***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
meldt....Ben nog steeds ziek..kom later terug
He bah Framboos, wat zal jij je naar voelen .. maar nog geen frambozemeisje dus. beterschap framboosje, is je vriend nog steeds elders aan het slapen?
Arme Framboos! Hoogzwanger en ziek zijn is geen fijne combinatie!

Lievelust, wat een belachelijke opmerkingen zeg! Ik kan er pisnijdig om worden als ik het alleen al lees! Wij hebben nog niet zo veel raars te horen gekregen, op het originele "en nu maar hopen dat het een meisje is" na. (op zichzelf ook al een vreemde opmerking)

WIj krijgen volgende week zaterdagavond een nieuwe huisgenoot! Het was een heel lief en grappig beestje en we zijn er beiden helemaa verliefd op. Het gezin waar hij uitkomt vond ons ook erg leuk en is blij dat hij een leuk thuis gaat krijgen, gelukkig! Nu moeten we alleen nog even nadenken over een naam en dat is nu net hetgeen waar wij niet zo goed in zijn. (lees: we krijgen altijd ruzie over de namen die we beiden in gedachten hebben) Het beestje heet momenteel Jimmy, maar zo heet de kat van mijn tante ook al. Daarnaast vind ik het eigenlijk niet zo'n leuke naam, eerlijk gezegd. Tot nu toe hebben we het volgende bedacht (en gevetood):

- Kika en Jip. (A. vind Jip stom. Ik niet)

- Kika en Bram. (Bram, brrrr.)

- Kika en Tommy (sorry Framboos. Het is de enige naam die we allebei leuk vinden)

- Kika en Puk. Puk was alleen de werknaam voor de jongens.

- Kika en Max. (sorry L. Ik weet het nog niet, maar A. vindt het een enorme bak om zo'n klein beestje Max te noemen.)

Iemand nog suggesties? Mijn zusje was erg "geestig" vanochtend en kwam met de opties Tomaatje, Wijntje en Peentje aanzetten. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen waarom ik hier niet eens over na ga denken!

Oeh, ik ga naar Madonna! Het wordt het derde concert op een rij van haar waar ik naar toe ga en ik heb er zin in! Ik ga altijd met mijn zusje en dit keer dus weer! (de nostalgie: we playbackten Like a Virgin altijd samen. Ik denk niet dat ik enig idee had waar het over ging)
Ach die rolstoel, die dient voor mijn schoonvader, die niet meer zo goed te been is. We zouden graag eens met schoonouders naar zee gaan maar dan moet de buggy en de rolstoel in de auto passen. Eerst paste het niet, maar nu wel, dus hebben we geen nieuwe buggy moeten kopen.
Lara : het zal niet altijd met begeleiding zijn, over een tijdje mogen ze nl gaan wandelen voor een uurtje met Xander zonder begeleidng. En dan nog na een tijdje nog meer dan een uur. Oh god, ik denk dat ik dan niet ga slapen de dag ervoor ...
beterschap framboos !!

gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot muisje !!
fachat : de bedoeling is dat mijn vriend erbij zal zijn als de afspraken buiten het centrum plaats vinden. Nu met het centrum moeten mijn vriend en ik ons er buiten houden. Dus ze kunnen alle gang gaan als ze alleen met Xander mogen gaan wandelen. :((
hm, Ik geef Daan nu sinds een paar weken steeds kleine stukjes fruit die hij zelf mag pakken en opeten, maar hij propt elke keer zijn mond zo vol dat hij gaat kokhalzen. Bij zijn brood doet hij het minder, maar nog steeds zit zijn mond eigenlijk te vol.

Ik had eigenlijk zoiets van 'laat hem maar proberen hoe ver ie kan gaan', maar hij blijft het doen. Hoe pakken jullie het aan met zelf eten of blijven jullie nog even voeren?
Ik doe het eigenlijk half/half. Ik voer Zahra en tussendoor geef ik haar stukjes, hangt een beetje af van het eten. Fruit voer ik meestal, want als ik haar bijv. een banaan geef blijft ze ook maar proppen.

Brood geef ik haar uit in haar handje, tenzij ze te grote brokken eet, dan geef ik haar steeds een klein stukje.

Ik heb net via MP een heel leuke commode & bedje gekocht! Het is een commode van de Kidsfactory, type blok
Ik doe het eigenlijk half/half. Ik voer Zahra en tussendoor geef ik haar stukjes, hangt een beetje af van het eten. Fruit voer ik meestal, want als ik haar bijv. een banaan geef blijft ze ook maar proppen.

Brood geef ik haar uit in haar handje, tenzij ze te grote brokken eet, dan geef ik haar steeds een klein stukje.

Ik heb net via MP een heel leuke commode & bedje gekocht! Het is een commode van de Kidsfactory, type blokje. Het bedje is zilverkleurig metaal. Als je Kidsfactory blokje intikt zie je hem wel staan. We gaan het denk ik volgend weekend ophalen. Ik heb het voor 225 euro gekocht, is een mooie prijs vind ik.
Ipv Jimmy, Jemmy? Vind ik wel leuk voor een kater. Onze kater heet Dirk. Ook leuk, vooral alstie lekker groot wordt:-)

Beterschap Framboos!

Ik heb net 2 uurtjes bijgeslapen, en nu ligt Robbel even te slapen. Fijn, want hij is wel vermoeiend sinds hij ouder is geworden! Kan me herinneren dat iemand hier schreef dat ze regelmatig blij was dat haar kind s avonds in bed lag, toen kon ik me daar nog helemaal niet in vinden. Maar sinds Robbie besloten heeft dat de meningitis verleden tijd is (lees: daar echt helemaal over heen is en weer helemaal uitgerust is: wat achteraf dus ruim 3 maanden heeft geduurt!) en hij kan kruipen en staan, is het constant oppassen, troosten, jengelen, gillen, vallen, aandacht vragen.. Dus nu ben ik ook eigenlijk altijd blij met de rust als hij ligt te slapen!

Lievelust, wij geven Robbie gewoon nog zijn eten hoor. Hij kan het echt niet. Wat hij wél kan is één stukje brood van de tafel pakken en in zijn mond stoppen. Maar als ik het bord voor zijn neus zet dan propt hij zijn mond vol en gooit het bord, ongeacht de inhoud, al-tijd op de grond. Dus dat doen we hier maar niet! Wat trouwens ook goed gaat zijn hele stukken brood die hij dus moet afbijten(broodkorsten zijn hier een stuk harder dan in NL). OK, hij laat de helft vallen, maar meestal gaat hij er lief bij zitten en verorbert zijn boterhammeltje (zonder beleg dan, anders zittie eronder). De hond ruimt de rest hier wel op :-)
Lievelust ik geef Kieran ook zelf zijn broodje, heb ik ook altijd al gedaan. Soms zet ik weleens zijn bordje voor zijn neus, maar meestal ligt de inhoud dan eerder op de grond dan in zijn mond.

Bij brood geef ik het hem ook liever zelf. Hij kan het wel, maar dan zit hij het brood eerst in zijn handjes fijn te knijpen en komt ook vaak de meerderheid op de grond ipv in zijn mondje.

Of hij propt inderdaad het hele broodje in een keer in zijn mond.

Kattennamen... Fred, Boomer, Billy, ehhm..?
Lievelust, Steijn en Hugo mogen alles zelf eten, behalve de yoghurt en het avondeten. Brood en fruit eten ze dus gewoon zelf en ja, er wordt heel wat afgestouwd. Ik vertrouw er op dat zij prima aanvoelen tot waar ze kunnen gaan met hun lijfjes en het is nog nooit fout gegaan!

Poez en Xaal, thanks voor het meedenken! Billy vind ik leuk, maar zo heet de kater van mijn zusje al. Boomer vind ik eerlijk gezegd helemaal niets en de vader van een goede vriendin van me heet Fred! Jemmy vind ik wel geinig, maar ik denk niet dat ik A. zo ver ga krijgen. (er is nog hoop, dat wel!)
Oja, kattennamen..wij zijn erg van de Dirk (jaja, hier ook!), Joop en Teun, maar wij hebben dan ook echt katten en een hond die deze namen eer aan doen, groot en sullig en de goedheid zelve

vroeger heetten de katten van mijn vader Mormel en Knurft en die van mijn oom Dinky (naar de Dinky Toys van vroeger).

Xaloy..ik geef er ook geen bordje meer bij, dat smijt ie meteen op de grond. Kweetniet, da's een echte peutersport volgens mij!
Beterschap Framboosje! Ik hoop echt dat je snel opknapt. Heb je vandaag wat rust?

Hmmm..poezennamen... ik vind Jip leuk (zo heette mijn parkiet vroeger ook). Of anders Joep?

Puk krijgt zijn brood op een bordje. Hij heeft een hele tijd het bordje omgekieperd, maar nu laat hij hem zowaar staan, een baldadige bui daar gelaten. Zijn fruit eet hij ook zelf.

Ik baal enorm, want ik heb schade gereden vanmorgen. Er stond een achterlijk klein paaltje voor de auto dat ik niet had gezien, maar die wel een enorme kras op de bumper heeft achtergelaten. Fijn, die meegespoten bumpers...
Dames, ben ook weer terug. Het was leuk. Wenen is echt een mooie stad zeg, wow! Heb alleen mijn mannetje weer eens vreselijk gemist. Familie is nu weer weg, dus we hebben Finn weer voor onszelf. Hij moet nu alleen even slapen, dus heb ik even tijd te internetten.

Framboos, ben je al bevallen?

Ga ff bijlezen.
Is het allemaal goed gegaan met je zus?

Framboosje: hoe gaat het met je? Word je wel goed verzorgd?

Muis: Ik ben naar twee concerten geweest van Madonna. De eerste in Gelredome was top, maar de tweede in Arena vond ik wat tegenvallen. Ik heb wel erg getwijfeld of ik niet toch kaarten moest kopen, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan.

Net nog even de hockeywedstrijd van vriend gekeken met Puk. Was wel even leuk. Jammer dat hij het bij aanvang van de 3e helft gezien had. Nu is hij weer de vrolijkheid zelf, maar het is toch bedtijd.
Mijlpaalalarm!!

Robbie zette stapjes! Tegen de stoel aan! Voetje voor voetje, de hele keuken door!

*gloeit nog na*
Go Robbie Go!!!!

O wat een spannende tijden met Framboos hier.... Ik had vorig jaar ook een paar uur weeen precies een week voordat ik bevallen ben.. Ik ben er wel van overtuigd dat het daardoor uiteindelijk zo lekker vlot ging.

Fleur kan nu echt zelf gaan staan en ook vanuit kruipen gaan zitten. Ze is echt hyperactief de laatste dagen en crosst de hele tuin en het huis door. Zo leuk!!!! Ben er helemaal blij van.

En nog meer ego nieuws. Groen licht hier!! We gaan voor de tweede. Ik had een paar goede argumenten bedacht om nu te beginnen en dropman is gezwicht. Jippie a jee!!!
Hee Drop, dat is goed nieuws! Wat waren je goede argumenten? Heb je de leeftijd er in gegooid, of hormonen waar nu eenmaal niets tegen te beginnen valt, of de invloed van het forum waar je echt niets tegen kan doen, of, of? Misschien krijg je wel een maart 2009 kindje! (god, wat klinkt dat eigenlijk ver weg)

Swissie Swister! Haaai! Gezellig dat je er weer bent! Ik kan me indenken dat je Finn hebt gemist!

Lara, ik vond het concert in het Gelredome ook een stuk beter dan dat in de Arena. Ik was toen ook net zwanger (jij ook!) en het geluid stond zo hard dat ik bang was dat het vruchtje los zou trillen. (old times, ik dacht toen nog dat het er eentje zou zijn)

Steijn heeft vandaag zijn eerste pasjes gezet! Hij heeft zich huilend aan de bank vastgehouden, terwijl hij vijf kleine stapjes deed! Zou hij toch eerder gaan lopen dan ik dacht? Het stomme was dat hij vanochtend ook een paar stapjes heeft gezet, maar dat wij het niet doorhadden. (slechte ouders! Foei!)
GOED ZO ROBBIE!!!
Goed zo Robbie en Steijn!

Hmm...was ik zwanger in de Arena? Wanneer was dat dan ookalweer? Ik dacht dat Madonna eerder was?

Dropje: gefeliciteerd! Pfff, hier thuis de omgekeerde situatie. Puk was lief aan het spelen met dat meisje gisteren, dus vriend begon direct: "goh, dat mist hij bij ons thuis natuurlijk wel...". Ik heb niet het idee dat het heel hoog zit bij hem, maar toch.

Even iets heel stoms hoor: ik heb kinderbeveiliging voor in de keuken van Jippies. Het is ene trekladeslot, die je ook op een kastje kunt doen. Nu is hij dicht (gelukkig nog niet opgeplakt), maar hoe moet hij weer open?? Het meest stomme is dat op de verpakking staat dat je moet opletten dat handige peuters hem niet open krijgen.

Wie heeft er een handige peuter voor me in de aanbieding??
Oh wacht, ik heb hem
Go go steijn en Robbie !!

Xander loopt ook al een paar stapjes aan de hand !

Fijn dat je man overstag is gegaan dropneusje !! Hopelijk ben je snel zwanger !!

Hier is het weer ziekenboeg, Xander heeft 39.5 graden koorts , maar we weten niet echt waar ie pijn heeft.
Lara, Madonna was september 2006, als ik het me goed herinner de 7e of de 8e. Ik wist toen net twee weken dat ik zwanger was!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven