Ik ben heul sielug :-(
zaterdag 23 februari 2013 om 14:12
Ik vind mezelf vandaag heul sielug. Heb al maanden last van nieronstekingen, pijn aan mijn buik en andersoortig gedonder. Woensdag heb ik een spiraaltje laten verwijderen, dat verkeerd zat en was gaan ontsteken. Hierdoor kon mijn menstruatiebloed niet goed wegstromen en kreeg ik enorm last. Allemaal heel naar en al ben ik goed schoongemaakt van binnen, het doet nog wel pijn nu. Werd door een hel reis terug naar Tsjechie nog erger gemaakt, dus nu ben ik sielug.
Ik ben blut, moest medische kosten in NL zelf betalen, het sneeuwt, mag bijna niks en heb pijn.
En ik verveel me
Zo, dat wou ik ff klagen. Verder nog iemand sielug vandaag?
Ik ben blut, moest medische kosten in NL zelf betalen, het sneeuwt, mag bijna niks en heb pijn.
En ik verveel me
Zo, dat wou ik ff klagen. Verder nog iemand sielug vandaag?
zaterdag 23 februari 2013 om 14:20
Maar als je voor werk in het buitenland zit.. en dus verder Nederlands bent, of begrijp ik dat verkeerd? Waarom zou je dan de medische kosten zelf moeten betalen in Nederland? (behalve dan natuurlijk het eigen risico?)
En verder.. gewoon even zwelgen in zelfmedelijden.. jezelf een beetje verwennen.. Lekker met een dekentje en warme choco naar de sneeuw buiten kijken. Beterschap!
En verder.. gewoon even zwelgen in zelfmedelijden.. jezelf een beetje verwennen.. Lekker met een dekentje en warme choco naar de sneeuw buiten kijken. Beterschap!
zaterdag 23 februari 2013 om 14:27
Ken de kleurcode uit mijn hoofd, en het is paars!
Ja een serie zat ik ook aan te denken. Maar volg niet echt meer iets, omdat ik zoveel reis met werk op het moment.
Ben via het bedrijf verzekerd, maar niet in NL momenteel. Omdat de dokters hier het zo gruwelijk vergald hebben en me maandenlang onnodig rond hebben laten lopen met pijn, heb ik besloten naar NL te gaan en dan maar zelf te betalen. Het ging gewoon echt niet meer. Nooit meer naar een dokter hier, nooit meer. Behalve voor pijnstillers, die ze uitdelen als snoepjes.
Ja een serie zat ik ook aan te denken. Maar volg niet echt meer iets, omdat ik zoveel reis met werk op het moment.
Ben via het bedrijf verzekerd, maar niet in NL momenteel. Omdat de dokters hier het zo gruwelijk vergald hebben en me maandenlang onnodig rond hebben laten lopen met pijn, heb ik besloten naar NL te gaan en dan maar zelf te betalen. Het ging gewoon echt niet meer. Nooit meer naar een dokter hier, nooit meer. Behalve voor pijnstillers, die ze uitdelen als snoepjes.
zaterdag 23 februari 2013 om 14:28
zaterdag 23 februari 2013 om 14:36
quote:_minny schreef op 23 februari 2013 @ 14:27:
Ben via het bedrijf verzekerd, maar niet in NL momenteel. Omdat de dokters hier het zo gruwelijk vergald hebben en me maandenlang onnodig rond hebben laten lopen met pijn, heb ik besloten naar NL te gaan en dan maar zelf te betalen. Het ging gewoon echt niet meer. Nooit meer naar een dokter hier, nooit meer. Behalve voor pijnstillers, die ze uitdelen als snoepjes.Hebben ze jou daar rond laten strompelen lopen met nieronstekingen?
Je had wel hartstikke dood kunnen zijn, wat een k. dokters
Ben via het bedrijf verzekerd, maar niet in NL momenteel. Omdat de dokters hier het zo gruwelijk vergald hebben en me maandenlang onnodig rond hebben laten lopen met pijn, heb ik besloten naar NL te gaan en dan maar zelf te betalen. Het ging gewoon echt niet meer. Nooit meer naar een dokter hier, nooit meer. Behalve voor pijnstillers, die ze uitdelen als snoepjes.Hebben ze jou daar rond laten strompelen lopen met nieronstekingen?
Je had wel hartstikke dood kunnen zijn, wat een k. dokters
zaterdag 23 februari 2013 om 14:51
Ja ze willen hier niet zo luisteren. Eentje kwam zelfs op het briljante idee dat ik zwanger was en het daardoor kwam. Nee, niet zwanger, ja, wel pijn. Nee niet nog meer pijnstillers, genezen graag.
Heb het maar opgegeven en in NL was het binnen een uur gepiept. Ben nu eindelijk beter aan het worden.
Maar verveel me gruwelijk!
Heb het maar opgegeven en in NL was het binnen een uur gepiept. Ben nu eindelijk beter aan het worden.
Maar verveel me gruwelijk!