doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben niet echt van de verkleedpartijtjes, maar als het echt moet een compleet fout verpleegstersuniform; BM heeft een leuk voorbeeld van neergezet op het kletstopic

Je ben in alle staten van opwinding maar je moet helaas gewoon werken, doe je er wat mee of niet?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Nee

Kun je goed wachten?
Meestal wel, met hier en daar een bui van giga ongeduld. Of verlangen, hangt af van de situatie.

Is maandag nog steeds wasdag?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Geen idee, hier niet in het bijzonder!

Woensdag gehaktdag of bijltjesdag?
Doe maar gehaktdag dan

Wat is bijltjesdag ook alweer?
De dag van de waarheid, figuurlijk gezien.

Heb je wel eens getongzoend met iemand met een tongpiercing?
Ja...was best lekker eigenlijk

Wel eens gebeft/gepijpt door iemand met een tongpiercing?
Nee, nog niet!

Heb je wel eens gesekst met iemand die blind is?
geen blinde tegengekomen in bed...

vandaag solosex in de planning?
Zeker weten, vanmorgen al, en vanavond weer. Goed dat je het zegt, moet eventjes naar de stad voor batterijen.

Wie is beter met de vingers, jij of je partner?
Ik verander geregeld van vingers, maar ik vind mezelf wel lekker, ja

wat moet je zéker eens gaan uitproberen ?
****Verwijderd****

Vraag blijft staan
anoniem_66663 wijzigde dit bericht op 19-05-2008 14:06
Reden: Wil geen IP-ban
% gewijzigd
ipodwoman, chargeer uw ipod en "gooi uw verhaal in de groep"

komaan zeg, je hebt het hier over mega-orgasmes.

Kan wel hoor op forum is namelijk een ssssekspijler.

(maar geen blote tiet of bil van jezelf tonen hoor, dat mag dan weer niet...)

Vooruit dan maar (copy, paste) : wat moet je zéker eens gaan uitproberen ?
****VERWIJDERD****

SORRY
anoniem_66663 wijzigde dit bericht op 19-05-2008 14:07
Reden: Wil geen IP-ban
% gewijzigd
humor Ipod, humor ... gemakkelijk te combineren met seks hoor en zo veel lekkerder ...

Derde keer, goei keer

Wil geen IP ban. Ik was te snel met typen, dacht weer eens niet na. Sorry.

Als het graag wil weten zeg ik het prive tegen je.
ipodwoman, je hoeft hier zelfs niet opgewonden te geraken, je mág echt geil worden, anders zou ik hier toch niet schrijven.

Enfin, mail me maar (check mijn profiel), een vrouw kan nooit genoeg kunnen in deze harde & vochtige tijden...

Maar als er iemand is die on topic durft/wil antwoorden ...

heb je net prive gemaild Belgenmoppie.
Nou, een vroeger kennisje van me heeft wel iets uitgeprobeerd en zou hier dan ook geantwoord hebben: organiseer een gangbang voor jezelf met een man of acht.

Saillant detail wat ze toevoegde was dat ze nadien keurig om 6 uur thuis weer stond te koken voor manlief....

Iemand anders nog leuke of spannende of extreme suggesties?
sex met een vrouw! haha, klinkt voor sommigen onder ons waarschijnlijk niet echt spannend, maar heb dat 2 weken terug voor het eerst gedaan en dat was echt ge-wel-dig!

voor de vrouwen onder ons die ook wel eens naar vrouwen verlangen: puur voor de sex of zou je er ook echt een relatie mee kunnen hebben?
Relatie met een vrouw zie ik absoluut niet zitten, neen, ik heb namelijk al handenvol werk met mezelf ...

Hoe ervaart een hetero persoon seks met een persoon van hetzelfde geslacht ?
Geen idee, BM... Ook niet van plan om daar verandering in aan te brengen

Nog meer vrouwen die een gangbang met een man of 8 weten te verwerken om vervolgens om 6 uur voor manlief in de keuken te staan?
Als moderne man ben ik voor alles wel eens een keertje in. Maar ik ben nog nooit een vent tegen gekomen waar ik nu van dacht: Lap, met jou wil ik wel eens een keer rollebollen...

Mijn Pseudo-zus heeft wel een leuke vent die me regelmatig eens goed vast pakt en zoent omdat hij uit een erg open en warm gezin komt...en dat ik gewoon fijn. Maar met hem de koffer induiken...ben ik dan weer te hetero voor.

Beschouw je je als je met een sexe-genoot in bed duikt je zelf niet als bi- in plaats van hetero?
Neen, hoor dat kan ik echt niet aan, dat koken achteraf is er gewoon te veel aan.

Seksen onder invloed, ik heb er totaal geen ervaring mee, vandaar de vraag, (drank , oppeppertje), leuk of niet ?
anoniem_23057 wijzigde dit bericht op 19-05-2008 16:56
Reden: sorry, dutchbelg jij was eerst, me back 2 work ;-)
% gewijzigd
ik kan me meer laten gaan met een wijntje op, maar teveel alcohol is natuurlijk niet bevordelijk. verder vind ik sex na het blowen fantastisch! jammer dat mijn huidige vriendje daar niks van wil weten...

en wat die gangbang betreft: ik zou niet weten waar ik die 8 dingen moet laten?!

vraag van db vind ik interessant... ben je bi als je (een keer) sex hebt met je sexegenoot of alleen als je ook daadwerkelijk een relatie wil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven