Entertainment alle pijlers

HBO van Ziggo.

13-02-2013 08:59 14 berichten
Veel series die ik kijk komen bij HBO vandaan.

Ik ben me aan het oriënteren op digitale tv en Ziggo biedt HBo aan voor 15 euro per maand extra.

Is het het geld waard?
Alle reacties Link kopieren
Ik download series van internet dus geef het er niet voor uit , maar als ik dat niet zou kunnen, zou ik het er we, voor over hebben,,, goede series hoor
Er is nu een aanbieding. 50% korting voor bepaalde tijd
quote:poldervrouw schreef op 13 februari 2013 @ 09:04:

Er is nu een aanbieding. 50% korting voor bepaalde tijdMaar voor 2 maanden, dus niet echt een superaanbieding. Als het voor een half jaar was geweest had ik niet zo getwijfeld
Klopt, maar het is wel meegenomen als je het toch al overweegt
Ik lees even mee. De series die ze aanbieden zijn cool, maar als ik in de tvgids kijk zie ik bijna alleen maar films?
Ik ben ermee gestopt ze herhalen alles. In 2 maande tijd heb ik 24 keer de film magnolia voorbij zien komen.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 13 februari 2013 @ 11:02:

Ik ben ermee gestopt ze herhalen alles. In 2 maande tijd heb ik 24 keer de film magnolia voorbij zien komen.Hm, en die heb ik al 24x gezien
Wij hebben het nu, vind het niks. Hiervoor hadden we film 1, vind ik zelf leuker en diverser. Hbo is meer oude films, series heb ik me niet echt in verdiept.
Ik heb nu 6 weken HBO, en vind het tot nu toe wel gaaf.

Voordeel:

- ik ben nogal een goody-two-shoes en download geen spullen, dus complete series kijken is veel goedkoper

- ik kijk vooral HBO series

(heb afgelopen week alle afleveringen Girls gekeken: fantastisch!)

nadeel:

- er is geen contract getekend voor True Blood, toch wel 1 van de redenen om HBO abbo te nemen. Je kunt dieze serie dus niet kijken in NL

- sommige series gaat de 'on demand' functie niet terug tot seizoen 1

Wat betreft de films: volgens mij rouleren ze het aanbod, je kunt dus idd wekenlang Magnolia kijken (of zoals ik laatst: Boogie Nights), maar na een x aantal weken wordt die film weer vervangen door een andere.
Nee ik vind het het geld niet waard. Wij hebben een tijdje geleden mee gedaan aan zo'n actie van 3 maanden HBO voor 5 euro of iets dergelijks en ik dacht leuk! Series kijken! Maar nee er kwam alleen maar oude zooi op zoals teenage drama queen met lindsay lohan etc en de series waren ook allemaal oud en had ik soms al op dvd. Nee voor dat geld kun je beter af en toe een DVD box kopen van de series die je wel leuk vind dan een heel HBO pakket te nemen. In die 3 maanden heb ik er hooguit 2-3x naar gekeken.
Heb t een keer gratis gehad van ziggo vond het helemaal niks.
Duidelijk Bedankt!
Wij hebben nu tijdelijk een gratis proef-abbo van hbo1,2 en 3. Ik kom niet voor de tv vandaan joh! Vanochtend Secretariat gekeken, vanmiddag film over het leven van Tina Turner, en vanavond the colour purple.

Ik zie inderdaad wel dat films vaak herhaald worden... Was er vanochtend nog een bepaalde film op de ene, zie ik hem vanmiddag voorbijkomen op een andere.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven