Mode & Beauty alle pijlers

Lingerie

14-02-2013 10:18 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vandaag is het valentijn en ik heb een dagje vrij. Geen excuus dus om zonder kado thuis te komen voor mijn liefje. Ik wil al een hele tijd mooie lingerie voor haar kopen. Maar daar zit nou het probleem, ik weet niet wat ik moet kopen. Ze is zelf geen echte held als het op lingerie aan komt. Ze draag voornamelijk zwarte en huidkleurige t-shirt bh's van de hunkemoller en de h&m. Maar dat vind ik nou niet echt een kadootje. Wat kan ik best voor haar kopen? Waar moet ik rekeningen mee houden? En hoe weet je wat het beste staat op haar figuur? Graag jullie tips en advies!

Ze is 1,80 groot, weegt 75 kg en heeft een flinke bips, maten zijn 75B en 42 slip. Ze heeft een bleke huid.

Dank!

Saimi
quote:saimi schreef op 14 februari 2013 @ 14:35:

Dat is em idd. Vinden jullie dat mooi? Toch niet iets voor elke dag?Geen idee; zie niks.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En trouwens.....WIJ hoeven 'm niet mooi te vinden!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou dat is wel mooi ja, ja hoor! Jij kent je vriendin he, wij niet. MIjn kleur zou het niet zijn, maar goed, ik draag ook geen t shirt beha's en zij wel dus dat is geen argument. Koop nou maar gewoon iets, als je maar goed oplet of ze het echt mooi vindt. Ik heb ook vaak zat moeten ruilen, niks ergs aan.
Deze spreken me aan van Aubade, rekening houdend met jouw vriendin:

En Marie Jo:

Ja Iris die aubade vind ik zelf ook de mooiste alleen vind ik hem nergens. Ik zoek dus nog effe verder. Waarom zou je niet kiezen voor t-shirt bh's?
Leuk setje heb je uitgezocht! Sexy, maar niet ordinair! Tip: bij niet te grote borsten staat de Balconnet BH (die met dat randje kant aan de bovenkant) ook heel erg mooi!
quote:saimi schreef op 14 februari 2013 @ 14:50:

Ja Iris die aubade vind ik zelf ook de mooiste alleen vind ik hem nergens. Ik zoek dus nog effe verder. Waarom zou je niet kiezen voor t-shirt bh's?

Daar zou ik me niet sexy in voelen en dat is toch jullie doel nietwaar?

Ik zou dus gaan voor iets met kant dat sexy oogt, maar totaal niet ordinair/gewaagd, want daar vinden veel vrouwen niets aan.

Rekening houdend met het figuur, de huid en het karakter van je vriendin zoals je dat hier beschrijft zou ik voor een balconette BH gaan met een hipster of Brazilian broekje in de kleuren fuciaroze of lila. Een lingeriezaakje kan je daar goed mee helpen.
Zoiets dus:

Rij er nu heen
Laat je weten wat het is geworden? En of je vriendin er blij mee was?
Ik maak als het kan straks een foto. Dat broekje is wel errug sexy trouwens. Is dat ook een beetje comfy?
Ik vind van wel, want ik draag alleen maar kanten Brazilians Die zijn iets anders dan hipsters maar hebben ongeveer dezelfde achterkant.
Met een maat 42 onderbroek zit dit gevalletje misschien toch 'anders'. Ik zou voor ietsje degelijker gaan.
Nou ik hul mijn maatje 42 rustig in zo'n kanten hipster hoor het is geen obesitas !
Precies mijn maat 42 gaat ook in niemendalletjes op zn tijd...Alsof het echt mega is hahha! (maargoed als je zelf een kleine maat hebt kan ik me voorstellen dat 42 al snel hugemegagroot lijkt)

Leuk dat je dit doet voor je vriendin en ben benieuwd welke het uiteindelijk wordt!
Als een vrouw een beetje evenwichtig over haar lichaam verdeeld vet heeft vind ik een balconette BH en hipster zelfs mooier bij 40/42 dan bij maat 34/36.
Ik vind het een moeilijke maar leuke zoektocht. Er is hier blijkbaar in de buurt een grote winkel met aubade 😉
Een mooie bips staat prachtig in zo'n broekie, dan maakt de maat niet zoveel uit.

Sterker nog, bij een plat kontje is het minder mooi dan een stevige ronde bips vind ik.
Is TO nu aan het shoppen voor een setje van Aubade? Vind ik echt een superkado. Leuk een man met smaak.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 14 februari 2013 @ 16:54:

Leuk een man met smaak.

meer een man die zich door een groep vrouwen laat vertellen, wat hij kopen moet.

Ben benieuwd naar reactie van de ontvangster
Is de aubade geworden. Ze doet het as we spreak aan. Spannend! Ze vond het mooi, super vrouwelijk en ietwat anders dan ze gewend was... Zo het resultaat maar klinkt dus voorlopig goed...
quote:lilalinda schreef op 14 februari 2013 @ 16:56:

[...]

meer een man die zich door een groep vrouwen laat vertellen, wat hij kopen moet.

Ben benieuwd naar reactie van de ontvangsterJa maar hij houdt wel van Aubade.
Cum non tum age

[...]

Ben benieuwd naar reactie van de ontvangsterMijn man houdt van mooie lingerie, maar hij zou het ook niet zomaar weten.. Vind het wel slim om advies te vragen op een vrouwenforum.

[...]

Ben benieuwd naar reactie van de ontvangsterJij wist toch ook niet alles over lingerie toen je werd geboren. Eens moet je het leren.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ben nog wel benieuwd wat het geworden is! Lief hoor, geniet ervan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven