Mode & Beauty alle pijlers

Lingerie

14-02-2013 10:18 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vandaag is het valentijn en ik heb een dagje vrij. Geen excuus dus om zonder kado thuis te komen voor mijn liefje. Ik wil al een hele tijd mooie lingerie voor haar kopen. Maar daar zit nou het probleem, ik weet niet wat ik moet kopen. Ze is zelf geen echte held als het op lingerie aan komt. Ze draag voornamelijk zwarte en huidkleurige t-shirt bh's van de hunkemoller en de h&m. Maar dat vind ik nou niet echt een kadootje. Wat kan ik best voor haar kopen? Waar moet ik rekeningen mee houden? En hoe weet je wat het beste staat op haar figuur? Graag jullie tips en advies!

Ze is 1,80 groot, weegt 75 kg en heeft een flinke bips, maten zijn 75B en 42 slip. Ze heeft een bleke huid.

Dank!

Saimi
Kun je niet in plaats van meteen een setje (waarbij er een grote kans is dat het niet goed past of mooi zit) een leuke negligee, of ligerie achtig jurkje kopen?
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Is dat dan voor in bed? Dat heeft ze alvast niet. Is dat dan geen slecht teken?
quote:saimi schreef op 14 februari 2013 @ 12:03:

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Is dat dan voor in bed? Dat heeft ze alvast niet. Is dat dan geen slecht teken?

Ik zou dat zelf leuk vinden om te krijgen, omdat ik het meer voor de show vindt (en daar is het toch een beetje voor bedoeld?). Een setje is echt draagbaar, en wanneer het niet goed past, zal ze het ook niet dragen. Een negligé is een sexy 'onderjurkje'. Volgens het woordenboek: "luchtig kledingstuk dat thuis 's nachts of kort voor of na het opstaan door vrouwen wordt gedragen"

Haha!

Google even Negligé zou ik zeggen
ok!
Dames ik doe een laatste poging want ik wil toch aan de lingerie eigenlijk. Ik zie haar nooit een négligé dragen, lijkt me niks voor haar. Een leuke pyama dan nog eerder. Maar wat vinden jullie van volgende voorstellen?

http://www.mariejo.com/en/families/eliott-sunshine

http://www.mariejo.com/en ... etail-push-bra-0101697swp

http://www.mariejo.com/en/families/avero-chili-pepper
Ik koop het liefste zelf lingerie. Dus waarom koop je geen bon zodat ze zelf wat moois kan uitzoeken bij de hunkemoller, daar doet sylvie toch dingen voor? Dus dat kan er best spannend uitzien.

Zo'n negligé ding heb ik ook ooit eens gekregen. Geen idee wanneer ik dat aan moet. Had ik een mooi setje van kunnen dragen,
Ik koop het liefste zelf lingerie. Dus waarom koop je geen bon zodat ze zelf wat moois kan uitzoeken bij de hunkemoller, daar doet sylvie toch dingen voor? Dus dat kan er best spannend uitzien.

Zo'n negligé ding heb ik ook ooit eens gekregen. Geen idee wanneer ik dat aan moet. Had ik een mooi setje van kunnen dragen,
Marie jo is geweldig! Zit heerlijk.

Ik zou er blij mee zijn (die tweede vind ik mooi)
quote:saimi schreef op 14 februari 2013 @ 12:15:

Dames ik doe een laatste poging want ik wil toch aan de lingerie eigenlijk. Ik zie haar nooit een négligé dragen, lijkt me niks voor haar. Een leuke pyama dan nog eerder. Maar wat vinden jullie van volgende voorstellen?

http://www.mariejo.com/en/families/eliott-sunshine

http://www.mariejo.com/en ... etail-push-bra-0101697swp

http://www.mariejo.com/en/families/aver ... pepperGeil of spannend is anders. Ik vind het erg dagelijkse lingerie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou er niks aan vinden. Saai!
Maar neem haar dan mee naar de winkel, pasvorm is belangrijk! Anders draagt ze het niet.
Maar ze draagt normaal zwart en huidskleur dus dit is al anders voor haar lijkt me. (Ik hou zelf ook van roze en rood kant met linten en strikken )
Omg. IS dit echt al saai? Wat stellen jullie dan zelf voor? Ik denk dat het voor haar heel vrouwelijk al zou zijn.
Die laatste die je plaatste; die BH is er in vier verschillende modellen. Dat is niet zomaar voor niets, al denken veel mensen dat; elke vorm borst is gebaat bij een ander soort BH. Ook al is de maat eender; de ene cup is de andere niet.
Nee, doe dan een fijn doosje Mozartkugeln.....
Ze heeft toch al een "flinke bibs".....
Ik sluit me aan bij Ster. Het ligt er maar net aan hoe zij lingerie ziet. Persoonlijk vind ik lingerie verwennerij, niet alleen voor hem maar ook voor mezelf. Mij lingerie geven is dus qua signaal hetzelfde als een fijne bodylotion, bloemen, luchtje, etc.

Maar als zij lingerie vooral als iets praktisch ziet (ondersteunend, moet goed zitten) en niet als iets leuks, sexy's frivools voor haarzelf, dan zal ze je cadeau misschien interpreteren als: 'je moet je eens wat leuker aankleden' en dus als negatieve boodschap. Wat nog versterkt wordt als je iets koopt wat te ver afstaat van wat ze zelf draagt.

Ik zou eerst eens peilen wat ze van lingerie vindt, wat ze leuk vindt. Koopt ze het alleen maar niet omdat ze het te duur vindt (oid), prima, dan koop je iets moois voor haar. Maar vindt ze het sowieso niks, dan niet zomaar iets kopen voor haar.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
http://www.mariejo.com/en/series/avero

Weet je in ieder geval dat de kleur goed is.
Koop een mooie tas.
Ok daar kan ik nou wat mee. Dank je! Ik ga shoppen!
Gaat hij nu een tas kopen?
quote:ravel schreef op 14 februari 2013 @ 12:33:

Gaat hij nu een tas kopen?Ik hoop het voor zijn meisje.
gniffel..

ach met een zwarte of witte moet het goed komen..
Nee ik koop echt toch de lingerie. Ze is ongesteld maar wil niks liever dan dat ik vanavond een spannend kadotje voor haar heb. Hebben het er net over gehad en ik moest het maar doen. :-)
quote:saimi schreef op 14 februari 2013 @ 12:39:

Nee ik koop echt toch de lingerie. Ze is ongesteld maar wil niks liever dan dat ik vanavond een spannend kadotje voor haar heb. Hebben het er net over gehad en ik moest het maar doen. :-)Pffffffffffff........wat een verrassing op deze manier, zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven