Augustus 2012 deel 12!!

28-12-2012 21:23 1419 berichten
Ruim een jaar verder en nu …. tijd voor deel 12. (deel 3 alweer op de kinderpijler).

De eerste mini’s zijn al 5 maanden, hun eerste kerst (en alle kerststress) hebben ze gehad. Sommige mama’s zijn weer aan hun werk. Het dagelijkse leven begint te wennen. Maar uitgepraat raken we niet.

Wij praten over….. niet/wel slapende, krijsende, lachende, huilende, vrolijke, zieke/gezonde mini’s. Flessen melk, wel/nietwillende borsten, oranje wortelprut, rondvliegende boontjes. Gezondheidsperikelen, Wel/niet begrijpende mannen (waar we stiekem hartstikke dol op zijn), schoonloeders, ouders en wat verder ter tafel komt.

De dagelijkse soap van de augustus-2012 mama’s continues. Onze stille en soms niet-stille meelezers blijven onze volgen. Voor de “augustus-2013 mama’s-To-be” zijn we een inspiratiebron, wat een eer!

Mini’s en mama’s hebben elkaar een maand geleden real-life ontmoet, wat een topmiddag! Het divagedrag is overgenomen, maar echt het juiste hebben ze elkaar nog niet ingefluisterd, dus in februari gaan we voor de herhaling.

credits voor de inleiding gaan dit keer naar Myself!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

Augustus 2012 deel 11!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! nicole12332 jaar03-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz24 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,

Wat leuk om dit forum terug te vinden. Tijdens de zwangerschap lukte het me steeds niet om mee te schrijven. Ik ben op 17 augustus bevallen van een meisje en alles is super goed. Zo goed dat we begonnen zijn aan nummer ! Spannend!

Maar zo te zien ben ik niet de enige... Maatje, gefeliciteerd!

Wauw!

Liefs,

Lois
He Loisss, leuk om te horen!!!

We hebben zo naar je lopen zoeken of alles goed met je was.

Meid niet meer doen hoor.

En oefenen voor nummer 2 lijkt mij super!

Van harte met je meisje.

Groetjes Beppe
Loissssss!

Wat fijn dat je wat van je laat horen. Heb regelmatig aan je gedacht.

Ga je nu ook weer met clomid beginnen? Spannend hoor! Ik hoop dat het heel snel raak is voor jullie.

(ik ben het bewijs dat het kan )
Sorry meisjes, zal het niet meer doen...

Nee hier geen Clomid. Van ons meisje ben ik ook zelf zwanger geraakt en ga het nu ook zo proberen. Hoop dat het snel raak mag zijn, vind het wel leuk 2 kort op elkaar! Zijn er nog geen anderen al bezig voor een tweede?

Hoe gaat het met je maatje? Voel je verschil met de eerste?
Lois, er zijn er wel een paar die willen gaan oefenen
Ach, ik heb nu door Minimaatje iets minder tijd om stil te staan bij mn zwangerschap. Verder heb ik veel bloedverlies gehad door een hematoom in mn baarmoeder.

En ja, het is een tweeling dus mn buik groeit ook wat rapper.
Haha, oefenen kan ook heel leuk zijn. Maar ik schiet toch liever meteen raak, dan heel veel moeten oefenen!

Oh maatje, ja jeetje... Hoe gaat het nu met die bloedingen? Kan het geen kwaad voor de zwangerschap?

Ik ben natuurlijk heel ziek geweest in het begin van de zwangerschap, zelfs een paar dagen aan het infuus en daar zie oksel tegenop. Bij sommige vrouwen is de volgende zwangerschap heel anders... Daar hoop ik wel op, iets minder kotsen zou fijn zijn.

Beppe, hoe is het met jouw kids?
Oksel? Hhmm typen op een i-pad is toch niet helemaal mijn ding...
Lois, lekker druk.

Een bijna 11 jarige beginnende puber in huis....

Mijn meisje gaat nu beter. Reuze uk van 6 vermaakt zich wel.

mega mini eet alles, maar dan wel vloeibaar......

En echt elke zwangerschap is anders. Aan de ene kant wil ik graag nog 1 keer zwanger zijn. Maar na alle verhalen en nachten niet slapen, heb ik het toch wel lekker. Mega mini naar psz. En de rest naar school en mijn handen wat vrijer is ook wel fijn. En ik ben altijd fit tijdens mijn zwangerschappen. Energie voor 10.

En jij hoe is het verder met jou en je mini?

Liefs Beppe
Oh jee wat een drukte met die vier!

Met mijn mini gaat het super goed. Ze is zo'n blij en vriendelijk ding. Ze sliep al met 6 weken door en is 's nachts nauwelijks wakker. Ja we hebben het echt getroffen!

Hopelijk gauw een 2e mini, daar kijk ik enorm naar uit!
vier is niet druk

Wij zeggen thuis als we er maar 1 of twee hebben. Goh wat een makkie. Logistiek moet je goed kunnen regelen. Organiseren. Wij vonden het van 1 naar 2 druk en bij nummer 3 ren je toch al allebei. Ach en waar er 3 eten kunnen er ook vier eten.....

Ik hoop het ook. Lekker aan het klussen?
Haha, top!

Ja, ik zit eigenlijk even af te wachten. Vrijdag/ zaterdag nod... Oh ja, zo voelde dat wachten... Gelukkig heb je wel veel afleiding met zo'n kleintje thuis.
Zomaar.. Omdat ik jullie verhalen toch nog steeds stiekem een beetje mis..

Van harte gefeliciteerd allemaal met de 1e verjaardag van jullie kroost! Ik hoop dat het met iedereen goed gaat!
Niets hoeft, paarden wel
O miaauw! Ik mis t ook! Fijne verjaardag dames (en sterkte, een steuntje in de rug enzo voor Maatje natuurlijk!)
Wat grappig, opeens weer reacties in ons topic. Dank voor de felicitaties. Een deel van de mini's is inmiddels al jarig geweest en er komen nog heel wat verjaardagen aan!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Wat lief! (en grappig) ineens reactie hier.

We zijn nog steeds een hecht clubje en de ene na de andere baby is dreumes aan het worden.
Dank jullie wel voor de felicitaties van onze augustustoppers!

Meelezers die ook augustuskindjes hebben, jullie ook nog of alvast van harte gefeliciteerd!
Kijkt hier nog weleens iemand?
Ik.... Soms. Maar t echo't hier zo... ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven