Augustus 2012 deel 12!!

28-12-2012 21:23 1419 berichten
Ruim een jaar verder en nu …. tijd voor deel 12. (deel 3 alweer op de kinderpijler).

De eerste mini’s zijn al 5 maanden, hun eerste kerst (en alle kerststress) hebben ze gehad. Sommige mama’s zijn weer aan hun werk. Het dagelijkse leven begint te wennen. Maar uitgepraat raken we niet.

Wij praten over….. niet/wel slapende, krijsende, lachende, huilende, vrolijke, zieke/gezonde mini’s. Flessen melk, wel/nietwillende borsten, oranje wortelprut, rondvliegende boontjes. Gezondheidsperikelen, Wel/niet begrijpende mannen (waar we stiekem hartstikke dol op zijn), schoonloeders, ouders en wat verder ter tafel komt.

De dagelijkse soap van de augustus-2012 mama’s continues. Onze stille en soms niet-stille meelezers blijven onze volgen. Voor de “augustus-2013 mama’s-To-be” zijn we een inspiratiebron, wat een eer!

Mini’s en mama’s hebben elkaar een maand geleden real-life ontmoet, wat een topmiddag! Het divagedrag is overgenomen, maar echt het juiste hebben ze elkaar nog niet ingefluisterd, dus in februari gaan we voor de herhaling.

credits voor de inleiding gaan dit keer naar Myself!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

Augustus 2012 deel 11!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! nicole12332 jaar03-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz24 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Martje fijne vakantie! Ik hoop dat jullie een goede reis hebben en mooi weer daar!
Mart, hele fijne vakantie!!

Mini chryssa rn minianne happy half jaar!!
Mevrouwtje sliep goed vandaag en heeft ook flink gepoept. Dat geeft de burger moed! Avondeten ging niet geweldig, de sperzieboontjes zaten werkelijk overal.

Zoon was vandaag bij mijn ouders en toen hij thuis kwam, zei hij: "Mama, oma moet absoluut nieuw plantje kopen!". Haha, ik zal zijn verzoek doorgeven .
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Haha Chrys, hij heeft oog voor detail
Hahahaa chrys! Prachtige uitspraken die ukkies he soms!

Mart fijne vakantie!
Hi meiden!!

weer actie hier! Kan t op FB niet bijhouden vrees ik, zeker op dit moment niet.

Chryssa meid, dikke knuffel voor jou weer! Wat een getob, hoop dat ze bij wkz tips hebben??!! En zelf ook nog ziek, gatverdamme...'

Mart fijne vakantie!!

ff verder bijlezen..

Meet, Anne had t ook op fb gezet maar heb dus zaterdag feestje in utrecht al, even zien of dat valt te combineren want heel eerlijk kijk ik op moment overal ff als een berg tegenop..
Ja, we zakken wat weg met ons topic! Dat krijg je van al die gezelligheid op FB .
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
haha zie nu dat t 4 dagen geleden was dat er geschreven was..... gaat lekker hiero
Nou zal ik ook even wat schrijven. Blijven we boven hangen...

fb is leuk maar wel lastig bijhouden dit kun je tenminste nog een dag later goed teruglezen. fb zijn nu al 9000 berichtjes.

Met mijn ukkies gaat het goed.

De een na jongste gaat vandaag uit logeren. Heeft hij nog nooit gedaan. Ben benieuwd. Zijn vriendje vroeg het vanmorgen.

Nou dan doen we dat maar.

Bepman ziet er weer tegen op. Ja maar dit en ja maar dat. Wat als.

Nou niks gewoon doen en zien of het lukt.

Liefs beppe
Och Bepman toch, die is lekker bezorgd soms!

Zivaa ik hoop dat je komt maar ik begrijp je helemaal hoor! Ik heb heel veel zin om jullie allemaal te ontmoeten en mijn megamini te showen, maar ik zie ook wel tegen het gedoe van het reizen enzo op. Mini slaapt normaal tussen 11 en 13, dus hoe doe ik dat? Daarna komen of hopen dat hij in de trein slaapt? Hmpf, ik ben er nog niet uit.
@ beppe, wow, al 9000 berichten op fb?? Waar kan je dat zien dan?

En komt vast goed met die kleine uit logeren! Waarom maakt beppman zich zorgen?

@ zivaa, echt leuk dat je er ook bij bent zondag!!

@ kroos, die van mij slaapt ook rond die tijd. Maar aangezien ik toch bijna twee uur in de trein zit moet ik het er maar op gokken en hopen dat hij lekker in de trein slaapt. Ik moet eerst een stukje naar het station lopen, hoop dat hij dan al weg zakt.

Ik zal hem in ieder geval goed vol tanken voor ik ga!

En anders moet ik hem in de trein maar in slaap voeden en dan in mn armen houden...

Ach ik zie wel.

Ik had het ook toen ik met bubb had afgesproken. Toen kwam minimaatje ook wat slaap te kort en werd wat rellerig.

Maar anders kan je nooit ergens heen!

Na zn slaapje komen is voor mij geen optie, dan ben ik er pas rond drie uur!
Martje, ben jij bij de meet?er stond ons iets bij dat je misschien niet zou kunnen. Dan moet ik namelijk wel op tijd opzeggen bij de locatie want anders moet je lunch betaald worden. Dit geldt trouwens voor iedereen die zich niet op tijd afmeldt en uiteindelijk niet komt. Dus graag op tijd afmelden als je niet kunt! Thanks ladies!
De logeerpartij is super gegaan.

Volgende keer komt zijn vriendje bij ons logeren.
Zwaai!!!

Door alle activiteiten op FB beetje viva moe
Tsja, en wat voor activiteiten!!... Micromaatje!
Spannend!!!
Ik zwaai hier ook maar ff
Ik zwaai terug anne!!

@mart, ben je al terug? En weet je al of je er zondag bij bent??
Hallo dames, ben weer in NL. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het was ff zoeken naar een goede modus met slaapjes, flessen meeslepen, etc. Maar we hebben veel gewandeld, gefietst, een kasteel bekeken. Veel gedragen, dat ging super.

Liz: ik ben niet bij de meet. Ik heb al 2 afspraken in maart met vriendinnen. En vriendlief is nog druk bezig met zn persoonlijke ontwikkeling. Dat gaat trouwens best goed.

Morgen gaan wij zingen voor minimart, happy half birthday!
Martje welcome back!

Fijn dat jullie vakantie goed was.

Jammer dat je zondag niet kan komen, snel maar weer een meet plannen dus!

Alvast gefeliciteerd met het halfjarige jobje :-)
@ mart. Welkom terug! Fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben.

Jammer dat je er niet bij bent zondag. Maar wel begrijpelijk. Fijn dat het de goede kant op gaat met je vriend.

Kom je af en toe ook op de fb chat buurten?
He meiden, veel plezier vandaag op de meet. Hier sneeuwt het behoorlijk, het is weer om binnen te blijven!
Meet was weer geweldig meiden :-)

Onze minis zijn de beste, geweldig om te zien hoe ze groeien en hoe wij elkaar steunen en begrijpen!
Augustus meiden jullie mini's zijn geweldig!!! En zo schattig om te zien hoe ze zich ontwikkelen. Smelt

Liefs Beppe
Wel jammer dat jullie niet meer hier posten. Ook te begrijpen. Veel is zo prive. Maar ik las zo lekker mee en stak veel op van alle mini perikelen.

Succes meiden en hoop dat alles goed gaat !

liefs Matan xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven