Creatief afscheidkado voor een collega
dinsdag 19 februari 2013 om 15:33
Er gaat een collega weg en meestal maken we dan met alle collega's iets leuks om te geven naast het kado van het bedrijf. Nu hebben we al een aantal keer een afbeelding vergroot met de gelukswensen erop, een soort 'vriendenboekje' gemaakt waar iedereen wat leuks in kon schrijven, iedereen heeft ook al eens zijn/haar favoriete recept ingeleverd waar we een mooi persoonlijk kookboek van hebben gemaakt.
Maar ik ben wel benieuwd naar wat jullie ooit hebben gedaan voor een collega die wegging?
(afgelopen tijd zijn er best wel wat collega's weggegaan en ik wil wel weer eens wat anders dan de bovenstaande dingen doen)
Maar ik ben wel benieuwd naar wat jullie ooit hebben gedaan voor een collega die wegging?
(afgelopen tijd zijn er best wel wat collega's weggegaan en ik wil wel weer eens wat anders dan de bovenstaande dingen doen)
dinsdag 19 februari 2013 om 15:38
Ik lees mee, want ik moet ook weer iets leuks bedenken voor een collega waarvoor ik paranimf ben op zijn promotie. De vorige keer bij een andere collega hebben we een memory-spel gemaakt met voor iedere medewerker een set kaartjes. Je kunt die gemakkelijk maken en op internet bestellen.
En als variatie op de favoriete recepten zou je voor reislustige types een boekje kunnen maken met favoriete reisbestemmingen/tips van collega's.
En als variatie op de favoriete recepten zou je voor reislustige types een boekje kunnen maken met favoriete reisbestemmingen/tips van collega's.
anoniem_1752 wijzigde dit bericht op 19-02-2013 15:40
Reden: reisluchtig? ;)
Reden: reisluchtig? ;)
% gewijzigd
dinsdag 19 februari 2013 om 15:42
Ik heb bij een afscheid ooit een vaas gekregen met van die bloemen erin, die je van papieren zakdoekjes maakt. Met aan elke stengel een kaartje met een spreuk of wens, die volgens collegas bij mij paste. Vond ik leuk.
Heb ook ooit van collegas in de bouw een vieb gehad, want vrijgezel, maar dat zul je wel niet bedoelen.
Heb ook ooit van collegas in de bouw een vieb gehad, want vrijgezel, maar dat zul je wel niet bedoelen.
Huts!
dinsdag 19 februari 2013 om 16:00
Wij hebben geld ingezameld voor een stedentrip met diner, vlucht, hotel (wel vast bedrag).
Daarvoor een heel groot canvasdoek gekocht en iedereen er een leuk, klein berichtje op laten zetten met het daadwerkelijke afscheidscadeau in het midden geschreven. Het ligt er natuurlijk wel aan met hoeveel collega's je bent, wij waren met een vrij grote groep.
Daarvoor een heel groot canvasdoek gekocht en iedereen er een leuk, klein berichtje op laten zetten met het daadwerkelijke afscheidscadeau in het midden geschreven. Het ligt er natuurlijk wel aan met hoeveel collega's je bent, wij waren met een vrij grote groep.
dinsdag 19 februari 2013 om 16:36
dinsdag 19 februari 2013 om 18:46
Ik heb wel eens een keukenschort gehad waar iedereen iets op had gezet: raak de kluts niet kwijt, kook niet over, bak ze bruin etc. Heel leuk. Een vriendin van mij heeft een theedoek waar iedereen zichzelf op getekend heeft. Ook wel eens gezien: chipsbak met van die kleine schaaltjes erin zeg maar met op de bodem iets geschreven met porseleinstift, daarbij chips, zoutjes etc.
dinsdag 19 februari 2013 om 20:19
Wat ik wel leuk vond (wat wij gedaan hebben) is een kwartetspel gemaakt. Wij hebben dit zelf bedacht (onderwerpen/thema's incl foto's) en het was allemaal rondom diegene die weg ging. Als thema bijv: haar leukste gadgets (mobiele foon, iPad, .... en natuurlijk haar tarzan ). Dus deels serieus en ook ludiek. En dan meerdere thema's. Nadat we het gegeven hebben is het spel nog door ons gespeeld. Tot grote hilariteit haha.