Ik ben heul sielug :-(

23-02-2013 14:12 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mezelf vandaag heul sielug. Heb al maanden last van nieronstekingen, pijn aan mijn buik en andersoortig gedonder. Woensdag heb ik een spiraaltje laten verwijderen, dat verkeerd zat en was gaan ontsteken. Hierdoor kon mijn menstruatiebloed niet goed wegstromen en kreeg ik enorm last. Allemaal heel naar en al ben ik goed schoongemaakt van binnen, het doet nog wel pijn nu. Werd door een hel reis terug naar Tsjechie nog erger gemaakt, dus nu ben ik sielug.

Ik ben blut, moest medische kosten in NL zelf betalen, het sneeuwt, mag bijna niks en heb pijn.

En ik verveel me

Zo, dat wou ik ff klagen. Verder nog iemand sielug vandaag?
Zit je in tsjechie?
Heb je niet een favoriete serie die je online kunt bekijken?

Een heel seizoen de hele dag... dat is toch genieten?

Beterschap!!!
Leef en poets je tanden!
Ja, nog een paar weken, voor werk. En nu ben ik sielug in Tsjechie
Als eerste een dikkuh vettuh knuf voor du sieluge jij! Klinkt allemaal niet lekker inderdaad. Hoeveel pech kun je hebben.

Hopelijk ben je er snel weer bovenop. Veel beterschap!
Ah echt sielug

Dikke knuffel
Lekkere sieligurT van me
Maar als je voor werk in het buitenland zit.. en dus verder Nederlands bent, of begrijp ik dat verkeerd? Waarom zou je dan de medische kosten zelf moeten betalen in Nederland? (behalve dan natuurlijk het eigen risico?)

En verder.. gewoon even zwelgen in zelfmedelijden.. jezelf een beetje verwennen.. Lekker met een dekentje en warme choco naar de sneeuw buiten kijken. Beterschap!
test..moet je dat roze steeds opnieuw instellen?
zo dan...
En beterschap

enne beterschap erbij
Ken de kleurcode uit mijn hoofd, en het is paars!

Ja een serie zat ik ook aan te denken. Maar volg niet echt meer iets, omdat ik zoveel reis met werk op het moment.

Ben via het bedrijf verzekerd, maar niet in NL momenteel. Omdat de dokters hier het zo gruwelijk vergald hebben en me maandenlang onnodig rond hebben laten lopen met pijn, heb ik besloten naar NL te gaan en dan maar zelf te betalen. Het ging gewoon echt niet meer. Nooit meer naar een dokter hier, nooit meer. Behalve voor pijnstillers, die ze uitdelen als snoepjes.
Tsjechi is al zo een k-land voor vrouwen en nu heb je ook nog pijn en geen geld.

Ik kan je de zelfmoord kakkerlak niet aandoen:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Te volgen en te bekijken: breaking bad, game of thrones en boardwalk empire!
quote:_minny schreef op 23 februari 2013 @ 14:27:

Ken de kleurcode uit mijn hoofd, en het is paars!

Ja een serie zat ik ook aan te denken. Maar volg niet echt meer iets, omdat ik zoveel reis met werk op het moment.

Ben via het bedrijf verzekerd, maar niet in NL momenteel. Omdat de dokters hier het zo gruwelijk vergald hebben en me maandenlang onnodig rond hebben laten lopen met pijn, heb ik besloten naar NL te gaan en dan maar zelf te betalen. Het ging gewoon echt niet meer. Nooit meer naar een dokter hier, nooit meer. Behalve voor pijnstillers, die ze uitdelen als snoepjes.Hebben ze jou daar rond laten strompelen lopen met nieronstekingen?

Je had wel hartstikke dood kunnen zijn, wat een k. dokters
Ik heb keelpijn maar vindt jou sieluger

beterschap
is t misschien een optie om een basisverzekering in Nederland apart te nemen?

Veel sterkte!
Ja ze willen hier niet zo luisteren. Eentje kwam zelfs op het briljante idee dat ik zwanger was en het daardoor kwam. Nee, niet zwanger, ja, wel pijn. Nee niet nog meer pijnstillers, genezen graag.

Heb het maar opgegeven en in NL was het binnen een uur gepiept. Ben nu eindelijk beter aan het worden.

Maar verveel me gruwelijk!
Ik kan me voorstellen dat je je verveelt :hugmagniet:

Wordfeud schijnt leuk te zijn en als je kunt downloaden is Twinpeaks wel een spannende serie.

Of online schaken en dan de naam van een van die klunsdokters daar invullen
Wat ellendig allemaal!

Maar ook fijn dat het nu weer 'goed' is, en je weer helemaal beter kan worden: geen pijn en andersoortig gedonder meer....

Beterschap!
Ik zag de titel en dacht: dat kan er maar eentje zijn

Nu maar hopen dat je je heel snel niet meer heul sielug hoeft te voelen!

En Once Upon a Time is een aanrader om te kijken.
Game of Thrones wil ik eerst lezen, maar mijn ogen willen maar niet langer dan een paar minuten concentreren.

Once upon a time, nog niet van gehoord. Waar gaat het over?

En natuurlijk, het is moi, Minny
Once Upon a Time gaat over alle sprookjesfiguren die in een dorp in onze wereld zitten maar vervloekt zijn en dus niet weten dat ze een sprookjesfiguur zijn. Is echt erg leuk.
jaaaaa Once upon a time is echt de moeite waard! Zit heel goed in elkaar

enne voor de sielugheid

"rent snel weg"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven