The Next Pop Talent
zaterdag 16 februari 2013 om 20:41
zaterdag 16 februari 2013 om 20:41
En dan deze versie
http://www.youtube.com/watch?v=R__07o75x9A
http://www.youtube.com/watch?v=R__07o75x9A
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 16 februari 2013 om 20:44
quote:Pippin schreef op 16 februari 2013 @ 20:43:
Even serieus:
Het lijkt me zo naar om altijd een soort van op je hoede te zijn als je een van je ouders verloren bent. Het kan zomaar ineens ter sprake komen terwijl je dat misschien helemaal niet wilt.Ja en als je dan zo jong bent heb je dan best veel te handelen in één keer.
Even serieus:
Het lijkt me zo naar om altijd een soort van op je hoede te zijn als je een van je ouders verloren bent. Het kan zomaar ineens ter sprake komen terwijl je dat misschien helemaal niet wilt.Ja en als je dan zo jong bent heb je dan best veel te handelen in één keer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 16 februari 2013 om 20:46
quote:Pippin schreef op 16 februari 2013 @ 20:44:
Glennis: een T spreek je uit door met je tong achter je tanden te bewegen, niet door je onderlip tegen je boventanden te bewegen én je tong naar boven te bewegen.
*irritatiefactor*JAAAAA!! Goed plan van jou! ipv XFactor, IFactor, voor irritante BNers!
Glennis: een T spreek je uit door met je tong achter je tanden te bewegen, niet door je onderlip tegen je boventanden te bewegen én je tong naar boven te bewegen.
*irritatiefactor*JAAAAA!! Goed plan van jou! ipv XFactor, IFactor, voor irritante BNers!
zaterdag 16 februari 2013 om 20:46
quote:Pippin schreef op 16 februari 2013 @ 20:44:
*irritatiefactor*Ik probeer nou Glennis d'r T te doen en zie er volgens mij heel raar uit Gelukkig zit ik alleen.
*irritatiefactor*Ik probeer nou Glennis d'r T te doen en zie er volgens mij heel raar uit Gelukkig zit ik alleen.