Mode & Beauty alle pijlers

Volume tips haar.

16-02-2013 07:54 22 berichten
Al sinds jaar en dag heb ik te maken met gebrek aan volume in mijn haar. Van alles geprobeerd, zo ook dat ' volume-poeder'. Daar kon ik echt niks mee!

Wat ik nu doe is haarlak op mijn vingertoppen sprayen en direct invrijwen op de plek waar ik volume wil. Het werkt!

Meer tips?!
Alle reacties Link kopieren
Weinig conditioner en andere 'zware' haarproducten gebruiken werkt bij mij goed!
Ik heb vorige week de volumeshampoo van guhl ontdekt, dat maakt bij mij echt veel verschil! Van stylingproducten krijg ik vaak jeuk:-(
babypoeder
Haar op z'n kop föhnen en droogshampoo.
touperen.
Scheerschuim ipv mousse gebruiken.

Werkt als een tierelier,mijn beautygeheim in de Dollydots tijd.

Suikerwater aan de wortels masseren.(met suikerwater kan je ook hanekam maken vandaar)
Ik heb gisteren van dat volumepoeder gekocht van schwarzkopf nog niet geprobeerd maar hoop dat het wat is .
XXL droogshampoo van Batiste. Werkt echt.
Hahaha, scheerschuim, wat een idee! Is dat niet slecht voor je haar? Ga het iig eens proberen!
De volume shampoo van John Friede, die blauwe tube. Je haar op de kop fohnen, haarlak op aanzet van je haar spuiten.
quote:nieuwsbrief schreef op 16 februari 2013 @ 08:00:

Weinig conditioner en andere 'zware' haarproducten gebruiken werkt bij mij goed!Daarbij aansluitend: een siliconenvrije shampoo helpt ook. Ik was blij met die van Gliss kur (Ultimate Volume).
Hier zelfde probleem, van een kapper onderstaande tips gehad:

Wat je nu doet idd.

En niet meer elke dag je haar wassen, maar bijv. om de dag en alleen crèmespoeling gebruiken als het echt heel droog aanvoelt.

En koop een klein borsteltje. Ik pak een brok haar (overal waar ik volume wil), klit het ff op met dat borsteltje (het ziet er dan niet uit). Daarna kan je met je handen in model brengen of alleen licht en snel over de bovenkant wat borstelen.

Zo'n klein borsteltje bedoel ik, meestal ergens wel voor een paar euro te koop:

http://www.ecobeautyshop. ... -violet-less-is-more.html

Succes!
En koop natuurlijke shampoo, gewoon waar geen troep inzit.
quote:amarisa schreef op 16 februari 2013 @ 07:54:

Wat ik nu doe is haarlak op mijn vingertoppen sprayen en direct invrijwen op de plek waar ik volume wil. Het werkt!

Meer tips?!Bedankt voor jouw tip!
Tuut tuut tuut
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 16 februari 2013 @ 08:37:

babypoeder Dit....beetjes aanbrengen bij de schedel, bij de haaraanzet en met je vingers van onder zeg maar omhoog friemelen en je hebt zonder te föhnen coupe volumeuse haha
quote:amarisa schreef op 16 februari 2013 @ 09:59:

Hahaha, scheerschuim, wat een idee! Is dat niet slecht voor je haar? Ga het iig eens proberen!

Waarom slecht?

Je smeert het toch ook onder je oksels of op je benen als je je haar gaat scheren?
Volgens mij is scheerschuim wel slecht, vol met alcohol waardoor je een droge bos stro krijgt.
Keune heeft een geweldig poedertje voor volume!
NIET touperen! Hartstikke slecht voor je haar joh!

Ze zeggen dat föhnen met een diffuser werkt.

Bij mij helaas niet (ik heb lang dik haar).
Volumespray van sebastian
Gebruik shampoo en conditioner zonder siliconen. Dep je haar droog en kam het door met 2 tot 3 flinke dotten mousse. Föhn alleen je haar aanzet terwijl je het met een borstel omhoog houdt/borstelt. Zet daarna je hele haar in van die grove krulspelden die blijven kleven. Haarspray eroverheen, droog föhnen. Wacht tot het is afgekoeld, rollers eruit en voila!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven