De Koniging - Heur Haar
dinsdag 19 februari 2013 om 11:18
Echt, het is zo vreselijk onbelangrijk, echt waar. Maar toch. Ik zag heur gisteren weer op 't nieuws en ik kon me toch zo niet voorstellen dat ze voor 't skieen ook even onder handen werd genomen door de kapster voor heur haar. En het zit echt altijd hetzelfde zelfs na een afdaling met sneeuw. Oftewel, daar waar de meesten voor stemmen, dat is gewoon even de waarheid.
Draagt de koniging nu een pruik of is het toch heur eigen haar?
Draagt de koniging nu een pruik of is het toch heur eigen haar?
dinsdag 19 februari 2013 om 17:05
De Koningin draagt een haarstuk, dat is een publiek geheim.
Ik dacht dat dit topic over de nieuwe Koningin ging, althans haar haren, persoonlijk vind ik haar kapsel 'not done', die slierten.
Helemaal niet in haar nieuwe positie straks.
Ik dacht dat dit topic over de nieuwe Koningin ging, althans haar haren, persoonlijk vind ik haar kapsel 'not done', die slierten.
Helemaal niet in haar nieuwe positie straks.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 26 februari 2013 om 13:41
dinsdag 26 februari 2013 om 13:45
quote:Eindeloos schreef op 19 februari 2013 @ 17:05:
Helemaal niet in haar nieuwe positie straks.Ach, ik vind Maxima er 100.000 keer beter uitzien dan Beatrix. Dat losse haar past wel bij haar en van mij mag ze het lekker zo laten.
Helemaal niet in haar nieuwe positie straks.Ach, ik vind Maxima er 100.000 keer beter uitzien dan Beatrix. Dat losse haar past wel bij haar en van mij mag ze het lekker zo laten.
dinsdag 26 februari 2013 om 13:46
quote:clandestina schreef op 19 februari 2013 @ 11:42:
Vond het 'Antilliaanse' haar ook veel mooier. Maar denk dat het deel is van haar werkoutfit, net als een mantelpak, een hoed en lippenstift. Thuis zit ze vast lekker met los haar, joggingpak, en een sigaretje RTL Boulevard te kijken.
Dit is heur haar op de Antillen:
Heel..... menselijk! Bijna een van 'ons'!
Vond het 'Antilliaanse' haar ook veel mooier. Maar denk dat het deel is van haar werkoutfit, net als een mantelpak, een hoed en lippenstift. Thuis zit ze vast lekker met los haar, joggingpak, en een sigaretje RTL Boulevard te kijken.
Heel..... menselijk! Bijna een van 'ons'!
dinsdag 26 februari 2013 om 13:47
quote:mariekkk schreef op 26 februari 2013 @ 13:44:
[...]
Wat is er vet aan? Wiat je niet dat Bea een fervent kettingrookster is? Echt waar.
Haar haar zit hier als altijd dus dat kan het niet zijn...Vet om te zien dat ook de Koningin ooit jong is geweest, en van een goeie neut en een peuk houdt. Nogmaals: heel menselijk.
[...]
Wat is er vet aan? Wiat je niet dat Bea een fervent kettingrookster is? Echt waar.
Haar haar zit hier als altijd dus dat kan het niet zijn...Vet om te zien dat ook de Koningin ooit jong is geweest, en van een goeie neut en een peuk houdt. Nogmaals: heel menselijk.
dinsdag 26 februari 2013 om 13:48
quote:SeptemberGirl schreef op 26 februari 2013 @ 13:46:
[...]
[img]http://www.nrc.nl/inbeeld/files/2013/01 ... 80x679.jpg[/img]
Heel..... menselijk! Bijna een van 'ons'!Veeeeeeeeeel mooier. Tis bijna sexy
[...]
[img]http://www.nrc.nl/inbeeld/files/2013/01 ... 80x679.jpg[/img]
Heel..... menselijk! Bijna een van 'ons'!Veeeeeeeeeel mooier. Tis bijna sexy
dinsdag 26 februari 2013 om 13:50