Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
quote:missdaisyduke schreef op 16 februari 2013 @ 11:41:

Dag dames,

ik heb al vaker gelezen over dit topic, kom hier eigenlijk nooit, maar heb een Newcastle-cruise gewonnen met Zalando waar ik geen gebruik van ga maken.

Kijk op www.zalando.nl/dfds voor meer info.

Het gaat om een retour reis per boot, als je alleen reist kom je in een 4-persoons hut met andere alleenreizende vrouwen. Anders betaalt een 2e persoon 88 euro en slaap je in een 2 pers hut met zeezicht.

Heb hbegrepen dat het eten op de boot aardig aan de prijs is dus zelf wat meenemen is aan te raden.

Hopelijk is er iemand die wel tijd en zin heeft om van deze aanbieding gebruik te maken; zo ja mail me dan even op ...

volgens mij kun je boeken tot eind april.

Ook ik heb voor de geïnteresseerde deze bon :-)

Linkje is overigens www.dfds.nl/zalando

Ik weet niet of de pb optie mogelijk is maar zet liever hier niet mijn prive e-mail neer dus als je interesse hebt geef even een gil.
There are two kinds of people in this world. And I don't like them.
Hi Grumpy, ook jij schreeuwde van geluk?

Wil je mijn mailadres even uit je quote halen, ik haal em volgende week ofzo ook weer weg als het geregeld is.
En IBI thanx dat jij zelf de quote al had aangepast! very thoughtful of you
Hahah ja ook ik schreeuwde het uit!

Heb je e-mail weggehaald, sowwy
There are two kinds of people in this world. And I don't like them.
Mijn New-Castlebon is korter geldig (wsl te kort ivm werk), dus houd me (ook) aanbevolen..
De dikkie dik boekjes zijn weer beschikbaar,

ik heb die titels toevallig precies alle 3 ook :P
quote:Fabienne13 schreef op 16 februari 2013 @ 15:50:

[...]

Ik zou ook wel geïnteresseerd zijn in de DD-boekjes. Dus als Shenandoah dubbele titels heeft, hou ik me aanbevolen!Je mag me wel mailen op: si-style@hotmail.com
quote:linton schreef op 15 februari 2013 @ 22:21:

En op herhaling: 4 kaarten Plopsaland Coevorden.

Mail me maar op XXXGeen idee of het nog zin heeft en je ze nog hebt, maar ik heb je gemaild linton.
quote:bikorimana schreef op 16 februari 2013 @ 18:56:

[...]

Je mag me wel mailen

Gemaild!

Ik heb komende week vakantie en ik heb het plan opgevat om alle babyspullen op te ruimen.

Wat ik in elk geval heb:

* heel veel spuugdoekjes (veel nieuw)

* badcape (wit)

* hoeslaken voor in een wieg

* hoeslaken wit en limegroen voor in een ledikant

* hydrofiele luiers wit en limegroen

Ik heb er (nog) geen foto van, maar de artikelen spreken voor zich, denk ik.

Bij interesse: fabienne13viva@gmail.com
Thanx Grumps!
Ik ben wel geinteresseerd in babyspullen, maar die heb ik allemaal al fabienne
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Wat heb je nog nodig, Woepsie?
Ik heb al veel hoor! Ik wil nog een hangmat voor in de box.. Heb vandaag de minimonkey sling te leen gekregen van een vriendin, maar wil zoiets of een andere wel voor mezelf hebben.

Ik heb in maat 50 1 truitje en 2 broekjes. De rest is allemaal 56 en groter. Een enkele 50/56. Zou je 50 of 50/56 echt veel nodig hebben?

voor de leuk een muurthermometer. Zodat je kan zien hoe warm t in het kamertje is.
Hangmat heb ik nooit gehad en kleine kleding heb ik niet meer. Ik heb nog wat rompertjes maat 62-68 (neutrale kleuren). Mijn dochter zat zo'n 2 maanden in maat 56. Ik had niet zoveel in maat 56. Ik was blij dat ze naar 62 ging, want daar had ik meer keuze

Ik heb een babyfoon met allerlei technische snufjes, waaronder een thermometer. Nog niet om weg te geven, we gebruiken hem nog.
@ woopsie

Is er een gewicht geschat van je kindje?

Wij wisten dat zoon klein zou zijn en dus maatje 50 bijgekocht toen, en zelfs 2 pakjes 44. Uiteindelijk heeft meneer 3 weken in 44 gezeten ( uiteindelijk nog een pakje bij laten halen) en 4 weken in 50. Wij hadden het dus wel nodig, maar veel mensen ook niet.

Ik had toen heel goedkoop in maatje 50 wat dingen bij de zeeman en wibra gehaald.
Hi allemaal, beetje stil vanaf mijn kant, maar zo'n gedoe met de laptop, toetsenbord doet het bijna niet, heul lastig....

Gister heel druk aan het stofjes knippen geweest, wat een mooie stofjes zitten erbij, ook vanuit hier!! Ben er blij mee, we gaan zulke leuke dingen ermee doen! Als ik door de commissie van feesboek Kom kan ik daar de foto' s wel opzetten....

MamaK, je doos zit al heel vol, doe er nog paar schoenen bii ij, volgens mij weinig gedragen,wij kregen ze toen zoonlief al te grote maat had.....

Hoop van de week kledingkast van de kids op te kunnen ruimen, die moet nl helemaal leeg ivm verbouwing intern.... Komt er vast wel wat los
Hallo, ik kom ook weer eens aanwaaien. Mag ik weer inhaken?

Ik heb van de bankgiroloterij een 'museum-maanden-kaart'. Gratis toegang tot 16 musea, geldig tot mei. Je kan per maand 4x naar een museum.

Kan ik iemand hier een plezier mee doen?
@ Woepsie: Ik heb 50 nooit echt nodig gehad, ze kon meteen 56 aan.

Had ook wel een paar dingen in maat 50 hoor maar na de eerste week waren die al aan de kleine kant.

Ik vond alleen broekjes in 50 wel handig, van 56 waren de pijpen toch wel lang!

Ik zou dus niet teveel dingen in maat 50 aanschaffen.

sowieso niet teveel dingen in kleine maatjes, ze zijn er echt zo uit, mn dochter is nu alweer bijna uit 68 en dat met 5 maandjes...
Babyfoon hebben we vrijdag nieuw gekocht.

De vk zei dat de baby bij de laatste echo bijna 2 kg was en bij de geboorte geschat 3 a 3,5 kg zou zijn. Lengte tot nu toe gemiddeld.

Is niet heel zwaar toch?

Rompers heb ik heel veel in 50-56, dus baby heeft zowieso wat om het lichaam
@Woepsie; hoe lang moet je nog? Mijn grietje woog 2850 en ik had veel te weinig klein/goed passend spul. Maar ach, het is allemaal zo bijgehaald Ik had bv veel shirtjes van de Hema, maar die waren veel te wijd, zag er niet uit. Opa/Oma vonden het fantastisch om de eerste nieuwe kleertjes te mogen/moeten kopen.
Joda, waar zitten die musea zoal??

Als er bij mij in de regio ook musea zitten ben ik daar wel blij mee!
668, the neighbour of the Beast
Gratis op te halen in Arnhem: 21 Red's (tijdschrift) uit 2012, 2011 en 2010. Echt mooie bladen, vind het zo zonde om ze weg te gooien.
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
En het spel Koehandel heb ik in de aanbieding.
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
@Marels. Moet er bij zeggen dat onze naam op die kaart staat. Maar ik zie dat dezelfde kaarten ook op marktplaats worden aangeboden, dus ik denk dat het niet zozeer op naam gaat.

Beschrijving

Museumkaart waarmee u gratis toegang krijgt tot 16 verschillende musea

Museum kaartje voor 16 verschillende musea's.

Is ¤135,- waard.

Is per maand geldig in 4 verschillende musea in totaal dus 16 musea.

Is geldig voor één persoon

Is per museum één keer geldig

In februari:

- stedelijk museum, Zwolle

- museum speelklok, Utrecht

- eye filmmuseum, Amsterdam

-discovery center continium, Kerkrade

In maart:

- audax textielmuseum, Tilburg

- Afrika museum, Berg en Dal

- natuurmuseum Fryslan, Leeuwaarden

- bonnefantenmuseum, Maastricht

In april:

- Groninger museum, Groningen

- zeeuws museum, Middelburg

- kinderboekenmuseum, Den Haag

- nieuw land erfgoedgentrum, Lelystad

In mei:

- menkemaborg, Uithuizen

- Zuiderzeemuseum, Enkhuizen

- natuurhistorisch museum, Rotterdam

- nationaal gevangenismuseum, Veenhuizen
Hoi Joda!

Erg leuk, maar veel van de musea zijn niet echt in de buurt. Dus ik denk dat het zonde is als ik hem overneem, omdat ik er onvoldoende gebruik van ga maken.

Toch bedankt voor de moeite!!
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven