Welk topic is je altijd bijgebleven?

16-02-2013 23:52 78 berichten
En dan bedoel ik vooral: omdat ie een gekke wending kreeg, hilarisch werd, of gewoon ontzettend leuk.

Ikzelf heb een tijdje terug de 'Gierige acties' helemaal terug zitten lezen. Echt hilarisch.

Dus als iemand zich verveelt of een rotdag heeft of niet kan slapen, welke is dan een aanrader om terug te lezen?
Geen, als ik het 1 keer heb gelezen dan weet ik het wel.
Oja deze vond ik ook hilarisch:

De gevaren van Sudocreme
Ten positieve:

Gierige acties, de fototopics van vorig jaar (of is het alweer langer geleden) en als ik 'm in de "Start"lijst langs zie komen moet ik altijd even kijken: dat topic waar je vreselijke dates kunt beschrijven.

Ten negatieve:

Veel topics in de loop van de afgelopen verkiezingen op Actueel, de topics van Digitalis (is wel een aantal jaren geleden).
Alle reacties Link kopieren
Welke denk je?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Niet echt een gekke wending, maar wel een bijzonder topic: van een vrouw wiens vriend een chat contact had, die niet wist dat hij samenwoonden en dat zij gewoon niet in wilde zien dat hij waarschijnlijk een complete relatie er op na hield met die andere vrouw. Zij stopte het topic op een gegeven moment en beloofde een update te komen geven na zoveel maanden, maar die is er volgens mij nooit gekomen. Ik vond het fascineren hoezeer iemand zijn kop in het zand kan steken.
quote:Enn schreef op 16 februari 2013 @ 23:58:

Welke denk je? Nou ja, dat topic bracht me dus ook op het idee van dit topic
quote:suuri schreef op 17 februari 2013 @ 00:01:

[...]

Nou ja, dat is dus ook de reden dat ik dit topic open

Kom hier azijnpissen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:aikidoka schreef op 17 februari 2013 @ 00:00:

Niet echt een gekke wending, maar wel een bijzonder topic: van een vrouw wiens vriend een chat contact had, die niet wist dat hij samenwoonden en dat zij gewoon niet in wilde zien dat hij waarschijnlijk een complete relatie er op na hield met die andere vrouw. Zij stopte het topic op een gegeven moment en beloofde een update te komen geven na zoveel maanden, maar die is er volgens mij nooit gekomen. Ik vond het fascineren hoezeer iemand zijn kop in het zand kan steken.Dat was het topic van Calimero. We zaten hier toen dagenlang aan het forum gekluisterd. : Wat een verhaal...
Oh en het topic over de vrouw ( nickname iets met chocola) die alleen thuis was en wier buurman in de gang avances naar haar maakte. Zij heeft hem er uit gewerkt en heeft vervolgens helemaal over haar toeren een topic geopend. Iedereen in de stress. Zij belde haar partner en die kwam direct naar huis want hij zou de buurman wel eens......etc. Dit bleek een trol te zijn maar wat een spanning op de eerste dag dat ik me dan toch eindelijk hier aangemeld had.

Met de kennis die ik inmiddels heb zou ik er vermoedelijk geen klap meer van geloven. Maar hé ; een verhaal hoeft niet waar te zijn als het entertainment biedt.
quote:Naara schreef op 16 februari 2013 @ 23:56:

Geen, als ik het 1 keer heb gelezen dan weet ik het wel.Er is 1 topic dat zoals ik me herinner nooit een einde heeft gehad, ging over een dag foto's maken op een bruiloft. Dat zou ik dan nog wel graag tot een einde zien komen.
quote:lila01 schreef op 17 februari 2013 @ 00:09:

[...]

Dat was het topic van Calimero. We zaten hier toen dagenlang aan het forum gekluisterd. : Wat een verhaal...

Jullie bedoelen deze:

Claim ik mijn vriend teveel?
Overigens, toen ik de Gierige Acties aan het lezen was, werd heel vaak gerefereerd aan 'Waarom hoor ik de kraan?'

Ein-de-lijk heb ik de post zelf gevonden. Bladzijde 54 dus. Voor mensen die het willen lezen:

Hilarische gierige acties - Waarom hoor ik de kraan?
Topic over het meisje dat in de auto voor het café op haar vriend stond te wachten. Incl. huispak en wilde haren dus ze wilde niet naar binnen om hem te halen maar ze kon hem ook niet bereiken... mooi live topic was dat!

Mooi topic dat ik in één keer heb uitgelezen (zelfs mijn vriend frietjes mee laten nemen omdat ik niet naar de winkel wilde): het topic van Arc over Luuk. Tranen, ook al was het een topic van jaren geleden.
quote:suuri schreef op 17 februari 2013 @ 00:16:

[...]

Jullie bedoelen deze:

Claim ik mijn vriend teveel?Oooh jaa, ik weet het nog, pff wat een verhaal
quote:gsleutel schreef op 17 februari 2013 @ 00:28:

Topic over het meisje dat in de auto voor het café op haar vriend stond te wachten. Incl. huispak en wilde haren dus ze wilde niet naar binnen om hem te halen maar ze kon hem ook niet bereiken... mooi live topic was dat!

Mooi topic dat ik in één keer heb uitgelezen (zelfs mijn vriend frietjes mee laten nemen omdat ik niet naar de winkel wilde): het topic van Arc over Luuk. Tranen, ook al was het een topic van jaren geleden.Ja die was leuk!
quote:suuri schreef op 17 februari 2013 @ 00:22:

Overigens, toen ik de Gierige Acties aan het lezen was, werd heel vaak gerefereerd aan 'Waarom hoor ik de kraan?'

Ein-de-lijk heb ik de post zelf gevonden. Bladzijde 54 dus. Voor mensen die het willen lezen:

Hilarische gierige acties - Waarom hoor ik de kraan?Het eerste waar ik aan dacht toen ik 'Gierige acties' zag staan! Hahhahahaha! En dan nog 'ik hoor de dubbeltjes al rinkelen' . Volgens mij uit het 'hoor ik de kraan' verhaal. Ik heb gejankt van het lachen!!
Dat topic waarin de rits van het jasje van TO vast zat en ze niet meer uit haar jasje kwam
Er is ook een gierige acties-deel 2, met recentere verhalen. Ik hoop op nog meer hilarische one-liners xD

Onvoorstelbare gierige acties II
quote:gsleutel schreef op 17 februari 2013 @ 00:28:

Mooi topic dat ik in één keer heb uitgelezen (zelfs mijn vriend frietjes mee laten nemen omdat ik niet naar de winkel wilde): het topic van Arc over Luuk. Tranen, ook al was het een topic van jaren geleden.

Dat doe me weer denken aan dat topic over het live topic waarbij de vriendin haar vriend verdacht van vreemdgaan en voor het huis ging posten en alleen zijn benen zag. Hij deed alleen niet open.

En inderdaad de topics van digitalis
Digitalis idd en HPL

Het topic met die emmertjes uit het raam van de buurman. Weet iemand hoe het afgelopen is?

Het topic waar de badkamer onder water stond door de wasmachine
Vroegah plakten we altijd gore plaatjes na middernacht. Dat waren nog eens tijden; bulten, pus en andere narigheid.

Er werd ook een stuk meer gerijmd.

Maar ja, Meds wordt oud....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En het topic op Thuis over een meisje dat werd bedreigd door de onderburen omdat ze teveel lawaai zou maken. Die Mensen die smsten als ze naar de wc ging. Zou ook wel willen weten hoe het afgelopen is.
quote:liubi schreef op 17 februari 2013 @ 00:56:

En het topic op Thuis over een meisje dat werd bedreigd door de onderburen omdat ze teveel lawaai zou maken. Die Mensen die smsten als ze naar de wc ging. Zou ook wel willen weten hoe het afgelopen is.

Zij is uiteindelijk verhuisd volgens mij

Abnormale buren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2013 @ 00:54:

Vroegah plakten we altijd gore plaatjes na middernacht. Dat waren nog eens tijden; bulten, pus en andere narigheid.

Er werd ook een stuk meer gerijmd.

Maar ja, Meds wordt oud....

Wat houd je tegen?

Ow fuck...ik heb gegoogeld op "pus"......laat maar, ik weet wat je tegen houdt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven