Eerste baantje
dinsdag 12 februari 2013 om 20:33
dinsdag 12 februari 2013 om 20:35
Wellicht kun je je inschrijven bij een studenten uitzendbureuau? Bijv. Studentenwerk. Zij kunnen denk ik het beste aangeven wat misschien wel mogelijkheden zijn als je geen callcenter of huis aan huis sales wilt doen. Voor veel winkels ben je denk ik te oud. Heb je echt nooit eerder een bijbaan of vakantie baan gehad?
Toen ik nog studeerde hingen er ook vaak briefjes en posters op school. Kun je misschien zelfs een studiegerelateerde bijbaan vinden!
Toen ik nog studeerde hingen er ook vaak briefjes en posters op school. Kun je misschien zelfs een studiegerelateerde bijbaan vinden!
dinsdag 12 februari 2013 om 20:44
Als student ben ik receptionist geweest bij een publieke instelling en was echt super. Rustig, dus ik heb mijn hele scriptie daar achter de balie geschreven, maar wel met leuke collega's, dus elke dag aanspraak.
Ook heb ik een tijdje in een winkel gewerkt met hele leuke collega's en dat was ook supergezellig.
Ook heb ik een tijdje in een winkel gewerkt met hele leuke collega's en dat was ook supergezellig.
dinsdag 12 februari 2013 om 20:45
dinsdag 12 februari 2013 om 20:46
21 en nog nooit gewerkt??! Als je voor de financiën niet hoeft te werken, waarom dan geen stage lopen in je vakgebied? Want zonder ervaring lijkt het me moeilijk om ook een bijbaantje te krijgen. Er zijn veel studenten (en niet studenten) op zoek naar een baantje, waarvan het merendeel al enige ervaring heeft en dus voorrang. (Wat staat er op je 'cv', je NAW-gegevens?)
De horeca raad ik je overigens af, dat is leuk, maar wel heel zwaar en dus niet geschikt voor een 'beginner'.
Dus mijn advies: stage of anders op je uni aan de slag als student-assistent.
De horeca raad ik je overigens af, dat is leuk, maar wel heel zwaar en dus niet geschikt voor een 'beginner'.
Dus mijn advies: stage of anders op je uni aan de slag als student-assistent.
dinsdag 12 februari 2013 om 20:48
Tja, lastig! Ook de bijbaantjes liggen momenteel niet voor het oprapen. Ik zou in elk geval niet te kieskeurig zijn en pakken wat je krijgen kan. Je kunt altijd nog switchen als je iets tegenkomt dat je leuker lijkt.
Bij de thuiszorg (als huishoudelijke hulp) hebben ze wel vrij regelmatig mensen nodig en is ook erg flexibel werk.
Of eens bij uitzendbureaus langsgaan en kijken wat ze te bieden hebben.
Bij de thuiszorg (als huishoudelijke hulp) hebben ze wel vrij regelmatig mensen nodig en is ook erg flexibel werk.
Of eens bij uitzendbureaus langsgaan en kijken wat ze te bieden hebben.
dinsdag 12 februari 2013 om 20:49
Ik wil, ik wil dat,
Weet je dat het crisis is? En dat honderdduizenden mensen thuis zitten zonder werk?
Geen eisen stellen, dan heb je geluk als je 3 volle dagen aan het werk mag en kan.
Raar, trouwens dat je nu pas je eerste baantje hebt, terwijl je 21 bent.
Weet je dat het crisis is? En dat honderdduizenden mensen thuis zitten zonder werk?
Geen eisen stellen, dan heb je geluk als je 3 volle dagen aan het werk mag en kan.
Raar, trouwens dat je nu pas je eerste baantje hebt, terwijl je 21 bent.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
dinsdag 12 februari 2013 om 20:52
dinsdag 12 februari 2013 om 20:54
dinsdag 12 februari 2013 om 20:54