Kkut kutzooi!!!!!!!:@
dinsdag 19 februari 2013 om 09:52
dinsdag 19 februari 2013 om 10:34
quote:-kaetje- schreef op 19 februari 2013 @ 10:08:
Egt hoor, vFroege was de spheer hier veel beter. Kon je noch eens ongestoordt lekker vFloeken.
Egt hoor, vFroege was de spheer hier veel beter. Kon je noch eens ongestoordt lekker vFloeken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 19 februari 2013 om 10:34
quote:dingesss schreef op 19 februari 2013 @ 10:31:
[...]
;-P haha moet die van ioemand hebben he!
net wat je zegt hij is alnat geweest.. mhm.. heb eigenlijk ook niet veel te verleix\zen..
k ga het toch proberen...
dankjewel!
heel verstandig, ik heb zelf genoeg ervaring op dit gebied. Ergste was een compleet flesje bier in een monitor laten vallen. (zo'n megabakbeest). Was aan het praten en hield het flesje in m'n hand die dus een halve minuut leegliep boven de monitor...
spoelen en die heb ik wel 3 weken laten drogen ivm hoogspanning. Ging goed
[...]
;-P haha moet die van ioemand hebben he!
net wat je zegt hij is alnat geweest.. mhm.. heb eigenlijk ook niet veel te verleix\zen..
k ga het toch proberen...
dankjewel!
heel verstandig, ik heb zelf genoeg ervaring op dit gebied. Ergste was een compleet flesje bier in een monitor laten vallen. (zo'n megabakbeest). Was aan het praten en hield het flesje in m'n hand die dus een halve minuut leegliep boven de monitor...
spoelen en die heb ik wel 3 weken laten drogen ivm hoogspanning. Ging goed
dinsdag 19 februari 2013 om 11:45
quote:Maylea schreef op dinsdag 19 februari 2013 10:26 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Cheery in "Kkut kutzooi!!!!!!!:@"" class="messagelink">Cheery schreef op 19 februari 2013 @ 09:54</a>:</b>
Doet je toetsenbord het wel? Of ben je zo boos dat je niet <b>meet</b> kunt spellen????!!!
@satchel hihihi</div></blockquote>
Oeps!!
Ik raak helemaal van mijn à propos door die spelfouten...
Meerrrrr natuurlijk
Doet je toetsenbord het wel? Of ben je zo boos dat je niet <b>meet</b> kunt spellen????!!!
@satchel hihihi</div></blockquote>
Oeps!!
Ik raak helemaal van mijn à propos door die spelfouten...
Meerrrrr natuurlijk
dinsdag 19 februari 2013 om 11:49
quote:Truffelmaffia schreef op 19 februari 2013 @ 10:19:
Waarom leg je de telefoon dan ook op de keukentafel, en ook nog eens zo dat je zoontje erbij kan?
Waarom heb je uberhaupt je zoontje niet geleerd dat je bepaalde dingen niet in (afwas)water mag gooien?!Doe eens normaal zeg....kleine kinderen zijn nou eenmaal bezig met ontdekken. Die doen dat echt niet expres om zijn moeder eens even lekker te stangen (ook al denkt TO kennelijk van wel gezien de OP.....)
Waarom leg je de telefoon dan ook op de keukentafel, en ook nog eens zo dat je zoontje erbij kan?
Waarom heb je uberhaupt je zoontje niet geleerd dat je bepaalde dingen niet in (afwas)water mag gooien?!Doe eens normaal zeg....kleine kinderen zijn nou eenmaal bezig met ontdekken. Die doen dat echt niet expres om zijn moeder eens even lekker te stangen (ook al denkt TO kennelijk van wel gezien de OP.....)