Vriend verrassen

17-02-2013 23:09 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben eens benieuwd naar jullie ideeen.

Vriend van me is za jarig en ik wil hem verrassen. Vr avond meenemen naar hotel en daar dus overnachten. Ik zorg dan dat ik daar al ben.

Mijn idee is om zelf een taart te maken, flesje champagne mee en om twaalf uur vieren maar. Hij wordt nml 30.

Idee is ook om een mand met kleine cadeautjes te geven...iemand leuke ideeen?
Eh, hoe neem je hem mee wanneer je daar al bent dan?

Mand kadotjes vind ik niet zo'n mannending.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja...sorry...staat er beetje raar. Plan is dat ik hem dmv een kaartje bij hem thuis laat weten waar hij heen moet. Dan zorg ik dat ik daar al ben...versierde kamer, taart etc.

Zit heel erg te dubben over een cadeau. Mij leek een soort van mand met kleinigheidjes wel leuk, maar geen idee wat erin te doen precies. En of het dus uberhaupt wel iets is...vandaar tips welkom.
Ligt eraan wat voor type hij is. Vind het voor een man altijd lastiger. Even denken : Een fotolijstje met een foto van jullie, DVD als je weet wat hij leuk vind en nog niet heeft, iets lekkers, als hij van voetbal houdt een voetbalblad, doucheschuim, fles drank.
En je weet zeker dat hij niet al een avondje in de kroeg gepland het ter ere van zijn verjaardag?
quote:Fame schreef op 17 februari 2013 @ 23:13:

Mand kadotjes vind ik niet zo'n mannending.

+1

Lekker samen uit eten, filmpje pakken, hotelletje vind ik wel weer leuk.
Een erotisch pretpakketje
Ik vind zo een mand best een leuk idee, ook voor een man. Wat leuke dingen in doen waarvan je weet dat hij het leuk zal vinden, waarom niet?
Hij viert het zaterdag dus ik vrijdag zeker weten "beschikbaar". Vind dat ook altijd lastig voor mannen. Nu is hij wel iemand die met heel weinig al blij kan zijn dus komt wel goed. Vind het alleen ontzettend leuk om hem te verrassen en kan dan nogal doorslaan Zat zelf dus aan wat kleinigheidjes te denken idd en een wat groter cadeau. Beetje uitpakken omdat hij 30 wordt...
Kinky pakje, glijmiddel en handboeien. Succes gegarandeerd
Ik vind zo'n overnachting met champagne, taart, een lekker ontbijtje en de hele nacht stomende seks eigenlijk al genoeg verrassing op zich. Hoeft niks meer bij.
Tuurlijk kan een mand wel! Wat een onzin, iedereen vindt cadeautjes toch leuk
Dat alleen al is idd al een superleuk cadeau natuurlijk.

Kamer versieren...zal allemaal een verrassing zijn. En uiteraard weinig slapen

Die mand vind ik toch ook wel leuk. Gewoon wat kleine dingen erin en uitpakken maar.

De voorpret alleen al is leuk.

Overdag, za, wil ik ook nog wel wat doen...maar denk dat ik dat simpel hou...stad in en uitgebreidt lunchen denk ik. De avond is er een feestje
Laat me raden: die vriend is een ex die je wanhopig terug wil?
oeps, hoor ik daar een bommetje vallen ?

Ze schrijft ook: een vriend van me.

Niet míjn vriend.

Duzzuuh...

Misschien toch een minder goed idee, allemaal?
.
Loepje. Heel slecht idee dit, begint op stalken te lijken.
Kamer versieren.

Mand met cadeautjes.

Euh, de man wordt 30 geen 8?

Enne, idd, ook even gelopet, doe maar niet dat plan...
Ik vind het ook nogal kinderachtig overkomen. Hotel, champagne en mooie lingerie is genoeg om het gezellig te krijgen.

Ik kan niet loepen... Is het zo erg?
quote:impala schreef op 18 februari 2013 @ 09:25:

oeps, hoor ik daar een bommetje vallen ?

Ze schrijft ook: een vriend van me.

Niet míjn vriend.

Duzzuuh...

Misschien toch een minder goed idee, allemaal?Viel mij ook meteen op! Slecht plan dus! Zal nu even loepen
Ik kan niet veel vinden onder het loepje hoor.

Maar afgezien daarvan, als het niet je vriend is, is het een heel slecht plan. Kost je heel veel geld (kamer, champagne, kado's, lunchen de volgende dag, ik gok op 500,- totaal) en dan kan het ook nog eens de verkeerde kant opgaan. Zit je daar in je lingerie, met een taart in een versierde hotelkamer, te wachten.. Ik zou het niet doen.

En als het je vriend wel is, zou ik hem verrassen op de avond zelf, in zijn huis, mooie lingerie etc. En hem een romantisch weekend kado doen, in een mooie stad. In overleg met hem.
En als je hem dan toch wilt verrassen: waarom dan geen diner in een chiq restaurant? Minder risico, kan ook leuk aflopen?
Ik krijg zo'n beeld door van Katja Herbers en Waldemar Torenstra in Divorce. Zo'n ex die steeds tevoorschijn piept en haar trui uittrekt.
Gaat dit om je ex waarmee je 8 maanden hebt gehad uit je eerdere topic?

Zo ja: NIET DOEN!
Jeetje...wat een reacties ineens.

Laat ik duidelijk zijn; nee...niet mijn ex. Kom eens op, dat zou een lachertje zijn. En idd een idioot plan.

Ik wilde gewoon wat leuke tips.. Iets speciaals...voor iemand die 30 wordt. Maar wat de ene persoon leuk vind vind de andere idd niks...dus ik ga maar gewoon op mijn eigen gevoel af en zal doen wat ik denk dat hij leuk vind.

Bedankt voor de degene die serieus hun reactie heeft gegeven.

Thanks.
Oh, sorry voor de aanname.Het is een platonische vriend waarvan je hoopt dat er meer in zit? Ook in dat geval vind ik een hotelkamer wat direct, dan wordt een evt. afwijzing wel heel pijnlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven