Max Factor Facefinity 3 in 1 foundation?
zaterdag 16 februari 2013 om 16:59
Bij mij istie inderdaad helemaal niet dik, wel 'stroef' met uitsmeren zeg maar (weet gewoon even niet hoe ik het moet beschrijven ) maar dus wel gewoon erg vloeibaar als het eruit komt.
Ik had het idee dat die lastige structuur kwam door de primer die er al in zou zitten. Wat ik al zei, als ik 'm een beetje goed op krijg en ik laat 'm lang genoeg drogen, kan het resultaat er mee door. Dat vlekkerige trekt dan weg, maar hij ziet er ook zo korrelig uit ofzo.. Is dat bij jullie ook? En hoe minder ik opdoe, hoe lelijker het resultaat (omdat je dan nog meer moet uitsmeren/uitrekken misschien?)
Een pluspunt is wel echt dat hij langer mat blijft dan de gemiddelde foundation. Normaal gesproken begint mn neus al na een uur weer te glimmen namelijk
Ik had het idee dat die lastige structuur kwam door de primer die er al in zou zitten. Wat ik al zei, als ik 'm een beetje goed op krijg en ik laat 'm lang genoeg drogen, kan het resultaat er mee door. Dat vlekkerige trekt dan weg, maar hij ziet er ook zo korrelig uit ofzo.. Is dat bij jullie ook? En hoe minder ik opdoe, hoe lelijker het resultaat (omdat je dan nog meer moet uitsmeren/uitrekken misschien?)
Een pluspunt is wel echt dat hij langer mat blijft dan de gemiddelde foundation. Normaal gesproken begint mn neus al na een uur weer te glimmen namelijk
zondag 17 februari 2013 om 22:13
quote:_doll_ schreef op 17 februari 2013 @ 19:53:
[...]
Ik had de bon niet meer, en volgens mij nemen ze gebruikte make-up niet retour.
zonder bon is hoeven ze het inderdaad niet terug te nemen.
Dat het gebruikt is hoef je niet te zeggen.
Maar kan zijn dat ze make-up uberhaupt niet terugnemen, maar proberen kan altijd.
[...]
Ik had de bon niet meer, en volgens mij nemen ze gebruikte make-up niet retour.
zonder bon is hoeven ze het inderdaad niet terug te nemen.
Dat het gebruikt is hoef je niet te zeggen.
Maar kan zijn dat ze make-up uberhaupt niet terugnemen, maar proberen kan altijd.