Interieuradvies, HELP!

14-02-2013 20:31 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik hoop dat er iemand tussen zit die me kan helpen! We zijn een boerderij aan het verbouwen, en het komt steeds dichterbij; kleuren kiezen! Nu zei ik al vanaf het begin; de kleuren weet ik allaaaang! Klopt nog steeds maar ik kan niet meer kiezen haha.. de ene maand denk ik ; JA! die kleur wordt het, om vervolgens een paar weken later weer flink aan het twijfelen te komen. Ik probeer onze situatie zo goed mogelijk te beschrijven :

L vormige woonkamer + keuken, in de korte kant (int hoekie zeg maar) komt de keuken *zie afbeelding* .

tegenover de keuken komt een mega schuifpui en aan de lange kant 2 grote ramen vanaf de grond+ nog zon 1 in de korte muur (snappen jullie het nog?:P) genoeg lichtinval dus..

Er staan een aantal dingen vast, we krijgen een echt eiken kleur keuken met grijs werkblad, geen tegels maar een grijze coating verf, die achterwand is dus al bepaald. Het gaat me om de kleur die op de rest vd muren moet, de kozijnen zijn wit en van kunststof . We moeten nog een kleur bank uitkiezen, meubels zijn van hout wat nog bewerkt moet worden (kan dus nog de grijze of bruine kant ermee op ) en we hebben taupe en bruine eetkamerstoelen, en grijze barkrukken........

Dilemma is: grijze muren met bruine bank of bruine muren met lichtgrijze bank? Oja! op de vloer komen parket tegels, zijn tegels in de vorm en met het uiterlijk van planken, warme eiken kleur, en op de onzichtbare scheiding van keuken en woongedeelte komen grijze vloertegels. Het barretje staat dus met de ene helft op de grijze tegels en met de andere helft op de parkettegels!

pfoeh... lastig uit te leggen .... hoor het graag :D! BEDANKT!
Misschien een idee om een interieur styliste in te schakelen? Scheelt je zelf heel veel uitzoek tijd en werk en kopzorgen.
quote:heppiedepeppie12 schreef op 14 februari 2013 @ 22:18:

[...]

Welke kleur is dat Tickel?

Ik heb ook zo'n plafond met ronde rand, is erg mooi idd.Flexa E8.06.69
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven