingen net zo kort achter elkaar gebeuren. Ook heel begrijpelijk dat je nu even worstelt met je gevoelens en vragen.

Hele dikke knuffel voor jou!
quote:lolalien schreef op 11 februari 2013 @ 23:37:

Een dikke virtuele knuffel toegewenst!

Het verhaal is alleen wel erg gedetailleerd, pas op voor herkenbaarheid hoor!ja mee eens... misschien haal ik het zometeen ook wel weer weg? Kijk nog wel. Het moest er nu even uit iig!
En iedereen bedankt...
Misschien willen je ouders het wel bijleggen, nu het einde nadert van de moeder van één van hen.....

Op de lange termijn wordt het echt wel beter....
Nee dat is helaas geen optie;-) Ze zijn wel allebei langs geweest, maar vrede komt er helaas niet meer
Oooh meid, wat is dit heftig en zwaar voor je!!!!

Het lijkt wel alsof je in een achtbaan terecht gekomen, vol heftige gebeurtenissen, emoties en gevoelens en elke keer als je denkt deze rit is voorbij, gaat de achtbaan juist nog een rondje door.

Ik hoop voor jouw dat die achtbaan waarin jij terecht bent gekomen, heel snel stopt!!!

Tegelijkertijd wil ik je laten weten, (ook al ken ik je niet) dat ik je een kanjer vind!!!!

Want wat ben jij een lieve, zorgzame dochter voor je ouderen!!!!

Ik hoop dat je daarin tegen dat je ook goed voor jezelf blijft zorgen.

Onthoudt dat jij niet altijd de sterkste moet zijn, ook voor jouw is dit heftig en ook jij verdiend liefde, aandacht, steun, luisterend oor of zelfs een schouder om bij uit te huilen!!!!

Wat ik hiermee probeer te zeggen, probeer je verhaal te delen met je omgeving.

Voor nu wens ik je heel veel sterkte toe en geef ik je symbolisch een hele dikke knuffel.
quote:smilee schreef op 12 februari 2013 @ 00:06:

Oooh meid, wat is dit heftig en zwaar voor je!!!!

Het lijkt wel alsof je in een achtbaan terecht gekomen, vol heftige gebeurtenissen, emoties en gevoelens en elke keer als je denkt deze rit is voorbij, gaat de achtbaan juist nog een rondje door.

Ik hoop voor jouw dat die achtbaan waarin jij terecht bent gekomen, heel snel stopt!!!

Tegelijkertijd wil ik je laten weten, (ook al ken ik je niet) dat ik je een kanjer vind!!!!

Want wat ben jij een lieve, zorgzame dochter voor je ouderen!!!!

Ik hoop dat je daarin tegen dat je ook goed voor jezelf blijft zorgen.

Onthoudt dat jij niet altijd de sterkste moet zijn, ook voor jouw is dit heftig en ook jij verdiend liefde, aandacht, steun, luisterend oor of zelfs een schouder om bij uit te huilen!!!!

Wat ik hiermee probeer te zeggen, probeer je verhaal te delen met je omgeving.

Voor nu wens ik je heel veel sterkte toe en geef ik je symbolisch een hele dikke knuffel.Wow!:-) Al de lieve berichten doen me al heel veel. Zit als een kind te janken op de bank...;-)
Geen idee wat er aan de hand is (OP is weg) maar volgens mij kun je nog wel een knuffel gebruiken. Bij deze:
Hey meid...fijn om te horen dat de berichtjes je goed doen!!!

Ik denk dat er in je dagelijks leven ook wel mensen zijn, die er voor je willen zijn.

Door het met iemand te delen, kan er wat ruimte voor je eigen ik, je gevoelens en emoties ontstaan.

En het voelt misschien niet fijn om te huilen, maar ik denk dat het misschien wel heel goed voor je is dat er wat uitkomt .

Sterkte en wederom een knuff voor jouw.
Ik ben nu begonnen met alles eens even op te schrijven voor mezelf. Dat voelt al als een opgeruimd gevoel in mn kop;-) Misschien dat ik binnenkort erover ga praten. Maar dat blijf ik moeilijk vinden! Kwestie van niet denken maar doen waarschijnlijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven