Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
quote:coolpack2 schreef op 24 februari 2013 @ 20:18:

[...]

Redelijk z'n gangetje, los van wat vage klachtjes. En met jou?

Vage klachtjes in de zin van grieperig? Want volgens mij bezwijkt half NL zo'n beetje nu. *klopt af*

Hier gaat alles goed, beetje aan de drukke kant met werk, waardoor ik vaak laat thuis ben en daarna instort. Dus weinig hier geweest de laatste tijd Maar heb weinig te klagen
Vroeg ik me ook af Tick, al kan hij wel goed de doorgang blokkeren... Tja, en ik vraag het me van de bewakers die bij ons bij de balie zitten ook af hoe hard ze kunnen rennen als 't moet hoor (niet vanwege obesitas, maar meer leeftijd/uitstraling).
quote:Tickel schreef op 24 februari 2013 @ 20:21:

Waar was jij Liezze? Ben je in luf?Oh ja, en dat ook!
Oeh, die voeten...
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:newimprovedkitty schreef op 24 februari 2013 @ 20:20:

[...]

hier niets hoor... maar hij had het over worstje, kaasje ...

O ik dacht die zit gezellig met kaas en worst op de bank,Maar idd daar had hij het ook over.

Zo 222kg jeeeeeee
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ohhhhhhh wat zal die man veel vel overhouden als ie zoveel afvalt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Whoeha ik ken die jongen!!! Die heeft een lastige jeugd gehad.
Wel in positieve zin dat je er energie van krijgt in de kop, liezze, of is het meer even doorbijten momenteel?

Tja vaag, ook wel griepgerelateerd gehad, maar ik word steeds niet ziek en al maanden vage klkachten. Ook wat andere soorten klachten, dus ben even aan het kijken of ik kan achterhalen of er iets is waar ik iets aan kan doen..
quote:Tickel schreef op 24 februari 2013 @ 20:21:

[...]

Af en aan Liezze. Op het moment veel ochtenddiensten, dus tijd om te trashen Lekker! Al zijn jouw ochtenddiensten wel akelig vroeg hè.
Heftige getallen, arm jong....
Tjeee, buikomvang van bijna 2 meter
rare beste vriend
Als ik had gewild dan was het mijn zwager geweest
Maar kennelijk is het uit de hand lopen recentelijk gebeurd, want die foto's van voetbal vallen nog wel mee.

En heeeeee wat leuk Liez :-)

Ohjee, daar komt de seks weer.
quote:Anyco schreef op 24 februari 2013 @ 20:23:

Whoeha ik ken die jongen!!! Die heeft een lastige jeugd gehad.Dat is wel sneu dan,en dat zal ook wel 1 van de redenen zijn waarom hij zo zwaar is.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:Liezze schreef op 24 februari 2013 @ 20:22:

[...]

Oh ja, en dat ook! Leuk!
mwah, als je toch machteloos staat als vriend... voel je je ook geen goeie vriend meer. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je op een gegeven moment en streep trekt.
quote:coolpack2 schreef op 24 februari 2013 @ 20:24:

Wel in positieve zin dat je er energie van krijgt in de kop, liezze, of is het meer even doorbijten momenteel?

Tja vaag, ook wel griepgerelateerd gehad, maar ik word steeds niet ziek en al maanden vage klkachten. Ook wat andere soorten klachten, dus ben even aan het kijken of ik kan achterhalen of er iets is waar ik iets aan kan doen..Balen! Succes en beterschap ermee!
haha die jas..
quote:Liezze schreef op 24 februari 2013 @ 20:24:

[...]

Lekker! Al zijn jouw ochtenddiensten wel akelig vroeg hè.Hier in de stad om 7:00 bij de eerste. Buiten de stad om 6:15 in de auto. Gelukkig nu veel hier in de stad
Wat is z'n beroep eigenlijk?
Wow die jongen heeft het ver laten komen. Ik hoop dat het hem gaat lukken
Tja, dit lijkt me toch wel een probleem in z'n werk. Het oprapen van die dingen dat al niet lukt.

Thanks Liez!
he, zo liep ik ook te hijgen afgelopen week.. maar dan door de bronchitus en astma en stug de trap op blijven lopen he,..
Beeveiliger dacht ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven