doorgeefvraag
dinsdag 20 mei 2008 om 11:19
Oh zeker, maar iets online zeggen is natuurlijk wel makkelijker dan irl. Ik ben wel meer open op deze manier en zou anders misschien weer wat vaker blozen.
Je kunt het ook zo zien als dat mijn ware aard beter naar voren komt op deze manier .
Praat je vaak over seks met vrienden/vriendinnen en hoe ver ga je daarin?
Je kunt het ook zo zien als dat mijn ware aard beter naar voren komt op deze manier .
Praat je vaak over seks met vrienden/vriendinnen en hoe ver ga je daarin?
dinsdag 20 mei 2008 om 11:30
quote:tintin_au_meridien schreef op 20 mei 2008 @ 11:20:
wend je je blik af als iemand je doordringend en flirterig aankijkt of speel je het spel mee?
Ik speel het spel wel mee, maar tot op zekere hoogte. Als ik niet van plan ben er iets mee te doen kan ik er ook zo mee ophouden
Er stond nog een vraag open toch? O ja, die van Helahola: bespreek je alles met je partner?
wend je je blik af als iemand je doordringend en flirterig aankijkt of speel je het spel mee?
Ik speel het spel wel mee, maar tot op zekere hoogte. Als ik niet van plan ben er iets mee te doen kan ik er ook zo mee ophouden
Er stond nog een vraag open toch? O ja, die van Helahola: bespreek je alles met je partner?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 20 mei 2008 om 11:47
dinsdag 20 mei 2008 om 12:25
@ Tintin - Zal vast heel geil zijn, maar mijn Frans is dermate slecht dat iemand me van alles wijs kan maken... het klinkt toch wel geil .
Vrouwen praten misschien idd wel expliciter en vaker over seks.
Toen ik mijn beste vriendin laatst iets vertelde kreeg ze de slappe lach en kon niet meer stoppen.... vriendinnen zijn genadeloos! (ach was ook wel een lollig verhaal)
@Stew - anaal en trio misschien ooit...
Wat heb je gedaan en doe je nooit meer?
Vrouwen praten misschien idd wel expliciter en vaker over seks.
Toen ik mijn beste vriendin laatst iets vertelde kreeg ze de slappe lach en kon niet meer stoppen.... vriendinnen zijn genadeloos! (ach was ook wel een lollig verhaal)
@Stew - anaal en trio misschien ooit...
Wat heb je gedaan en doe je nooit meer?
dinsdag 20 mei 2008 om 12:30
Tot nu toe nog niets gedaan wat ik nooit meer wil doen, verder wel alles gedaan wat je met zijn 2 kunt doen zonder tuigjes en andere gekkigheid.
Zou een cabaretstuk door vrouwen over sex niet gigantisch hilarisch zijn?
Zou een cabaretstuk door vrouwen over sex niet gigantisch hilarisch zijn?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 20 mei 2008 om 13:53
dinsdag 20 mei 2008 om 13:58
quote:gizzy schreef op 20 mei 2008 @ 13:53:
wel eens afgeknapt op 'geil' taalgebruik van je bed-partner?
Nee, mits het maar niet 'gemaakt' is, daar kan ik niet tegen....
Ik laat de vraag van BM voor het gemak even staan...
wel eens afgeknapt op 'geil' taalgebruik van je bed-partner?
Nee, mits het maar niet 'gemaakt' is, daar kan ik niet tegen....
Ik laat de vraag van BM voor het gemak even staan...