Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:meryan schreef op 05 februari 2013 @ 17:23:

[...]

Dat schreef ik een week geleden al in het modtopic, was kennelijk ondergesneeuwd ofzo?

Sorry, maar heel professioneel komt die toko niet meer over.

Ik ga zo in de stad eten, ben benieuwd of ik er nog opkan als de avond gevallen is, men de kinderen gevoed en gebadderd en in bed gestopt heeft, de man het nieuws kijkt en het vrouwtje het forum op wil
quote:ModeratorViva schreef op 05 februari 2013 @ 13:10:

wij houden dit topic vooral in de gaten om jullie meldingen door te zetten naar de mannen van techniek. Blijf vooral melden want al jullie berichten worden ook per mail doorgezet. Aan de hand daar van zoekt techniek naar een oplossing. Het kan even duren voordat er een oplossing is gevonden, maar er wordt aan gewerkt!Als het net zo 'snel' gaat als alle app-problemen, ben je zomaar een jaar verder..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ga voor de zekerheid maar weer beginnen met afkicken dan.
Nou, ik meld het hier maar, maar het is weer pet met het forum.
Hoe lang duurt dit nog? Het speelt al sinds vrijdag.

Te zien aan de lijst met nieuwe topics kost dit jullie gewoon bezoekers. Veel. Dat kan niet de bedoeling zijn toch?
Ik ben vast niet de eerste, en ook niet de laatste, maar die constante online-melding is echt zo gruwelijk irritant!! Om de 3 minuten (letterlijk, ik heb getimed. Het lijken verdorie net weeën) klapt 'ie eruit. Ik kopieer nu eerst al mijn teksten voordat ik iets post, want 9 van de 10 keer ben je je verhaal kwijt.
En nu staat er een stomme fout in én wordt het 2x geplaatst, terwijl ik 5x dit topic opnieuw heb kunnen opvissen omdat ik er uitgemieterd werd.

Ik doe zoals sommige mensen doen als ze een Zalando pakketje krijgen:

AAAAAARRRRGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:ModeratorViva schreef op 05 februari 2013 @ 13:15:

Louise1 dat is inderdaad een beetje gek. Ik zal kijken of we dit aan kunnen passen met een url naar de website die wel werkt, bedankt voor het opmerken!Maar Modjelief, negatieve reclame maken mag toch helemaal niet op dit forum?
quote:ModeratorViva schreef op 05 februari 2013 @ 13:15:

Louise1 dat is inderdaad een beetje gek. Ik zal kijken of we dit aan kunnen passen met een url naar de website die wel werkt, bedankt voor het opmerken!Maar Modjelief, negatieve reclame maken mag toch helemaal niet op dit forum?
En net als weeën klapt hij er nu steeds vaker uit. We zitten nu op om de 1,5 minuut. Is er al 10 centimeter ontsluiting zodat er een nieuw forum geboren kan worden over enkele persweeën? Moet ik iemand helpen puffen?
Dat hoofd naast jouw berichten Thomaaas.
is de ellende al opgelost?
Kan ik hier ook even m'n gal spuien over de bereikbaarheid van dit forum. Het is toch te zot voor woorden, dit. Ik zou zeggen dumpen die ICT droeftoeters, die er nu zitten, en iemand aannemen die een beetje verstand van zaken heeft. Het is 2013 jongens, de manier waarop dit forum om de haverklap problemen heeft is echt niet meer van deze tijd. Schandalig en bloedirritant.
quote:ModeratorViva schreef op 05 februari 2013 @ 13:10:

Beste forummers,

wij houden dit topic vooral in de gaten om jullie meldingen door te zetten naar de mannen van techniek. Blijf vooral melden want al jullie berichten worden ook per mail doorgezet. Aan de hand daar van zoekt techniek naar een oplossing. Het kan even duren voordat er een oplossing is gevonden, maar er wordt aan gewerkt!

Vriendelijke groet,

Moderatorteam VivaJij mag van mij aan de mannen van de techniek doorgeven dat zij hun ogen uit hun kop moeten schamen. Stelletjes amateurs zijn het. Onbegrijpelijk dat jullie dit tolereren. Onderhoudswerkzaamheden aan de site is prima maar gooi dan de boel plat en doe wat je moet doen, maar hoe het nu is, is dat het wel werkt, en niet werkt en wel en niet en wel en niet en wel en niet en wel en niet en wel en niet en wel en niet. Zucht.
quote:paloma schreef op 06 februari 2013 @ 20:28:

Kan ik hier ook even m'n gal spuien over de bereikbaarheid van dit forum. Het is toch te zot voor woorden, dit. Ik zou zeggen dumpen die ICT droeftoeters, die er nu zitten, en iemand aannemen die een beetje verstand van zaken heeft. Het is 2013 jongens, de manier waarop dit forum om de haverklap problemen heeft is echt niet meer van deze tijd. Schandalig en bloedirritant.Dit dus!!

En dit is de melding die ik continu krijg als ik er weer eens uitgesmeten wordt: Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): De verbinding is opnieuw ingesteld.
Beste forummers,

graag willen je op de hoogte brengen van het feit dat over enkele minuten het forum voor een kwartiertje offline zal zijn. Dit omdat er extra capaciteit zal worden toegevoegd.

Vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hoeveel minuutjes nog? Er is al zowat een half uur verstreken :p
werkt het al weer?
Het is er helegaar niet af geweest.
Zo zo, het kon er zomaar af die extra capaciteit? Hebben ze het licht gezien?
het werkt nu goed, toch?
quote:newimprovedkitty schreef op 07 februari 2013 @ 23:41:

het werkt nu goed, toch?Het forum op zich wel, de app is nog steeds hetzelfde drama.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kan die melding van de app bovenin het safarischerm niet verdwijnen als je de app al hebt geïnstalleerd?

Edit: op de iPad
Hallo Mods,

Ik word er constant uitgegooid. Of ik krijg te zien dat sanoma offline is (zelfde als jullie het aankondigen) of ik krijg de chrome melding.

Verder krijg ik soms als ik op F5 druk belachelijk grote letters en een vreemde weergave van het forum.

Erg irritant!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven