Entertainment alle pijlers

Everybody dance now!

22-02-2013 15:01 2195 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja, ja, weer een nieuwe show voor danstalent en natuuuuuuuurlijk ontbreekt ons aller Dan niet







Jan Kooijman





en Lieke van Lexmond







Presentatie is in handen van Chantal Janzen







Dus, kom erbij, kijk en klets gezellig met ons mee!

Dan is

Totaal aantal stemmen: 26

- lekker (54%)
- niet lekker (19%)
- de reden om te kijken (15%)
- anders, namelijk.... (12%)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op vrijdag 22 februari 2013 16:03 Getsie! Ben ik ein-de-lijk weer eens in de gelegenheid mee te trashen op de vrijdag, is het dansen. Dat vind ik ruk. Ik meld me wel weer bij de volgende vooize of eksfekter!Dat dansen interesseert mij eerlijk gezegd ook geen ruk. Ik kijk omdat Dan in de jury zit en om te trashen. Jan zei net in Boelevaart dat er tenenkrommende acts tussen zitten
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik zie het ook nog niet zo, dat dansen op vrijdagavond. Maar goed, ik vind kijken met jullie wel zo gezellig dus ik doe mee met de rest.



Of kijkt de helft SBS6?
O en Lieke... Brrr. Waarom?
Alle reacties Link kopieren
en Chantal Juul
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik schrok, ik dacht even dat Chantal in de jury zat. Op een of andere manier vind ik dat nog erger dan wanneer ze presenteert.



Ik ben benieuwd, weer eens wat anders dan The Voice, was daar wel op uitgekeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 22 februari 2013 @ 17:57:

Ik twijfel nog, wil de C-ers ook wel van de schans zien flikkeren glijden

Twijfel????

Wij zitten hier hoor, hoe kan je dan twijfelen?



Bell, leuk dat je er weer bij bent!!

Dat gedoe ook allemaal met een leven hebben en zo!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
O, lekkerrr, Dan en Jan weer samen in een show.

Helaas ook met Lieke, dus ik zal het geluid uit moeten zetten.



Weet iemand het format?

Wat is er anders dan SYTYCD of TUDB?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Ik duik nog even in bad en dan kom eraan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Mag ik op voorhand Chantal alvast afkraken?

Hebben we dat maar gehad
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 22 februari 2013 @ 20:03:

Mag ik op voorhand Chantal alvast afkraken?

Hebben we dat maar gehad Zij weet wel wat van dansen, van origine is ze balletdansers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Broedkippetje schreef op 22 februari 2013 @ 19:58:

O, lekkerrr, Dan en Jan weer samen in een show.

Helaas ook met Lieke, dus ik zal het geluid uit moeten zetten.



Weet iemand het format?

Wat is er anders dan SYTYCD of TUDB? dat daar alleen mensen mee doen die echt kunnen dansen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 22 februari 2013 @ 20:11:

[...]



dat daar alleen mensen mee doen die echt kunnen dansen?



O, en hier niet?

Dus het wordt de eerste paar afleveringen 'lachen om losers'?

Hmmm.... die 'the best of idols internationaal' afleveringen hebben mij juist doen beseffen dat dat fenomeen zó achterhaald is.



Nou ja, voor Dan&Jan dan.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Volgens mij wordt dit een soort HGT maar dan met alleen dans. Zo zie ik het voor me, groepjes, mensen alleen, alle soorten dans etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 22 februari 2013 @ 20:06:

[...]



Zij weet wel wat van dansen, van origine is ze balletdansers.

Dus?

Wat is het punt precies?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Broedkippetje schreef op 22 februari 2013 @ 20:20:

[...]





O, en hier niet?

Dus het wordt de eerste paar afleveringen 'lachen om losers'?

Hmmm.... die 'the best of idols internationaal' afleveringen hebben mij juist doen beseffen dat dat fenomeen zó achterhaald is.



Nou ja, voor Dan&Jan dan.Ja, we gaan lachen om losers. En zeker kijken naar Dan en Jan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 22 februari 2013 @ 20:20:

[...]



Dus?

Wat is het punt precies? Geen, ik wilde het zeggen
Lachen om dansende stumperds... Hopelijk is het wat.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Op welk net is het?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gaat Chantal baletten? Wat leuk
Alle reacties Link kopieren
Rtl 4 Enn
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 22 februari 2013 @ 20:32:

Gaat Chantal baletten? Wat leuk Nee, heeft ze gedaan. Ze gaat nu praten.
Alle reacties Link kopieren
Ik spring nu uit bad, hou de dansers even tegen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren




Waar blijft 'ie? Waar blijft 'ie? Waar blijft 'ie? Waar blijft 'ie? Waar blijft 'ie? Waar blijft 'ie? Waar blijft 'ie? Waar blijft 'ie? Waar blijft 'ie? Waar blijft 'ie? Waar blijft 'ie? Waar blijft 'ie? Waar blijft 'ie?





Alle reacties Link kopieren
Tja, ik zie nu wel dat op het andere net Richard Gere is te zien.

Lastig lastig...
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven