Entertainment alle pijlers

Everybody dance now!

22-02-2013 15:01 2195 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja, ja, weer een nieuwe show voor danstalent en natuuuuuuuurlijk ontbreekt ons aller Dan niet

Jan Kooijman

en Lieke van Lexmond

Presentatie is in handen van Chantal Janzen

Dus, kom erbij, kijk en klets gezellig met ons mee!

Dan is

Totaal aantal stemmen: 26

- lekker (54%)
- niet lekker (19%)
- de reden om te kijken (15%)
- anders, namelijk.... (12%)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh leuk, ik ga kijken hoor (niet alleen vanwege Dan en Jan)
Ik heb het nog nooit gezien, is het hoog trashwaardig?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dan, Dan
odi et amo
quote:Starshine schreef op 22 februari 2013 @ 15:15:

Oh leuk, ik ga kijken hoor (niet alleen vanwege Dan en Jan)
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2013 @ 15:19:

Ik heb het nog nooit gezien, is het hoog trashwaardig?Het is vanavond voor het eerst en ik hoop dat het hoog trashwaardig is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 22 februari 2013 @ 15:23:

[...]

Het is vanavond voor het eerst en ik hoop dat het hoog trashwaardig is.tuurlijk wel, amateurdansers mogen hun kunstje laten zien. Hoeveel trash wil je hebben?
Praten jullie met me als ik mee kijk?
Ik ben er vanavond ook bij

Ja, trashwaardig. Ook slechte dansers.
we praten met iedereen hier Hans, dus ook met jou
Getsie! Ben ik ein-de-lijk weer eens in de gelegenheid mee te trashen op de vrijdag, is het dansen. Dat vind ik ruk. Ik meld me wel weer bij de volgende vooize of eksfekter!
Huts!
Bell, je kan ook "gezellig" die diebielen op een schans gaan kijken

Alleen, ik kijk niet mee!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 22 februari 2013 @ 16:03:

Getsie! Ben ik ein-de-lijk weer eens in de gelegenheid mee te trashen op de vrijdag, is het dansen. Dat vind ik ruk. Ik meld me wel weer bij de volgende vooize of eksfekter!Morgen op 6 een zangding, heeel slecht!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 22 februari 2013 @ 16:03:

Getsie! Ben ik ein-de-lijk weer eens in de gelegenheid mee te trashen op de vrijdag, is het dansen. Dat vind ik ruk. Ik meld me wel weer bij de volgende vooize of eksfekter!Je kunt ook nog altijd op sbs6 vliegende c-ners kijken.
Haha vliegende cn'ers. Ach ik kom misschien voor de gezelligheid wel eens binnenvallen. Ik heb jullie gemist.

Gelukkig ben ik klaar met mijn leven op vrijdagavond!
Huts!
jaaaaa Bell komt weer terug

hebben jou ook gemist hoor!
Awww...wat lief Roos!
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 22 februari 2013 @ 16:46:

Haha vliegende cn'ers. Ach ik kom misschien voor de gezelligheid wel eens binnenvallen. Ik heb jullie gemist.

Gelukkig ben ik klaar met mijn leven op vrijdagavond!Nou dan kan je toch wel een paar danspassen komen kijken? Doe ik ook!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zit die Dan erbij?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh sorry! Het staat ongeveer als eerste in de OP.
jaaaaaa
quote:Enn schreef op 22 februari 2013 @ 17:04:

Zit die Dan erbij?Dan is hier de Coca-Cola light meneer van de danspassen Bella en dus is hier de entertainment verzekerd.
Ik twijfel nog, wil de C-ers ook wel van de schans zien flikkeren glijden
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Anders, namelijk: ik vind het niet een bijzonder interessante persoon.
quote:coolpack2 schreef op 22 februari 2013 @ 18:19:

Anders, namelijk: ik vind het niet een bijzonder interessante persoon.Eens,ik snap ook niet waarom er zoveel mensen hier zo met hem weglopen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven