Meerdijk; the sequel
donderdag 10 januari 2013 om 13:12
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
vrijdag 22 februari 2013 om 12:01
quote:-no-nick- schreef op 22 februari 2013 @ 09:55:
Werkt ludo trouwens nog, zie hem alleen maar wat met papier bladerend op de bank zitten
Heeft hij ooit anders gedaan dan?
Ja, er was een tijd dat er ook een decor was van de 'Sanders Tower', maar daar zat hij dan met papier bladerend achter een bureau.
Werkt ludo trouwens nog, zie hem alleen maar wat met papier bladerend op de bank zitten
Heeft hij ooit anders gedaan dan?
Ja, er was een tijd dat er ook een decor was van de 'Sanders Tower', maar daar zat hij dan met papier bladerend achter een bureau.
vrijdag 22 februari 2013 om 20:53
Sjors is Sjors niet meer. Ze doet niet meer zoals Sjors normaal zou doen.
Lucas ook niet met dat lelijke complotgedoe tegen Wiep. Zo doet Lucas niet. Lucas is een happy-go-lucky personage en achterbaks gedoe hoort daar niet bij.
Zouden ze nieuwe schrijvers hebben? Ik vind het ongeloofwaardig en gewoon niet goed meer. Ik merk dat ik tegenwoordig heel makkelijk afgeleid word en dat ik Anton(!) nog de aardigste, meest stabiele figuur ben gaan vinden.
Lucas ook niet met dat lelijke complotgedoe tegen Wiep. Zo doet Lucas niet. Lucas is een happy-go-lucky personage en achterbaks gedoe hoort daar niet bij.
Zouden ze nieuwe schrijvers hebben? Ik vind het ongeloofwaardig en gewoon niet goed meer. Ik merk dat ik tegenwoordig heel makkelijk afgeleid word en dat ik Anton(!) nog de aardigste, meest stabiele figuur ben gaan vinden.
it's a big club and you ain't in it
vrijdag 22 februari 2013 om 21:09
quote:rionyriony schreef op 22 februari 2013 @ 20:53:
Zouden ze nieuwe schrijvers hebben? Ik vind het ongeloofwaardig en gewoon niet goed meer. Ik merk dat ik tegenwoordig heel makkelijk afgeleid word en dat ik Anton(!) nog de aardigste, meest stabiele figuur ben gaan vinden.Je bedoeld Wiet
Zouden ze nieuwe schrijvers hebben? Ik vind het ongeloofwaardig en gewoon niet goed meer. Ik merk dat ik tegenwoordig heel makkelijk afgeleid word en dat ik Anton(!) nog de aardigste, meest stabiele figuur ben gaan vinden.Je bedoeld Wiet
vrijdag 22 februari 2013 om 22:16