Gezondheid alle pijlers

spierpijn door kou!?

22-02-2013 13:07 6 berichten
Wat ik de laatste tijd merk is dat als het weer verandert, bijvoorbeeld van zachter weer naar opeens wat kouder weer, en dat als ik ga slapen en op bed, heb ik mijn raam altijd open tijdens het slapen, maar op de 1 of andere manier of ik sochtends wakker wordt, dan heb ik altijd van die stijve spieren, het zit meer in mijn nek, schouders en straals een beetje uit naar mijn hoofd. maar wat ik ook merk is dat als het buiten lekker weer is en niet koud is dan heb ik ook een aangename temperatuur op mijn slaapkamer, dan heb ik er niet echt last van. en slaap ik veel beter.

Maar kan dit ook komen doordat mijn spieren moeite moet doen om op temperatuur te blijven en dat daardoor mijn spieren verkrampen!? Of kan het komen doordat ik mijn te warm kleed!? Of omdat mijn hoofdkussen niet dik is maar dun en daarbij laag ligt met mijn hoofd! Herkent iemand dit en wat kan ik hier tegen doen!?
Alle reacties Link kopieren
wat doe je overdag? Lijkt me eerder dat je daar spierpijn oploopt.

Loop je met je schouders omhoog de kou te trotseren?
Ik heb er ook last van tijdens de winter, en het is inderdaad van buiten met opgetrokken schouders te lopen, om dan zoveel mogelijk in mijn sjaal te kunnen verdwijnen.

Nu ik erop let om mijn schouders meer te ontspannen is het al veel beter geworden.
Nu je het zo zegt en ik er aan terug denk, loop ik buiten met de schouders opgetrokken, om lekker dicht tegen mij sjaal enzo aan te kruipen en dat doe ik soms ook in bed als ik het een beetje koud krijgt, misschien dat het toch daar aan ligt, want als ik het koud heb, ga ik idd met mijn schouders omhoog trekken om het zo toch warm te kunnen krijgen
Opgelost!
ja, daar heb ik zelf nooit aangedacht, maar ga dus proberen om mijn schouders te laten ontspannen want als het lekker weer is buiten, nergens last van! probeer mijn best te doen om warm te blijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven