Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Indd Silver, er is zeker een opening thuis gekomen om te praten over een ruimere grens :-) en daarom ben ik ook heel blij. We praten ons suf....heerlijk.

Ik denk ook dat er heel veel kan binnen mijn relatie, maar dat wat ik nu doe (minnaar en nr1 weet dat niet), lijkt nog ver, heel ver over de grens te gaan.

Het voelt een beetje alsof ik te snel ben gegaan; heb het bespreekbaar gemaakt, nr1 had/heeft tijd nodig (volkomen terecht en logisch!), ik werd ongeduldig en heb maar vast een voorschot op een eventuele uitkomst genomen ofzo...:-(
Lizzie, wat een een grote stappen heb je gezet! Heel veel succes, liefde en kracht toegewenst de komende periode!
@Officediva, dat klinkt wel herkenbaar. Destijds met m'n ex heb ik het ook bespreekbaar gemaakt en dat voelde goed! Het voorschot heb ik niet genomen, ik wilde toen niet vreemdgaan. Ondertussen weet ik dat de verleiding soms niet te weerstaan is, maar wat is het toch lekker!

@Lizzie, goed van je! Ik hoop dat jij en nr 1 er uit komen!

M'n eerste minnaar was echt zo'n type zoals Roos omschreef. Jagen en na 2 dates moest ik de woorden uit 'm trekken. Vlak voor een date kwam er dan een opleving en daarna weer niks.

Een heel verschil met de minnaars die daarna kwamen. Dat zijn gelukkig net zulke kletsers, doen niet onder voor mij.

Het onderwerp libido kwam laatst ter sprake. Vrouwen hebben blijkbaar tussen de 30-40 hun seksuele piek. Bij mij klopt dat helemaal. Tot m'n 32e was ik redelijk tevreden over m'n seksleven. Eigenlijk had ik geen sekskeven, haha! Ik slikte de pil tot m'n 30e en ivm kinderwens en hormoonmoeheid ben ik daarmee gestopt. Ik merkte dat m'n libido daar ontzettend van omhoog schoot met nu echt een piek wat dat betreft. Ik ben bang dat de hormonen dit weer gaan onderdrukken als ik daar weer mee begin. Herkenbaar voor iemand?
Heel herkenbaar. Ben gestopt met de pil een tijd geleden en niet meer mee begonnen. En het kan toeval zijn, maar ik had nog maar weinig zin in seks en sinds ik gestopt ben, heb ik bijna altijd veel zin. Misschien is het een inhaalslag, maar dan nog kan ik die behoefte niet echt verklaren. Dus moet haast aan die pil liggen. Ben ook eind 30. Jaren daarvoor zakte mijn libido heel erg. Kan ook aan verkeerde partner liggen, haha.
Hahaha, verkeerde partner!! Dat ik daar nou zo laat achter moest komen!!

Wat Lizzie eerder al schreef, ik doe m'n tienerjaren / begin 20 over. Alles wat ik toen niet gedaan heb, doe ik nu. En met zoveel meer zelfvertrouwen én libido!
Beter laat dan nooit:)

Maar ja, als ik in een slechte/saaie/ingekakte relatie zit en de aantrekkingskracht is er amper, dan wordt het niks. Tel daarbij op dat je energie tekort komt (slechte relatie kost negatieve energie), je stompt af omdat je nooit of amper seks hebt, je leven is gewoon even kut. Dan staat je hoofd niet naar sexy zijn en seks(y) doen. Bij mij werkt dat wel zo.

Ik heb positieve prikkels nodig, en iemand die mij ziet. Iemand die mij geweldig vindt, bij me wil zijn en die me lekker vindt. Dan wil het allemaal wel en dan ben ik bij de juiste op dat moment.

Het is toch zo dat wij vrouwen vooral in geestelijk opzicht ons lekker moeten voelen, willen we zin in seks hebben? Met allerlei kopzorgen, ellende en gedoe daalt de zin naar het vriespunt. Ongeacht met wie ik samen ben.
Altijd maar zin moeten maken voor de maandelijkse wip is niet wat. En fantaseren over een andere man werkt op een gegeven moment ook niet meer.

M'n ex vertelde me nooit dat hij me mooi vond of sexy. Er gaat nu zo'n nieuwe wereld voor me open. Of snappen die mannen hoe vrouwen werken en weten ze dat zulke woorden een natuurlijk glijmiddel zijn?
Sorry voor mijn late reactie maar ik kom nu pas weer een beetje bij positive van de carnaval.

@jahoe je zal nooit het verwijt kunnen krijgen dat je het niet hebt aangegeven.en wat ik al eerder zei jou gevoel is net zo belangrijk als dat van je partner.hopelijk komen jullie hier samen nog een keer uit.

geen idee of een open relatie minder gevaarlijk is, ook al kan ik me voorstellen dat het extra spannend is omdat het verboden is.

ik heb ook een collega die een open relatie heeft en zij hebben de afspraak dat ze maar 1 keer met een andere persoon het bed delen, dit om verliefdheid en diepere gevoelens voor de andere persoon proberen te beperken.

Hier kan ik me opzich wel in vinden denk dat het gevaarlijker wordt als het niet om een open relatie draait maar om 1 ander persoon, hoe zit het dan bv als die relatie eindigd is de open relatie dan ook van de baan etc.

@anna15 leuk om te lezen hoe het bij jullie onstaan is, en dat jullie beide je draai hierin gevonden hebben.

ook al lijkt het bij jullie nu meer op partnerruil

bij ons is trouwens nooit de behoefte geweest voor een open relatie,mijn ex wou hem erbij en niemand anders dan hem en het was ook niet de bedoeling dat ik iemand anders erbij kreeg.

@lizzie32 ik denk dat dit een van de moeilijkste onderwerpen is waarover je kunt praten binnen je relatie.Het brengt erg veel risico met zich mee voor de relatie zeker als er al grenzen zijn over gegaan.

erg moedig dat je dit geprek bent aangegaan ik hoop dat jullie hier samen uitkomen.

voor de rest leuk om te lezen dat er zoveel mensen op hun roze wolk zitten en nog nagenieten van hun date's al dan niet legaal
wat goed van je Lizzie!!

Succes en ik hoop dat jullie er samen uitkomen.
Heel knap van je Lizzie! Succes x

Diva, wat fijn zeg! Hoop dat hier toch ook nog eens een keer mee te mogen maken. Iets meer praten over dit soort dingen.

En ik heb ook het idee met mijn 35ste op een piek te zitten, veel zin (ook geen pil meer) weet beter wat ik wil, wat ik lekker vind en misschien lijkt het maar zo maar lijk toch echt meer aandacht te krijgen op deze leeftijd...
ik heb idd het gevoel zoveel beter in mijn vel te zitten op deze leeftijd.

Kan ook wel spreken van een piek maar ben wel aan de pil, dus daar heeft het niks mee van doen.

En over de aandacht die je nu krijgt, denk ook dat het het zelfvertrouwen is wat je nu uitstraalt waarschijnlijk.
Hey, ik breek zo even in. Ik merk dat ik veel herken in dit topic. Maar boy, er is nog zoveel te lezen. Ik heb overigens geen minnaar, tenminste, wat is een minnaar volgens jullie? Ik ben nu vrijgezel, pas sinds een paar maanden, en zit niet per se te wachten op een relatie. Maar wel op seks haha. Ben nu 'n beetje aan 't uitvinden hoe dat werkt. Nou ja, hoe dan ook, ik lees mee dus
Misslexie, er is inderdaad veel te lezen, 18,5 topic!

Ik zit in dezelfde situatie als jij, geen man maar niet manloos. Spreek je dan van minnaars, seksvriendjes, scharrels. Ik weet het niet. Maakt ook niet uit als ik maar een gouden tijd heb!
Ik kan me heel goed vinden in de posts van de dames in de 30 . Daten met vrouwen van die leeftijd is erg prettig; ze hebben zelfvertrouwen, zitten lekker in hun vel (meestal ook letterlijk), weten heel goed wat ze lekker vinden en zijn niet bang om te experimenteren en hier over te praten.

Of het nu aan de pil of iets anders ligt, mij maakt het niet uit. Ik ben happy met de vrouwen tussen de 30 en de 40
Tijd geleden een keer gedate met iemand van 25, hij had gehoord dat een man van plusminus 25 met een vrouw van plusminus 35 vuurwerk zou geven :p Omdat ze dan allebei op hun piek zitten.

Klopte wel aardig

@silver: mijn mailtje gehad?
@ noa, nee niets te zien, heb je het mailadres bij mijn profiel wel gebruikt ?
Dacht al, je reageert niet hihihi

Ga ff kijken

ps: hij is bij mij verzonden naar het emailadres uit je profiel
Dat herken ik ook wel. Ik durf nu te zeggen wat ik wel en niet lekker vind. En experimenteren wordt ook steeds leuker!
net date gehad..heb haar gehaalt , paar uurtjes bij mij en net weer terug gebracht..pfff wat voel ik me weer lekker nu haha
Valentijnsdag is bijna achter de rug! Zijn jullie nog verrast?
Eergisteren heerlijke date gehad. Hotelletje, uit eten, klein valentijns kadootje. Veel seks, gelachen en in elkaars armen geslapen. Zit ook op mn roze wolkje...
Afscheidsdate gehad. Het was goed, fijn, lekker en gezellig.
Ben ik nu de enige die dit op meerdere gebieden iets teveel informatie / details vindt? Niet heel netjes!!
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
Aargh, Tas dat kan je niet maken, waar ben je mee bezig!

Niet oké Tas, verre van oké!
ja ik vind het persoonlijk ook too much !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven