Huishoudbeurs
zaterdag 2 februari 2013 om 00:46
Ik zou graag naar de huishoudsbeurs willen samen met een vriendin. Nu zag ik al ergens voorbij komen dat er kortingkaarten / code te verkrijgen zijn voor een 2e kaartje gratis.
Weet iemand waar ik die kan krijgen? En of er misschien nog leuke acties zijn? We willen het liefste zondag middag gaan.
Wat zijn jullie ervaringen met de hh beurs? Het is voor ons de eerste keer.
Weet iemand waar ik die kan krijgen? En of er misschien nog leuke acties zijn? We willen het liefste zondag middag gaan.
Wat zijn jullie ervaringen met de hh beurs? Het is voor ons de eerste keer.
vrijdag 8 februari 2013 om 17:06
Ik ben vorig jaar geweest op zaterdag,vriendin wilde graag.
Ik zag mezelf al tussen de kekke 40 plussers lopen(denk Snack a Jack reclame)
Maar dat was niet waar! Alles loopt er rond.En ik vond het heel erg leuk! Heb er zelfs nog een trolley gekocht,dat raad ik echt aan.
Ik ben zelf niet over een trolley gestruikeld en niemand over die van mij.Veel gratis dingetjes krijg je niet.Maar je moet het gewoon zien als een gezellig dagje uit.En niet te veel op andere mensen letten,graaiers zullen er altijd zijn. Ga als eerste naar de culinaire hal,die word rond lunchtijd druk.
Waarom ik een trolley meeneem? Als eerstebgaat daar de goodiebag in,de tas met de Telegraaf(je krijgt bij veel,dingen een tas) en veel losse dingen.Geloof me,losse tassen aan je armen gaan zeer doen,en je kan niet rustig ergens kijken want die tassen zitten in de weg.Ik heb hem daar gekocht voor ¤ 15.
Ik vond het die zaterdag wel druk,maar heb er geen hinder van ondervonden,het is maar net hoe je er zelf in staat,denk.
Ik heb veel gekocht,waaronder:schooltas,spelletjes,boeken,lepeltjes,shirts,autodrop,milka,thee....
Veel plezier!
Ik zag mezelf al tussen de kekke 40 plussers lopen(denk Snack a Jack reclame)
Maar dat was niet waar! Alles loopt er rond.En ik vond het heel erg leuk! Heb er zelfs nog een trolley gekocht,dat raad ik echt aan.
Ik ben zelf niet over een trolley gestruikeld en niemand over die van mij.Veel gratis dingetjes krijg je niet.Maar je moet het gewoon zien als een gezellig dagje uit.En niet te veel op andere mensen letten,graaiers zullen er altijd zijn. Ga als eerste naar de culinaire hal,die word rond lunchtijd druk.
Waarom ik een trolley meeneem? Als eerstebgaat daar de goodiebag in,de tas met de Telegraaf(je krijgt bij veel,dingen een tas) en veel losse dingen.Geloof me,losse tassen aan je armen gaan zeer doen,en je kan niet rustig ergens kijken want die tassen zitten in de weg.Ik heb hem daar gekocht voor ¤ 15.
Ik vond het die zaterdag wel druk,maar heb er geen hinder van ondervonden,het is maar net hoe je er zelf in staat,denk.
Ik heb veel gekocht,waaronder:schooltas,spelletjes,boeken,lepeltjes,shirts,autodrop,milka,thee....
Veel plezier!
zaterdag 9 februari 2013 om 12:16
quote:Flashy schreef op 09 februari 2013 @ 10:33:
Ik neem ook altijd een trolley mee voor de spulletjes die ik koop. Losse tassen is in de trein zo onhandig.
En je blijft de losse tassen maar tellen als je alles weer mee moet nemen tijdens de reis,koffie drinken etc.
En dan vallen de tassen weer om..
En ook al neem je jezelf voor om bijna niets te kopen,neem een trolley mee,want je krijgt spijt
Mijn vriendin weigert nog steeds om een trolley mee te nemen,sufferd..
Ik neem ook altijd een trolley mee voor de spulletjes die ik koop. Losse tassen is in de trein zo onhandig.
En je blijft de losse tassen maar tellen als je alles weer mee moet nemen tijdens de reis,koffie drinken etc.
En dan vallen de tassen weer om..
En ook al neem je jezelf voor om bijna niets te kopen,neem een trolley mee,want je krijgt spijt
Mijn vriendin weigert nog steeds om een trolley mee te nemen,sufferd..
zaterdag 9 februari 2013 om 15:35
quote:Borodini_ schreef op 02 februari 2013 @ 00:55:
http://www.youtube.com/watch?v=cUf17Z4A23A
Doe de groeten aan iepie !
O, die blijft zoooo leuk. Hilarisch.
O, die blijft zoooo leuk. Hilarisch.
vrijdag 15 februari 2013 om 16:47
quote:Borodini_ schreef op 02 februari 2013 @ 00:55:
Las in intervieuw gisteren dat dit Paul's lievelingstype'tje is.
En de scene op de HHB zijn favorietje is
Gaat er nog iemand heen?
Las in intervieuw gisteren dat dit Paul's lievelingstype'tje is.
En de scene op de HHB zijn favorietje is
Gaat er nog iemand heen?
vrijdag 22 februari 2013 om 20:41
Jaren geleden kregen een vriendin en ik gratis kaartjes voor de huishoudbeurs toen we onze vakantie hadden geboekt.
We waren toen een jaar of 20. Wat een verschrikking, die beurs. Ik ga er nooit meer naar toe! Zeker niet als je er gewoon voor moet betalen...
Ben nu jaren ouder, maar weet zeker dat ik het nu nog steeds niet leuk zou vinden. Veel te druk en alleen maar reclame meuk.
We waren toen een jaar of 20. Wat een verschrikking, die beurs. Ik ga er nooit meer naar toe! Zeker niet als je er gewoon voor moet betalen...
Ben nu jaren ouder, maar weet zeker dat ik het nu nog steeds niet leuk zou vinden. Veel te druk en alleen maar reclame meuk.