Entertainment alle pijlers

Bachelor 2003

16-02-2013 20:22 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samen met een vriendin/collega probeer ik iets terug te vinden op internet van The Bachelor uit 2003. De felbegeerde heer in kwestie was Roderick Hilhorst, hij koos voor Gwen. Foto's vinden we genoeg, maar geen filmpjes. Iemand een idee hoe ik iets kan vinden? Google en Youtube weigeren dienst.
Niemand?
Misschien kun je Roderick mailen?
Haha, die ziet me aankomen. Dan denkt hij dat ik zijn volgende verovering word
Hij zat laatst in Van der Vorst ziet sterren (of hoe dat ook maar mag heten). Daar waren ook beelden van The Bachelor in gemonteerd. Misschien kun je daar iets uit plukken? Zal vast nog wel op de site van RTL terug te zien zijn.
Ah, dat ga ik even zoeken!
Die Gwen ken ik nog wel via via. Wat een draak was dat!
Dan paste ze goed bij Roderick

Sophiaaaa, weet je nog wanneer dat was? Krijg het zo snel niet gevonden.
Ik heb t laatst idd ook ergens langs zien komen... ging hij haar (of zin hem?) een brief sturen over hoe t nu ging.
quote:stess_ schreef op 16 februari 2013 @ 21:26:

Dan paste ze goed bij Roderick

Sophiaaaa, weet je nog wanneer dat was? Krijg het zo snel niet gevonden.Niet zo overdreven lang geleden. Volgens mij in het afgelopen half jaar.
quote:gsleutel schreef op 16 februari 2013 @ 23:03:

Ik heb t laatst idd ook ergens langs zien komen... ging hij haar (of zin hem?) een brief sturen over hoe t nu ging.Zij had een filmpje voor hem opgenomen. Ze vond het niet nodig om hem in het echt te zien.
Sorry, ik haal twee dingen door de war. Er is ook ooit zo'n droombruiloftprogramma geweest van Carlo en Irene, ja ik wil een miljonair. Die man was laatst bij van der vorst ziet sterren.
Ah dju, heb ik voor niks die filmpjes zitten doorpluizen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven