Entertainment alle pijlers

Huis/Divorce

17-02-2013 14:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand welke kleur blauw/grijs er op de muren zit bij de mannen in het huis. Ik vond het een prachtige kleur. Alvast bedankt voor de reacties.
Weet jij hoeveel tinten blauw/grijs er zijn? Meer dan 50, hoor. Iemand kan de kleur schatten, maar alleen degene die het bedacht heeft/ er op gesmeerd heeft kan het je precies vertellen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
BgB volgens mij zijn het er niet meer dan 50 hoor, maar exact 50 tinten grijs.

Vanavond eens goed opletten, ben wel benieuwd naar de kleur!
Dit kan geen serieuze vraag zijn tch? Alsof iemand hier daar de boel zou hebben geschilderd......
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dat huis houdt ons wel bezig zeg :P
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:niek2004 schreef op 17 februari 2013 @ 14:25:

Weet iemand welke kleur blauw/grijs er op de muren zit bij de mannen in het huis. Ik vond het een prachtige kleur. Alvast bedankt voor de reacties.Naar de bouwmarkt gaan en 'Divorce blauw-grijs' vragen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Kleurstalen bij de bouwmarkt weghalen en vanavond het programma opnemen. Vervolgens zet je de opname stil en houdt je de kleuren erbij zo zou je het kunnen doen.
Misschien kun je een screenshot in paint plakken en met de color picker de RGB of Hex code opzoeken. Grote kans dat je dit wel kunt laten mengen bij de bouwmarkt!
dankjewel voor de reacties. En ik snap dat de mensen op dit forum het huis niet hebben geschilderd. Maar goed met deze tips ga ik het gewoon proberen uit te pluizen! 50tinten waaiers meenemen van de bouwmarkt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven