Het wakkere kletstopic!
zondag 17 februari 2013 om 00:54
zondag 17 februari 2013 om 02:03
quote:Mocy schreef op 17 februari 2013 @ 01:56:
Naburige stad voor muziekfestival. Was echt heel gezellig en onwijs lekkere band.
Wat ben jij nog laat hier. Alles oké? Is de film al afgelopen?
He Jo, gefeliciteerd met je dochter, vandaag is ze jarig he? Alvast een hele fijne dag zondag.
Moos, het loopt nu af de film.
Naburige stad voor muziekfestival. Was echt heel gezellig en onwijs lekkere band.
Wat ben jij nog laat hier. Alles oké? Is de film al afgelopen?
He Jo, gefeliciteerd met je dochter, vandaag is ze jarig he? Alvast een hele fijne dag zondag.
Moos, het loopt nu af de film.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 17 februari 2013 om 12:06
quote:AnneRoos74 schreef op 17 februari 2013 @ 11:44:
Dus nog steeds ochtend
Gaat het lukkken met je droger denk je?
Nou ik heb super veel goede tips gehad die ik dinsdag met TZ hulp ga probere. Lukt dat niet dan is er nog een hele goeie tip om die vraag te stellen op het witgoedforum. Wist niet eens dat het bestond.
Of het gaat lukken weet ik niet maar weet dan wel dat ik alles heb geprobeerd wat in mijn vermogen ligt.
Heb je een lekker weekend Anne?
Dus nog steeds ochtend
Gaat het lukkken met je droger denk je?
Nou ik heb super veel goede tips gehad die ik dinsdag met TZ hulp ga probere. Lukt dat niet dan is er nog een hele goeie tip om die vraag te stellen op het witgoedforum. Wist niet eens dat het bestond.
Of het gaat lukken weet ik niet maar weet dan wel dat ik alles heb geprobeerd wat in mijn vermogen ligt.
Heb je een lekker weekend Anne?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 17 februari 2013 om 12:25
quote:AnneRoos74 schreef op 17 februari 2013 @ 12:11:
Ik ben aan het opruimen en uitzoeken. En zoveel mogelijk weggooien.
Maar wel in een rustig tempo want ik heb pijn in mijn rug en benen. Dus maar rustig en regelmatig bewegen.Oh wat vervelend zeg die pijn. Van het werken? Doe dan maar rustig aan. Heb je een bad om lekker in te poedelen?
Ik ben aan het opruimen en uitzoeken. En zoveel mogelijk weggooien.
Maar wel in een rustig tempo want ik heb pijn in mijn rug en benen. Dus maar rustig en regelmatig bewegen.Oh wat vervelend zeg die pijn. Van het werken? Doe dan maar rustig aan. Heb je een bad om lekker in te poedelen?