Mijn koelkast lekt?

20-02-2013 17:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat het precies is, maar er komt dus geel/bruinig spul van onder mijn koelkast vandaan. Heb het ook al op een paar plekken in mijn koelkast gevonden (heb ik destijds schoongemaakt) .. maar kon toen niet vinden waar het vandaan kwam. Iemand enig idee wat dit is? Is ie kapot aan het gaan ? Ziet er in ieder geval smerig uit.
Gaatje achterin de richel boven de groente la even doorprikken met saté prikker. Misschien zit er al een dingetje in (bij mij wel) wat je even heen en weer moet halen.
Lekbakje vol?

Onder in je koelkast zit zo'n haakje, daar gaat overtollig vocht in, dat gaat naar een lekbakje aan de achterzijde van je koelkast.

Bereid je voor op kokhalsneigingen...
vuil ontdooiwater

koelkast heeft een motor die koelvloeistof door de koelkast pompt, (oorspronkelijk freon)
Oh god. Is dat de enige manier om het weg te halen? Zag er al ranzig uit dat kleine beetje op de vloer.. wil eigenlijk niet weten hoe dat bakje eruit ziet...
quote:floweryjava schreef op 20 februari 2013 @ 17:47:

Oh god. Is dat de enige manier om het weg te halen? Zag er al ranzig uit dat kleine beetje op de vloer.. wil eigenlijk niet weten hoe dat bakje eruit ziet...Tja. Je kunt het ook laten zitten natuurlijk.
Ik wist niet eens dat het bestond, maar een.collega had dat dus; een vol lekbakje id koelkast. Heeft eerst een kwartier staan kokhalzen, pas toen durfde hij het aan om het ding schoon te maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven