Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Te rustig hier.... Maar goed, komt wel weer
Ben zo goed als minnaarloos dus weinig te melden!

Komt ook wel weer....
idd erg rustig hier.....maar zoals het nu doorgaat heb IK vanmiddag een date !!!!!
veel plezier vanmiddag silver
Have fun Silver!

Heel misschien morgen een date met JG.! Duim ff voor me!
Voor morgen een date staan, maar lig nu ziek in bed
Silver, veel plezier!

Meis, ik duim mee voor je!

Iemand nog tips om snel van de griep af te komen?
Als je de griep eenmaal hebt zul je `m uit moeten zieken. Als je wat aan voelt komen kan je occillococcinum gebruiken. (nee, geen zelfbedacht woord).

De virusjes zijn hardnekkig dit jaar.
quote:silver1977 schreef op 21 februari 2013 @ 09:50:

idd erg rustig hier.....maar zoals het nu doorgaat heb IK vanmiddag een date !!!!!Geniet ervan en ik hoor het wel
Hoeveel punten zou dat woord opbrengen op wordfeud?

Thnx voor het duimen VivaF! Ik hoop dat je snel opknapt!
Gisteren weer een heerlijk onderonsje gehad met nr 2. Nu voorlopig even een paar weekjes afkicken waarschijnlijk; geen tijd tussendoor. Balen!
Ik heb gister dus een heerlijke hoteldate gehad, de hele middag en avond samen doorgebracht......

hier kan ik weer even heerlijk op teren.....
gaan julie dates nog door viva en meis ?
Heerlijk Silver!

Mijn date gaat ook door :)!
Fijn meis, geniet ervan..
Ik was vandaag echt te ziek . Maar nr. 2 heeft beloofd volgende week tijd vrij te maken in zijn overvolle agenda, dus gelukkig niet heel lang wachten op het vervolg
Jij veel plezier Meis!
Balen viva, maar fijn dat je nr 2 dan volgende week in ieder geval kunt zien.. Beterschap!
En hij is weer naar huis... Heerlijke date gehad. Lekker gegeten, wijntje gedaan, lekkere seks én goede gesprekken!

Viva, da's minder! Wel top dat jullie voor volgende week alweer een date hebben staan. Beterschap!

Almost, ik moet nu ook even weer geduld hebben tot de volgende date. Ik kom de komende weken wel door met allerlei dingetjes die ik nog moet doen (studie, goed boek lezen ) en tot die tijd lekker warm houden via berichtjes.
Fijn dat je zo'n leuke date gehad hebt Meis! Ik lees pas sinds kort mee dus ben niet op de hoogte van ieders situatie maar zijn jij en jouw date single? Mijn nr 2 is single en heeft dus alle tijd van de wereld op onze dates, maar ik ben dat niet. Dat heeft toch wel zijn effect op zo'n ontmoeting. Het moet altijd 'even' tussendoor, en hoewel zo'n ontmoeting soms ook wel enkele uren kan zijn kijk ik toch bijna continue op de klok. Dat belemmerd mijn gevoel op zo'n dag toch wel een beetje. Hoe ga jij (of jullie andere lezeressen) daarmee om?
super dat je zo'n leuke date gehad hebt Meis !

@ almost, mijn nr 2 en ik zijn beide getrouwd en ja dan heb je vaak niet alle tijd van de wereld en de tijd gaat altijd zooooo snel als je samen bent.

Afgelopen date ook een beetje de tijduit het oog verloren en dan is het afscheid ineens wel snel snel en dat is gewoon niet prettig.
Misschien een rare vraag, maar weten jullie hoe de thuissituatie is bij jullie Nr 2/kerel met al relatie?

Ik ben zelf vrijgezel en me crush niet. Ik weet hoe het bij hem thuis gaat en wat voor invloed dat heeft op onze dates, maar toch voel ik me daar niet altijd comfortabel bij. Ik heb geen last van schuldgevoel, maar het knaagt wel soms.

Hoe gaan jullie daarmee om?

(Me vorige minnaar die heb ik aan de kant gezet wegens tijdgebrek en geen interesse meer in mij. Daar heeft hij moeite mee. Ik niet, want er was geen gevoel. Bij de minnaar die ik nu heb spelen echter heel veel gevoelens mee. Dat maakt 't wel lastig.)
Passiebloem, besef je wel dat je maar van 1 kant hoort hoe zijn relatie thuis is...

Je gaat nu voor de 2e keer in zee met een man waarvoor je niet nr1 bent, dat betekent gewoon dat je tevreden zal moeten zijn met minder tijd, minder aandacht, minder beschikbaarheid, want daar kies je voor wanneer je iemands nr 2 wordt. Of dat nu gemakkelijk is of niet.
anoniem_113537 wijzigde dit bericht op 24-02-2013 18:10
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Dat mag wel iets minder verwijtend Xs, aangezien ik vraag hoe jullie omgaan met de verhalen die je van hem hoort over zijn thuis situatie.Verder vraag ik eigenlijk niets.

Ik krijg van me huidige minnaar juist veel berichtjes of we bellen lang. Dat knaagt bij me. Hij vertelt me werkelijk alles en vraagt om adviezen. En ja, dat is maar één kant van het verhaal en daar kan ik wat op zeggen. Maar ik weet dus niet wat verstandig is. Oppervlakkig antwoorden of er wel diep op ingaan.

Ik weet nog niet goed wat verstandig is. Hij stelt zelf zo vragen zodat ik er dieper op in ga, maar ik weet niet of dit verstandig is of niet.

Hij geeft aan er blij mee te zijn, maar ikzelf weet niet zo goed wat verstandig is. Ik wil me niet in hun situatie mengen.
@ Passiebloem:

Ik kan je er helaas weinig over zeggen. Zelf ben ik degene in een relatie. Wat ik je wel kan zeggen is dat ik me er wel vaak schuldig over voel dat ik weinig tijd voor nr.2 heb. Natuurlijk beseft hij dat hij niet alle aandacht van me ontvangen kan, maar het druist toch tegen het gevoel in.

Verder probeer ik zo weinig mogelijk over nr. 1 aan nr.2 te vertellen. Het is natuurlijk heel makkelijk om over 1 te gaan lopen klagen bij 2, zeker omdat je 2 hebt omdat je bij 1 wat tekort komt (in mijn geval dan) en op die manier nr.2 probeert aan je te binden. Meestal houd ik me op de oppervlakte, maar heel soms in een gefrustreerde bui dan 'klaag' ik wel eens over hem.

Zomaar een gedachtenkronkel die me te binnen schiet: praat jouw minnaar misschien vaak over zijn thuissituatie om jou aan zich te blijven binden? Door zeg maar een soort van medelijden bij je te kweken? Bedoel er niks negatiefs mee hoor, meer omdat ik net zelf bedacht dat ik soortgelijks juist niet doe met mijn nr.2.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven