Everybody dance now!
vrijdag 22 februari 2013 om 15:01
vrijdag 22 februari 2013 om 19:06
quote:BellatrixVanDetta schreef op vrijdag 22 februari 2013 16:03 Getsie! Ben ik ein-de-lijk weer eens in de gelegenheid mee te trashen op de vrijdag, is het dansen. Dat vind ik ruk. Ik meld me wel weer bij de volgende vooize of eksfekter!Dat dansen interesseert mij eerlijk gezegd ook geen ruk. Ik kijk omdat Dan in de jury zit en om te trashen. Jan zei net in Boelevaart dat er tenenkrommende acts tussen zitten
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 22 februari 2013 om 19:58
quote:Eindeloos schreef op 22 februari 2013 @ 17:57:
Ik twijfel nog, wil de C-ers ook wel van de schans zien flikkeren glijden
Twijfel????
Wij zitten hier hoor, hoe kan je dan twijfelen?
Bell, leuk dat je er weer bij bent!!
Dat gedoe ook allemaal met een leven hebben en zo!
Ik twijfel nog, wil de C-ers ook wel van de schans zien flikkeren glijden
Twijfel????
Wij zitten hier hoor, hoe kan je dan twijfelen?
Bell, leuk dat je er weer bij bent!!
Dat gedoe ook allemaal met een leven hebben en zo!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 22 februari 2013 om 19:58
vrijdag 22 februari 2013 om 20:11
quote:Broedkippetje schreef op 22 februari 2013 @ 19:58:
O, lekkerrr, Dan en Jan weer samen in een show.
Helaas ook met Lieke, dus ik zal het geluid uit moeten zetten.
Weet iemand het format?
Wat is er anders dan SYTYCD of TUDB? dat daar alleen mensen mee doen die echt kunnen dansen?
O, lekkerrr, Dan en Jan weer samen in een show.
Helaas ook met Lieke, dus ik zal het geluid uit moeten zetten.
Weet iemand het format?
Wat is er anders dan SYTYCD of TUDB? dat daar alleen mensen mee doen die echt kunnen dansen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 22 februari 2013 om 20:20
quote:rosanna08 schreef op 22 februari 2013 @ 20:11:
[...]
dat daar alleen mensen mee doen die echt kunnen dansen?
O, en hier niet?
Dus het wordt de eerste paar afleveringen 'lachen om losers'?
Hmmm.... die 'the best of idols internationaal' afleveringen hebben mij juist doen beseffen dat dat fenomeen zó achterhaald is.
Nou ja, voor Dan&Jan dan.
[...]
dat daar alleen mensen mee doen die echt kunnen dansen?
O, en hier niet?
Dus het wordt de eerste paar afleveringen 'lachen om losers'?
Hmmm.... die 'the best of idols internationaal' afleveringen hebben mij juist doen beseffen dat dat fenomeen zó achterhaald is.
Nou ja, voor Dan&Jan dan.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
vrijdag 22 februari 2013 om 20:21
quote:Broedkippetje schreef op 22 februari 2013 @ 20:20:
[...]
O, en hier niet?
Dus het wordt de eerste paar afleveringen 'lachen om losers'?
Hmmm.... die 'the best of idols internationaal' afleveringen hebben mij juist doen beseffen dat dat fenomeen zó achterhaald is.
Nou ja, voor Dan&Jan dan.Ja, we gaan lachen om losers. En zeker kijken naar Dan en Jan.
[...]
O, en hier niet?
Dus het wordt de eerste paar afleveringen 'lachen om losers'?
Hmmm.... die 'the best of idols internationaal' afleveringen hebben mij juist doen beseffen dat dat fenomeen zó achterhaald is.
Nou ja, voor Dan&Jan dan.Ja, we gaan lachen om losers. En zeker kijken naar Dan en Jan.