Kkut kutzooi!!!!!!!:@

19-02-2013 09:52 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
lekke aan het afwassen telefoon ligt op de keuken tafel..

zoontje krijgt hem in handen en hup in het afwaswater!!!:@

hij doedt het nog een heel klein beetje..meteen gedrogd met de fheun..en nu hopen dat die zo weer goed gaat werken...

kutzooi... ervaringen? heb een galaxy s2
quote:dingesss schreef op 19 februari 2013 @ 10:02:

ja spelfouten k weet het! ga daar niet opin..

folges mijn maak je se me opset.
Wat een kkutttttwijven hier weer zeg! Jullie snappen toch wel dat die spelfouten komen door de natte telefoon??
quote:vincent_j schreef op 19 februari 2013 @ 10:04:

[...]

Ok dat is mooi. Direct uit en 2 dagen niet gebruiken, Alle onderdelen uit elkaar (zoveel mogelijk) en simkaart gewoon even in andere telefoon. Niet testen of hij werkt. Wat misschien aan te raden is, is om te spoelen met gedestilleerd water. Sop is niet heel relaxt.

Spoelen met water? Serieus?

Zo verzuip je die telefoon toch alleen maar meer?
quote:wdr schreef op 19 februari 2013 @ 10:05:

Ik ben erg gecharmeerd van je gevloek. Blijf doorschelden, wordt je foon vanzelf droog van.^ dit. Laat die telefoon toch met rust, die heeft hier ook niet om gevraagd.
quote:-kaetje- schreef op 19 februari 2013 @ 10:06:

Wat een kkutttttwijven hier weer zeg! Jullie snappen toch wel dat die spelfouten komen door de natte telefoon??Neuj want die legt te droge inne koelkas.
Egt hoor, vroege was de spheer hier veel beter. Kon je noch eens ongestoordt lekker vloeken.
quote:Caribou schreef op 19 februari 2013 @ 10:07:

[...]

Spoelen met water? Serieus?

Zo verzuip je die telefoon toch alleen maar meer?Ding is al doorweekt, maar het gaat erom dat er geen resten achterblijven die problemen kunnen opleveren. Gewoon even fles water kopen bij bouwmarkt en spoelen maar. Water op zich is namelijk helemaal zo erg niet, het gaat juist om die mineralen/zouten etc die problemen gaan opleveren.
quote:wdr schreef op 19 februari 2013 @ 10:05:

Ik ben erg gecharmeerd van je gevloek. Blijf doorschelden, wordt je foon vanzelf droog van.

Ah, ik ben ook gecharmeerd, het "doedt" wat met me.

*hoi WDR, hoe is het? *
Your luck's about to change, cher.
Vorige week hetzelfde gehad: Maar mijn telefoon werkt nog!

Helemaal uit elkaar halen en alles zo goed mogelijk drogen. Vervolgens op de verwarming leggen en als je ziet dat het vocht in het scherm weg is de telefoon 72 uur in een bak rijst leggen op de verwarming. Wel dagelijks even de telefoon eruit halen zodat er geen natte rijst aan blijft zitten. Echt zolang laten zitten hoor, mijn telefoon heeft het overleefd. Succes!
Waarom leg je de telefoon dan ook op de keukentafel, en ook nog eens zo dat je zoontje erbij kan?

Waarom heb je uberhaupt je zoontje niet geleerd dat je bepaalde dingen niet in (afwas)water mag gooien?!
Eigen schuld, dikke bult.
dank jullie wel.. hij is uit heb baterij en sim eruit gehaald... nog even gefeuhnd.. koelkast gelegd..

gedstiliseerd water durf ik niet aan!

na ik laat hem nu twee dagen uit.. even een ander foontje..

ik geef ovcer twee dagen een update.. hoop dat die het dan weer doedT
quote:LadyDarbanville schreef op 19 februari 2013 @ 10:09:

[...]

Ah, ik ben ook gecharmeerd, het "doedt" wat met me.

*hoi WDR, hoe is het? *Ha Darban! Lief dat je het vraagt. Ik ben lekker een paar weken in ZO Azië geweest, 40 graden warmer dan hier. Nu weer fris op het forum. Hoe ist met jou?
quote:Truffelmaffia schreef op 19 februari 2013 @ 10:19:

Waarom leg je de telefoon dan ook op het aanrecht, en ook nog eens zo dat je zoontje erbij kan?

Waarom heb je uberhaupt je zoontje niet geleerd dat je bepaalde dingen niet in (afwas)water mag gooien?!

zoontje is 2,5 en in een hele eigenwijse fase.. k had de teelfoon niet op het aanrecht maar op de keuken tafel liggen!

ja en soms heb je even 1minuut niks in de gaten.. en dan zijn ze er zo bij..

helaas...
Ik zou 'm in een back met reist doen. Dat scheint nog best vaak te wercken.
Leg em nou in de rijst ipv in de koelkast. Die rijst absorbeert het water.
Ah sorry, uitgepest nu hoor!

Het is Geföhnd
Ga je mond spoelen met afwaswater joh! Wat een lelijke woorden op de vroege ochtend!
Als het in en uit elkaar halen van dingen net zo is als je spelling dan zou ik hem niet, ik herhaal, hem vooral niet uit elkaar halen.
quote:Cheery schreef op 19 februari 2013 @ 09:54:

Doet je toetsenbord het wel? Of ben je zo boos dat je niet meet kunt spellen????!!!

@satchel hihihi
quote:dingesss schreef op 19 februari 2013 @ 10:20:

dank jullie wel.. hij is uit heb baterij en sim eruit gehaald... nog even gefeuhnd.. koelkast gelegd..

gedstiliseerd water durf ik niet aan!

na ik laat hem nu twee dagen uit.. even een ander foontje..

ik geef ovcer twee dagen een update.. hoop dat die het dan weer doedT

echt geloof me, spoelen dat ding. Het gaat er niet om dat hij nat geweest is, maar dat er resten achterblijven. Sopresten die opdrogen in jouw geval. Als je geen ged. water wilt gebruiken (wat echt niet eng is, is gewoon water met helemaal niks erin). Dan spoel je maar met kraanwater. En al helemaal niet in koelkast leggen, luchtvochtigheid is veel te hoog. Geen idee waarom die tip opeens gepost wordt hier.

spoelen drogen in rijst

volgens mij is je zoontje niet de enige die eigenwijs is...
Zo Truffelmaffia.......ga je weer lekker?
Elke keer als ik denk dat het niet erger kan, duikt er toch weer eentje op waarvan ik denk: o mijn god, ze bestaan echt.

En mag ik hopen dat je zoon je niet navolgt. Zowel qua gevloek, als qua taalgebruik. Hoe simpel wil je het hebben,
Waar zit de any-key?
quote:vincent_j schreef op 19 februari 2013 @ 10:27:

[...]

echt geloof me, spoelen dat ding. Het gaat er niet om dat hij nat geweest is, maar dat er resten achterblijven. Sopresten die opdrogen in jouw geval. Als je geen ged. water wilt gebruiken (wat echt niet eng is, is gewoon water met helemaal niks erin). Dan spoel je maar met kraanwater. En al helemaal niet in koelkast leggen, luchtvochtigheid is veel te hoog. Geen idee waarom die tip opeens gepost wordt hier.

spoelen drogen in rijst

volgens mij is je zoontje niet de enige die eigenwijs is...

;-P haha moet die van ioemand hebben he!

net wat je zegt hij is alnat geweest.. mhm.. heb eigenlijk ook niet veel te verleix\zen..

k ga het toch proberen...

dankjewel!
Topic deed mij denken aan dit filmpje Filmpje kutkutkut
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven