Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
donderdag 14 februari 2013 om 07:58
Zo, mijn workout weer gehad voor vandaag. Al 6 keer naar zolder geweest om cv ketel te resetten, ding is stuk, en zaterdag krijgen we een nieuwe, wel via via, dus iets goedkoper dan bij zo'n verwarmingsbedrijf gelukkig. Zo nog even babyzwemmen (en naar het zwembad wandelen) met zoonlief, dan heb ik mijn workout weer gehad voor vandaag 
Voor degene die mij babykleding gestuurd hebben, nog maals super bedankt. De t-shirts met korte mouw die erbij zitten koman als het zo door gaat precies in de zomer uit, dus hoef eigenlijk niets meer bij te kopen voor zoon uit maatje 74 is gegroeid!
Voor degene die mij babykleding gestuurd hebben, nog maals super bedankt. De t-shirts met korte mouw die erbij zitten koman als het zo door gaat precies in de zomer uit, dus hoef eigenlijk niets meer bij te kopen voor zoon uit maatje 74 is gegroeid!
donderdag 14 februari 2013 om 10:54
donderdag 14 februari 2013 om 11:57
Kikker; Da's goed nieuws zeg! Ik had het na je laatste bericht nog even opgezocht (geen idee wat fistels waren..) Maar dat klonk best pittig!
Marels; ik wou dat ik je kon helpen. Hier is toevallig ons barrel gisteren APK afgekeurd en kost veel te veel om m te moeten laten maken. Sloop dus... maaaarrrrr.... hele lieve schoonouders hebben een klein wonder verricht en vrijdag hebben we weer een ander oud barrel! Ik hoop dat er ook een wondermaker voor jou opstaat!
Marels; ik wou dat ik je kon helpen. Hier is toevallig ons barrel gisteren APK afgekeurd en kost veel te veel om m te moeten laten maken. Sloop dus... maaaarrrrr.... hele lieve schoonouders hebben een klein wonder verricht en vrijdag hebben we weer een ander oud barrel! Ik hoop dat er ook een wondermaker voor jou opstaat!
donderdag 14 februari 2013 om 12:31
donderdag 14 februari 2013 om 13:59
Ik wilde dat ik kon helpen met kleertjes, heb zo veel.. maar nr 4 is onderweg en zolang we niet (willen) weten wat het is wil ik nog niks weggeven.. Nou ja anders heb ik in augustus een lading babykleertjes voor de liefhebber!
Net mini's gekregen, 4 uien en een hamburger
pasta saus is ook dubbel dus binnenkort ruilen met de liefhebber?!
Net mini's gekregen, 4 uien en een hamburger
donderdag 14 februari 2013 om 16:26
Ik heb wel eens een tas gehaakt. Daar kan je ook van alles op vast maken. Je kunt ook van andere materialen dingen haken. Heb zo ook al eens een gehaakte badmat gezien die van repen katoen was gemaakt. Kan het alleen niet terug vinden.
Misschien dat je het ook van dun geworden oude handdoeken maken die je in repen knipt.
Het meisje hier rechts heeft trouwens ook een leuk shirt aan. Maar als na 3 keer wassen de print van het transferpapier al los laat dan is dat jammer. Maar je zou anders wel letters kunnen knippen van eigen foto's.
Heeft iemand een idee of er stof is dat het transferpapier beter opneemt? Zodat het minder snel breekt?
Misschien dat je het ook van dun geworden oude handdoeken maken die je in repen knipt.
Het meisje hier rechts heeft trouwens ook een leuk shirt aan. Maar als na 3 keer wassen de print van het transferpapier al los laat dan is dat jammer. Maar je zou anders wel letters kunnen knippen van eigen foto's.
Heeft iemand een idee of er stof is dat het transferpapier beter opneemt? Zodat het minder snel breekt?
donderdag 14 februari 2013 om 18:38
Het lijkt er op dat de auto nog nét niet helemaal dood is.
Dit kan simpel verholpen worden vermoedelijk, maar ik ga zaterdag wel kijken voor een ander autootje. Bijna gratis, enzo, en met een nieuwe APK.
Laten we hopen dat dat wat wordt.
Even niet veel weg te geven hier omdat ik alles probeer te verkopen
Maar goed, het komt goed, Uiteindelijk. Moet maar he?
Dit kan simpel verholpen worden vermoedelijk, maar ik ga zaterdag wel kijken voor een ander autootje. Bijna gratis, enzo, en met een nieuwe APK.
Laten we hopen dat dat wat wordt.
Even niet veel weg te geven hier omdat ik alles probeer te verkopen
Maar goed, het komt goed, Uiteindelijk. Moet maar he?
668, the neighbour of the Beast
donderdag 14 februari 2013 om 19:49
quote:Kokolientje schreef op 14 februari 2013 @ 19:41:
[...]
Mij (nou ja, mijn zoon dan..)
Ik heb eventueel de mini peulen voor je te ruil.Je mag me wel mailen op si-style@hotmail.com
[...]
Mij (nou ja, mijn zoon dan..)
Ik heb eventueel de mini peulen voor je te ruil.Je mag me wel mailen op si-style@hotmail.com
donderdag 14 februari 2013 om 21:27
@ Shenandoah: Ik haak ze in maat 18/19. Dit patroon, in de kleur die je maar wil; http://farm8.staticflickr ... 00016687_3295e2d0cd_o.jpg
De linker is de meisjesversie, de rechter de jongensversie.
De linker is de meisjesversie, de rechter de jongensversie.
donderdag 14 februari 2013 om 21:36
Voor wie het leuk vindt, kan ik tashangers/sleutelhangers haken: http://farm6.static.flick ... 5358891757_58e3eaa510.jpg
donderdag 14 februari 2013 om 21:41
quote:linton schreef op 14 februari 2013 @ 21:22:
Via mijn moeder die vond dat het goed terecht moest komen en ik het te ver weg vind met het ov.
4 kaarten voor Plopsaland Coevorden, geldig tot 15 maart.
Wie het eerst komt, het eerst maalt denk ik zo.
Zou ik deze mogen?
Je mag me mailen op si-style@hotmail.com
Via mijn moeder die vond dat het goed terecht moest komen en ik het te ver weg vind met het ov.
4 kaarten voor Plopsaland Coevorden, geldig tot 15 maart.
Wie het eerst komt, het eerst maalt denk ik zo.
Zou ik deze mogen?
Je mag me mailen op si-style@hotmail.com