Mode & Beauty alle pijlers

Lingerie

14-02-2013 10:18 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vandaag is het valentijn en ik heb een dagje vrij. Geen excuus dus om zonder kado thuis te komen voor mijn liefje. Ik wil al een hele tijd mooie lingerie voor haar kopen. Maar daar zit nou het probleem, ik weet niet wat ik moet kopen. Ze is zelf geen echte held als het op lingerie aan komt. Ze draag voornamelijk zwarte en huidkleurige t-shirt bh's van de hunkemoller en de h&m. Maar dat vind ik nou niet echt een kadootje. Wat kan ik best voor haar kopen? Waar moet ik rekeningen mee houden? En hoe weet je wat het beste staat op haar figuur? Graag jullie tips en advies!

Ze is 1,80 groot, weegt 75 kg en heeft een flinke bips, maten zijn 75B en 42 slip. Ze heeft een bleke huid.

Dank!

Saimi
quote:saimi schreef op 14 februari 2013 @ 17:01:

Is de aubade geworden. Ze doet het as we spreak aan. Spannend! Ze vond het mooi, super vrouwelijk en ietwat anders dan ze gewend was... Zo het resultaat maar klinkt dus voorlopig goed...
Foto, foto, foto!!!!!
quote:Melpomene schreef op 14 februari 2013 @ 17:17:

[...]

Mijn man houdt van mooie lingerie, maar hij zou het ook niet zomaar weten.. Vind het wel slim om advies te vragen op een vrouwenforum.zeg ik ergens, dat ik het niet slim vind?
Om kwart over vier nog een winkel aan het zoeken en om vijf uur doet ze het al aan dat heb je snel gefixt !
Babydoll! Heel sexy maar toch bedekt
you being you, makes you special.
Ze was voor mij thuis...
En stond het mooi ?
Ja geweldig. Ze vond het zelf erg wennen. Ze ziet zichzelf niet op die manier. Maar haar borsten waren erg mooi en haar kont was prachtig in dat broekje. En aan de blowjob die volgde leid ik af dat ze het een fijne verrassing vond die toch ook deed kriebelsn
Helemaal goed dus!

Fijn dat we je konden helpen aan een blowjob .
Dank je
Als ik er nog een wil, moet ik dan weer een setje kopen? Dat wordt zo erg duur! 😉
Fijn dat het een succes was! En leuk idee om dit op een vrouwenforum te komen vragen.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Welke van aubade is het uiteindelijk geworden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven